Akkarin kanssa haaste on, että signaalia ja alapäätä tulee yleensä paljon enemmän kuin sähkiksestä, minkä vuoksi valtaosa sähkikselle tehdyistä pedaaleista menee aivan tukkoon tai jopa klippaa. Transientit ja alataajuudet häviää. Näinpä bassolle suunnitellut kompressorit toimii paremmin ihan vain siksi, että niissä on enemmän headroomia. Hyväksi oon todennut seuraavat: Empress Compressor, Keeley Compressor Pro ja Origin Cali76 Compact Bass. "Practice cures most tone issues." -John Suhr |
kimurantti1: Akkarin kanssa haaste on, että signaalia ja alapäätä tulee yleensä paljon enemmän kuin sähkiksestä, minkä vuoksi valtaosa sähkikselle tehdyistä pedaaleista menee aivan tukkoon tai jopa klippaa. Transientit ja alataajuudet häviää. Näinpä bassolle suunnitellut kompressorit toimii paremmin ihan vain siksi, että niissä on enemmän headroomia. Hyväksi oon todennut seuraavat: Empress Compressor, Keeley Compressor Pro ja Origin Cali76 Compact Bass. Tänks, tää oli hyvä tieto. Voisin ottaa ekana kokeiluun Markbassin Compressoren, jos ei toimi akkarilla niin soitan mä sen verran bassoakin... Kengät joihin mahdun, ovat mulle liian pienet. |