Aihe: Kompressori akustiselle kitaralle?
1
ituvirtanen
28.05.2023 20:49:42

Vilkaisepa www.ovnilab.com
Jos haluat säätää paljon, tce:n Spectracomp tai Hypergravity ja päälle toneprint. Parametrejä löytyy älyttömästi kolmelle kaistalle.
Country Larry
29.05.2023 12:22:38
ituvirtanen: Vilkaisepa www.ovnilab.com
Jos haluat säätää paljon, tce:n Spectracomp tai Hypergravity ja päälle toneprint. Parametrejä löytyy älyttömästi kolmelle kaistalle.

Wow, kiitos täältähän löytyy näkemystä!
Kengät joihin mahdun, ovat mulle liian pienet.
kimurantti1
29.05.2023 13:25:26
Akkarin kanssa haaste on, että signaalia ja alapäätä tulee yleensä paljon enemmän kuin sähkiksestä, minkä vuoksi valtaosa sähkikselle tehdyistä pedaaleista menee aivan tukkoon tai jopa klippaa. Transientit ja alataajuudet häviää. Näinpä bassolle suunnitellut kompressorit toimii paremmin ihan vain siksi, että niissä on enemmän headroomia. Hyväksi oon todennut seuraavat: Empress Compressor, Keeley Compressor Pro ja Origin Cali76 Compact Bass.
"Practice cures most tone issues." -John Suhr
Country Larry
30.05.2023 11:31:01
kimurantti1: Akkarin kanssa haaste on, että signaalia ja alapäätä tulee yleensä paljon enemmän kuin sähkiksestä, minkä vuoksi valtaosa sähkikselle tehdyistä pedaaleista menee aivan tukkoon tai jopa klippaa. Transientit ja alataajuudet häviää. Näinpä bassolle suunnitellut kompressorit toimii paremmin ihan vain siksi, että niissä on enemmän headroomia. Hyväksi oon todennut seuraavat: Empress Compressor, Keeley Compressor Pro ja Origin Cali76 Compact Bass.

Tänks, tää oli hyvä tieto. Voisin ottaa ekana kokeiluun Markbassin Compressoren, jos ei toimi akkarilla niin soitan mä sen verran bassoakin...
Kengät joihin mahdun, ovat mulle liian pienet.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)