Aihe: Euroviisut
1 2 3 4 57 8 9 10 1135 36 37 38 39
gotthard
10.05.2023 10:22:48
nahkalipsi: Tää on kova!

Meinaakohan köyrijä oikeesti voittaa nää veisut. Toivon kyllä vilpittömästi menestystä vaikken mikää Käärijä - saati euroviisufani olekaan.

Käärijä goes Rammstein ;)

Torille
ei kaikkia tosiaan kiinnosta viedä autoaan treffeille ja harrastaa niiden kanssa jotain hellää mutta määrätietoista seksiä. Se on että rojut ränniin ja baariin.
Iiwana-80
10.05.2023 19:12:36
Ei ole viisut minun juttu, eikä rap musakaan, mutta kyllä Käärijän pläjäys varmasti on piisi paikallaan juuri noihin kisoihin. Kovin korkeaa taidetta ei kannata tarjotakaan, mutta tällainen rytminen runolausunta voi olla ihan jees. Pian se nähdään. Eikös lopullinen tilasto selviä viikonloppuna? Vai oliko vasta seuraavana? Ei ole tullut seurattua niin tarkkaan.
sub zero
10.05.2023 21:50:31 (muokattu 10.05.2023 21:51:42)
Onko onnistunut rinnastus edesmenneeseen suurmieheen?
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009575313.html

("Kun Käärijä esiintyi, minä ajattelin Matti Nykästä")
minä tykkään käydä koulua, minä tykkään laulaa
Kefiiri
10.05.2023 22:47:16
Turhanaikaista porua epäolennaisuuksista.
En ole musiikin asiantuntija.
LordWinter
11.05.2023 00:47:26
Puolan laulajalla on melko vahvat vokaalit

https://www.youtube.com/watch?v=ANM4CwbE0Is
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
kid ego
11.05.2023 08:50:26
LordWinter: Puolan laulajalla on melko vahvat vokaalit

https://www.youtube.com/watch?v=ANM4CwbE0Is

Videota katsomatta olisin laittanut rahani konsonanteille. Hoho.
"Hyvät urut ja hyvä oli urkurikin."
LordWinter
11.05.2023 22:57:20
Yle ei toivo Suomen voittoa koska tämä tarkoittaisi sitä että täytyisi tehdä töitä

https://www.iltalehti.fi/viihdeuuti … 9e2ecc7-f479-4e8b-b19c-b1104c2e9e5e
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
PHS666
11.05.2023 23:02:13
LordWinter: Yle ei toivo Suomen voittoa koska tämä tarkoittaisi sitä että täytyisi tehdä töitä

https://www.iltalehti.fi/viihdeuuti … 9e2ecc7-f479-4e8b-b19c-b1104c2e9e5e

Eikö jotkut köyhät maat lähetä sinne aina ihan paskoja biisejä että ei joudu isännöimään. Minun mielestä me ei olla niin köyhiä. Kerran vasta jouduttu hostaamaan, kyllä nyt pitäisi toinenkin mennä helposti.
Bullitt
11.05.2023 23:25:36
PHS666: Eikö jotkut köyhät maat lähetä sinne aina ihan paskoja biisejä että ei joudu isännöimään. Minun mielestä me ei olla niin köyhiä. Kerran vasta jouduttu hostaamaan, kyllä nyt pitäisi toinenkin mennä helposti.

Vois kai Euroviisut järjestää säästöbudjetillakin. Tuskin missään sanotaan, että pitää käyttää äks-miljoonaa kaikkeen, kunhan paperilla asiat toimii ja toteutuu. Senhän voisi laittaa vaikka suomalaisen egsotiikan piikkiin kun seuraavat Euroviisut olisivatkin jossain metsässä talkoovoimin. Muutama tynnyrisauna paikalle niin ulko_maalaisetkin on myytyjä. Ja jos eivät ole, niin sitten voi hyvin uhriutua kun tyhmät eurooppalaiset ei tajuu Suomee.
Pidän aamukukista, sillä niissä näkyy pisaran mysi.
PHS666
11.05.2023 23:42:11
Bullitt: Vois kai Euroviisut järjestää säästöbudjetillakin. Tuskin missään sanotaan, että pitää käyttää äks-miljoonaa kaikkeen, kunhan paperilla asiat toimii ja toteutuu. Senhän voisi laittaa vaikka suomalaisen egsotiikan piikkiin kun seuraavat Euroviisut olisivatkin jossain metsässä talkoovoimin. Muutama tynnyrisauna paikalle niin ulko_maalaisetkin on myytyjä. Ja jos eivät ole, niin sitten voi hyvin uhriutua kun tyhmät eurooppalaiset ei tajuu Suomee.

Se on kyllä vähän kun ei Hartwall-areenalla voi järjestää ja Nokia-areena on varmaan varattu jääkiekolle niin missä sitten. Laittaisivat viisut Lahden messukeskukseen, täällä ei kyllä ole lentokenttää mutta juna kulkee.
PHS666
11.05.2023 23:54:46
Tutkin YouTubesta että mitä mieltä Käärijästä ollaan maailmalla: https://www.youtube.com/watch?v=Sy4M1QA9kd8

Olisi kyllä hienoa kun olisi tuommoinen radio-dj-puheääni.
mpekkanen
11.05.2023 23:54:48
Eikös Tampereella oli melko uusi halli, missä vois varmaan järjestää viisut.
PHS666
11.05.2023 23:55:30
mpekkanen: Eikös Tampereella oli melko uusi halli, missä vois varmaan järjestää viisut.

Ei kun siellä pelataan kiakkoa.
mpekkanen
11.05.2023 23:59:03
PHS666: Ei kun siellä pelataan kiakkoa.

Niin no, onhan siihen aina se vuosi aikaa, että kerkiää aikatauluja tekemään. Eikö niitä lätkäpelejä, muutamaa, voisi sitten pelata jossain muualla? En tiedä...
PHS666
12.05.2023 00:01:37
mpekkanen: Niin no, onhan siihen aina se vuosi aikaa, että kerkiää aikatauluja tekemään. Eikö niitä lätkäpelejä, muutamaa, voisi sitten pelata jossain muualla? En tiedä...

Tappara ja/tai Ilves on aina finaalissa joka pelataan suunnilleen silloin kun pitäisi varata hallia Euroviisuille joten ei se nyt vaan onnistu. Mene tamperelaisille ehdottamaan että nyt onkin jääkiekon sijaan euroviisut niin saat turpaasi.
mpekkanen
12.05.2023 00:16:53
PHS666: Tappara ja/tai Ilves on aina finaalissa joka pelataan suunnilleen silloin kun pitäisi varata hallia Euroviisuille joten ei se nyt vaan onnistu. Mene tamperelaisille ehdottamaan että nyt onkin jääkiekon sijaan euroviisut niin saat turpaasi.

Mä en seuraa lätkää ollenkaan, niin en tiedä millaisia tosikkoja ovat mansessa.
Eiköhän viisuille kuitenkin joku paikka löydy jos suomi voittaa. Itse kyllä epäilen, koska laulusuoritus on melko epävireinen.
PHS666
12.05.2023 00:20:21
mpekkanen: Mä en seuraa lätkää ollenkaan, niin en tiedä millaisia tosikkoja ovat mansessa.
Eiköhän viisuille kuitenkin joku paikka löydy jos suomi voittaa. Itse kyllä epäilen, koska laulusuoritus on melko epävireinen.

No ei niitä areenoita ihan ylettömästi ole. En tiedä mitä Turussa on. Lahteen ei kannata tulla.
Lennu
12.05.2023 00:41:49

mpekkanen: Mä en seuraa lätkää ollenkaan, niin en tiedä millaisia tosikkoja ovat mansessa.

En usko, koska kyllähän jo kansallissävelmän sanoinkin todetaan että kun Suomi pelaa lätkää, se iskee joka jätkään.
Muistakaa klikata kirjoitukselleni aina plussa :) Lisää blogissani himassa.net
Sjömanni
12.05.2023 01:29:32
PHS666: No ei niitä areenoita ihan ylettömästi ole. En tiedä mitä Turussa on. Lahteen ei kannata tulla.

Sitten aikanaan Turun satamaan meidät jätti Ruotsin-lautta. Siitä Typhooniin nääs siirryttiin me viinakaupan kautta. Ja Raunistulan kautta Naantaliin.
Me hirveet siirtosummat kylvettiin.
Loppu on seurausta. Lion # 79
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)