Aihe: Euroviisut
1 2 3 4 5 6 7 835 36 37 38 39
HaloOfFlies
15.05.2022 23:16:28

https://www.youtube.com/watch?v=XXrDgWDo24g

Tämä Serbian veto oli kyllä ihan helvetin kova. Aluksi olin että mitä helvettiä tämä on, mutta mitä enemmän tuota biisiä kuuntelee, niin sitä paremmalta se kuulostaa.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Tympee Huttunen
16.05.2022 06:48:37
HaloOfFlies: https://www.youtube.com/watch?v=XXrDgWDo24g

Tämä Serbian veto oli kyllä ihan helvetin kova. Aluksi olin että mitä helvettiä tämä on, mutta mitä enemmän tuota biisiä kuuntelee, niin sitä paremmalta se kuulostaa.

Tuo oli kova. Ehkä makein korvakarkki oli tämä Systur vaikka skabassa ei sinällään toiminut, mutta jos pitäisi jotain kuunnella merelle katsoessa, niin kyllä tämä toimisi: https://open.spotify.com/track/4t3g … k0dU6xx4fw&utm_source=copy-link
Nuages
22.05.2022 13:07:55
HaloOfFlies: https://www.youtube.com/watch?v=XXrDgWDo24g

Myös paras koreografia miesmuistiin.
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi
KaRa
22.05.2022 13:44:29 (muokattu 22.05.2022 13:45:01)
Aika paskat viisut oli. Edelliset oli paljon paremmat.
Rasmus ei seuraa aikaansa. Wanhaa ja kulunutta.
Kaikki mitä sanot, tulen käyttämään sinua vastaan.
juhokoo
09.05.2023 18:59:27 (muokattu 09.05.2023 19:00:48)
Eikö nämä nyt ketään kiinnosta?

Ensimmäinen semifinaali tänään kello 22 alkaen ykköseltä.
mpekkanen
09.05.2023 19:03:52
Toivottavasti Käärijä ei voita. On nimittäin niin huono biisi ja urpo tyyppi, ettei olis väliä vaikka kummastakaan ei kuulisi enää ikinä mitään. Tätähän ei tietenkään saisi ääneen sanoa...
M4ss3 m/
09.05.2023 19:14:02
mpekkanen: Toivottavasti Käärijä ei voita. On nimittäin niin huono biisi ja urpo tyyppi, ettei olis väliä vaikka kummastakaan ei kuulisi enää ikinä mitään. Tätähän ei tietenkään saisi ääneen sanoa...

Ite ainakin toivon, että voittaa. En ole näin innoissani ollut viisuista sitten Lordin vedon. Kyllä nyt olisi aika jo pitkä ottaa toinen voitto Suomeen. :)
Karkit seinään
Lunnu
09.05.2023 19:34:59
juhokoo: Eikö nämä nyt ketään kiinnosta?

Ensimmäinen semifinaali tänään kello 22 alkaen ykköseltä.

Europliisut ei kyl oikein jaksa sytyttää. Toivottavasti syntyy tulikivenkatkuista jupinaa
Nostalgy is not what it used to be
Tympee Huttunen
09.05.2023 19:35:01
mpekkanen: Toivottavasti Käärijä ei voita. On nimittäin niin huono biisi ja urpo tyyppi, ettei olis väliä vaikka kummastakaan ei kuulisi enää ikinä mitään. Tätähän ei tietenkään saisi ääneen sanoa...

Sehän on tosi sympaattinen jannu. Kova ennakkosuosikki se on, mutta ammattilaisraadit ei välttämättä itse laulusuoritusta arvosta. Pöhinä on kyllä sellainen, että kova tulos tulee. Toivottavasti voitto tietenkin.
carnation
09.05.2023 19:51:41

Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas. Artistin tai kokoonpanon solvaaminen johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta asiattomat hyökkäykset musiikin tekijöitä kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
McLeach
09.05.2023 21:01:06

No etköhän sä selviä vaikka voittais. Sieltä samasta radiosta se soi kuin ne muutkin hyvät ja huonot artistit ja biisit. Spotifysta kun maksaa muutaman euron kuussa niin saa myös ihan itse valita mitä kuuntelee. Itse en miestä tunne, mutta haastatteluiden perusteella vaikuttaa aika skarpilta kaverilta.
Tympee Huttunen
09.05.2023 21:09:00
Loreen on kyllä huikea vaikka laulut hälläkin meni treeneissä vähän vihkoon. Mutta aivan upea show ja artisti itse on upea noita-predator-soturi. Ei vain ole lavasteet yhtä hienot, mitä Melodyfestivalissa, jossa tosin myös savukoneen kanssa mokattiin. Se Unicorn-viisu tulee myös pärjäämään.
mpekkanen
09.05.2023 21:18:19
Missähän vaiheessa Euroviisuista tuli gay kansan juhlat? Eikä sillä, kyllä jokainen saa kukkia jne. Kuitenkin häiritsee se, että johonkin seksuaalivähemmistöön kuuluva esiintyjä on aina näiden kommentaattorien suosikki. Onko tämä pride öyhötys mennet vähän liiankin pitkälle vai eikö se kappale merkitse yhtään mitään...
Sjömanni
09.05.2023 22:17:06
mpekkanen: Missähän vaiheessa Euroviisuista tuli gay kansan juhlat? Eikä sillä, kyllä jokainen saa kukkia jne. Kuitenkin häiritsee se, että johonkin seksuaalivähemmistöön kuuluva esiintyjä on aina näiden kommentaattorien suosikki. Onko tämä pride öyhötys mennet vähän liiankin pitkälle vai eikö se kappale merkitse yhtään mitään...

Säääääähhhh...
Loppu on seurausta. Lion # 79
Lennu
09.05.2023 22:26:26

Eiköhän Käärijä julisteta jo tämän päivän jälkeen voittajaksi ja kaikki pääsee himaan.
Muistakaa klikata kirjoitukselleni aina plussa :) Lisää blogissani himassa.net
PHS666
09.05.2023 22:31:10
Onko käärijä vasta viimeisenä? Vittu kun minun pitää mennä aamulla töihin mutta ei näitä jaksa selvin päin kattoa.
LordWinter
09.05.2023 22:35:54
mpekkanen: Missähän vaiheessa Euroviisuista tuli gay kansan juhlat? Eikä sillä, kyllä jokainen saa kukkia jne. Kuitenkin häiritsee se, että johonkin seksuaalivähemmistöön kuuluva esiintyjä on aina näiden kommentaattorien suosikki. Onko tämä pride öyhötys mennet vähän liiankin pitkälle vai eikö se kappale merkitse yhtään mitään...

Suomen gay-kommentaattori aina joskus sanoo että tylsämieliset saa kaukosäätimellä kommentoinnin pois.
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
Lennu
09.05.2023 22:46:03

Kroatia hurjin tähän mennessä. Tuomiopäivän mummo!
Muistakaa klikata kirjoitukselleni aina plussa :) Lisää blogissani himassa.net
PHS666
09.05.2023 22:48:37
Minä vihaan Israelia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)