Aihe: Gary Numan/Tubeway Army
1
FlatOutFucked
21.11.2005 12:20:20 (muokattu 21.11.2005 12:21:07)
Kuka diggaa Gary Numanista ja Tubeway Armysta?

Vinyylihyllystäni ei tosin löydy tältä synapopin mestarilta kuin Tubaway Armyn eka ja Gary Numanin soolotuotantoon kuuluva Living Ornaments ´80.

Gary Numan saa oloni tuntumaan lämpimältä.
It´s making me sick, I want no part of it.
Stop waving that flag.
Jackie
21.04.2007 14:04:32
Huom! Olet kirjoittamassa yli 516 päivää vanhaan ketjuun!

Hohoo! Gary Numan on todella hieno artisti. Olen vasta hankkinut Tubeway Armyn Replicas levyn ja Gary Numanin Pleasure Principle levyn. Seuraavaksi hankin Tubewayn ensimmäisen... toivottavasti en pety?? Lemppari biisejä on Metal, Cars, Are friends electric?, Down in the park, Me! I disconnect from you.

Hienoa että youtubesta löytyy paljon Garyn videoita.
Sweeeeeeeeeeeeeet Emooooooooooootion
Calliope
04.03.2023 12:54:12
https://areena.yle.fi/1-64133842

Ei tuossa mielestäni nyt mitään erityisempää ole, mutta kyllähän minä Garyn muistan. Ja on tuo Are friends electric vieläkin tarttuva kappale. Perheen naisväki voisi tarkistaa meikkejään ja hiusvärejään, helvetin räikeätä.
"Turn up the Eagles the neighbors are listening"
Henri Henri Olavi
04.03.2023 17:41:26 (muokattu 04.03.2023 17:41:46)
Calliope: https://areena.yle.fi/1-64133842

Ei tuossa mielestäni nyt mitään erityisempää ole, mutta kyllähän minä Garyn muistan. Ja on tuo Are friends electric vieläkin tarttuva kappale. Perheen naisväki voisi tarkistaa meikkejään ja hiusvärejään, helvetin räikeätä.

Hyvä dokkari ja symmpis ote mieheen. Varsinkin perheen muilta osapuolilta. Onhan Numanilla välillä ihan veikeitä sävellyksiä ja sovituksia paikoitellen. Ei sitä ihan täysin purkkaosastoa.
kuchisabishii
Muovinen
05.04.2023 20:40:45

En tiennyt Gary Numanista yhtään mitään ennen kuin katsoin tuota dokkaria. Jotenkin olen vain mieltänyt hänet aina sinne pappa-osastoon, mutta vähän kiinnostaisi jopa tutustua tuotantoonsa. Mistä aloittaa?
phiit
06.04.2023 14:17:17
Muovinen: En tiennyt Gary Numanista yhtään mitään ennen kuin katsoin tuota dokkaria. Jotenkin olen vain mieltänyt hänet aina sinne pappa-osastoon, mutta vähän kiinnostaisi jopa tutustua tuotantoonsa. Mistä aloittaa?

mitä on pappa osasto?
Muovinen
14.04.2023 09:36:14

phiit: mitä on pappa osasto?

Vanhat ukot jotka tekee vanhanaikaista musaa.
phiit
17.04.2023 20:04:36
Muovinen: Vanhat ukot jotka tekee vanhanaikaista musaa.

Okei, entäs jonnet jotka tekee vanhanaikaista musaa?
Muovinen
19.04.2023 20:07:07

phiit: Okei, entäs jonnet jotka tekee vanhanaikaista musaa?

wannabe-pappa-osasto
lukethesis
11.05.2025 10:02:22
Vähän outoa keskustelua ollut aiemmin, mutta tulipa kuunneltua tuossa tuota ns. uudempaa Numania. Aiemmin tunnen oikeastaan vain Cars-hitistä. (Joka muuten oli todella edellä aikaansa, sehän on julkaistu jo 1979, mutta ainakin itse miellän sen kasarisoundiksi.)

Nykyäänhän Garyllä on ollut jo pidempään sellainen markan NIN -meininki, ja on kuulemma Reznorin kaveri muutenkin.

Parhaiten noista toimii ehkä toi Savage (2017), siinäkin on jo vähän toistoa samasta puusta. Parhaimmillaan oikein makeita NIN-henkisiä soundeja, fryygisiä melodioita ja arabisävyjä. Numanin vähän heiluva omintakeinen ääni toimii itse asiassa tässä tyylissä tosi hyvin. Jo seuraava levy Intruder (2021) on heikompi, paljon samaa kamaa, toki myös hyviä juttuja.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)