Snapo 29.07.2020 09:00:18 (muokattu 29.07.2020 09:03:07) | |
---|
Ilmankos soundit on hyvät kun Nolly ollut puikoissa. Joitain kertoja oon nyt kuunnellut läpi ja mielellään kuunteleekin mutta jotenkin biisit jää huonosti mieleen. En tiiä johtuuko jatkuvasta kikkailusta vaikka genreä on kuunnellu pienen ikuisuuden. Mikään ei kuitenkaan häiritse joten jatketaan kuuntelua. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
Ianuarius 02.08.2020 18:56:29 | |
---|
Ei ole viimeiset kolme Hakenin levyä oikein napanneet. Mietin, että onko kiintymys vanhoihin levyihin vain nostalgiaa. Sitten Spotifyä selatessa hokasin, että enpä ole ikinä kuunnellut Aquariusta. Ihan huippu levy! Miksei ne tee tällasta enää? Your soundcard works perfectly! |
Shredator 04.08.2020 14:01:30 | |
---|
Kylläpä se Invasion on jäämässä tämän levyn parhaaksi mielestäni. Canary Yellow ja Marigold myös oikein mainioita. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Akiman 23.08.2020 10:36:37 | |
---|
|
Shredator 22.11.2021 20:46:44 (muokattu 22.11.2021 20:47:05) | |
---|
Kokoonpanovaihdoksia Diego lähti bändistä. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Tuomoo 22.11.2021 21:59:48 | |
---|
Shredator: Kokoonpanovaihdoksia Diego lähti bändistä. No jopas. Musiikilliset erimielisyydet ilmeisesti syynä, mutta olisi kiva tietää että mihin suuntaan kukin jäsenistä on halunnut bändiä viedä. Affinity oli mulle bändin tähän astisista aallonpohja, alkupään levyt olivat täyttä timanttia, ja tykkäsin myös viimeisimmästä paljon. 19.2.2021 never forget |
Tuomoo 30.04.2022 00:55:02 | |
---|
Uusi sinkku näemmä tullut. https://www.youtube.com/watch?v=IeENKWcitCw Tykkään. Ei ole ihan niin tukkoon ahdettu kuin edellinen levy, vaikkakin siitäkin tykkäsin todella paljon. Jonkin verran on palattu perinteisempään soundiin ja tyyliin, ja taustalta tuli myös Cockroach King -viboja mieleen. 19.2.2021 never forget |
Shredator 14.09.2022 22:43:30 | |
---|
Haken kahdelle keikalle Suomeen! Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
rocky0 15.09.2022 10:11:52 | |
---|
BTBAM takia vois kyllä harkita vahvasti menoa! |
Tuomoo 15.09.2022 10:26:23 | |
---|
Shredator: Haken kahdelle keikalle Suomeen! Ai samperi, pitäisiköhän sitä lähteä Tampereelle katsomaan. 19.2.2021 never forget |
Shredator 15.09.2022 11:05:29 | |
---|
Yeah, liput hommattu. En malta odottaa, pitkään pitänyt tämä nähdä. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
haunted 21.09.2022 14:24:32 | |
---|
rocky0: BTBAM takia vois kyllä harkita vahvasti menoa! Tämä kärki edellä otin liput. Toivottavasti olisi listassa enemmän kuin 2 biisiä. Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
ekikoo 03.03.2023 22:35:04 | |
---|
Tänään tuli Hakenilta uusi levy Fauna. Jonkin verran kuunnellut bändiä mutta ei ole ihan löytynyt aivan kestosuosikkeja sen jälkeen kun kuulin 1985 ( https://www.youtube.com/watch?v=yW8nBlZZvxM), joka on yksi kovimpia yksittäisiä mitä on viime vuosina tullut vastaan. I would if I could...! |
Shredator 04.03.2023 23:23:50 | |
---|
Haken se jaksaa yllättää. Sinkkubiisit eivät nostaneet odotuksia, mutta onhan tämä vaan mainio levy! Mukavasti tunnelmat vaihtelee hartaasta tunnelmoinnista totaaliseen sekoprogeiluun. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Tuomoo 05.03.2023 00:22:43 | |
---|
Juuri sain levyn kuunneltua ekaa kertaa. Kolme ekaa levyä ja Restoration EP ovat todella lähellä sydäntä, ja vaikka mm. kahta viimeistä onkin tullut kuunneltua melkoisen paljon, jokin on silti vähän jättänyt kylmäksi. Ei sillä, tykkään kyllä myös alavirejyystöstä, mutta se ei ole se, miksi tähän bändiin tykästyin. Tämä Fauna on ehkä vähän paluuta juurille, tai ainakin enemmän Mountainin ja Visionsin suuntaan. Sinkuista ainoastaan Nightingale säväytti, mutta nyt kun levyä kuuntelin, huomasin monessa kohdassa hymyn nousevan suupieliin uudelleen ja uudelleen. Hyvin vaikeaa antaa mitään tuomiota tässä vaiheessa, mutta sanoisin että tämä olisi tässä vaiheessa parempi kuin kolme viimeisintä. 19.2.2021 never forget |
haunted 10.03.2023 07:58:54 | |
---|
Tuomoo: Juuri sain levyn kuunneltua ekaa kertaa. Kolme ekaa levyä ja Restoration EP ovat todella lähellä sydäntä, ja vaikka mm. kahta viimeistä onkin tullut kuunneltua melkoisen paljon, jokin on silti vähän jättänyt kylmäksi. Ei sillä, tykkään kyllä myös alavirejyystöstä, mutta se ei ole se, miksi tähän bändiin tykästyin. Tämä Fauna on ehkä vähän paluuta juurille, tai ainakin enemmän Mountainin ja Visionsin suuntaan. Sinkuista ainoastaan Nightingale säväytti, mutta nyt kun levyä kuuntelin, huomasin monessa kohdassa hymyn nousevan suupieliin uudelleen ja uudelleen. Hyvin vaikeaa antaa mitään tuomiota tässä vaiheessa, mutta sanoisin että tämä olisi tässä vaiheessa parempi kuin kolme viimeisintä. Mulla on vähän samat ajaukset. Luulen, että tämä taas vaatii aika paljon kuuntelua, ennen kun alkaa vaikuttaan yhtenäiseltä kokonaisuudelta. Hakenille on jotenki helppo antaa aikaa ja ymmärrystä, vaikka tulisi millaista kummeliprokeilua ensivaikutelmalta. Yhtäkkiä asiat alkaa tekeen järkeä kuitenkin, sitten on kivaa! Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
Shredator 10.03.2023 08:09:20 | |
---|
haunted: Mulla on vähän samat ajaukset. Luulen, että tämä taas vaatii aika paljon kuuntelua, ennen kun alkaa vaikuttaan yhtenäiseltä kokonaisuudelta. Hakenille on jotenki helppo antaa aikaa ja ymmärrystä, vaikka tulisi millaista kummeliprokeilua ensivaikutelmalta. Yhtäkkiä asiat alkaa tekeen järkeä kuitenkin, sitten on kivaa! Lovebite on itsellä noussut levyn kohokohdaksi ja kirkkaasti myös Hakenin tuotannon kärkibiisejä. Riemastuttava kontrasti sävellyksen ja sanoituksen välillä (kertoo siis Mustan lesken parittelurituaalista). Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Shredator 03.04.2023 12:31:11 | |
---|
Huhhuh, olipahan kova keikka. Mieletöntä soitinakrobatiaa. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Ite vasta aloin kuunnella bändiä, joten jännä nähä miten uppoaa Tampereen keikka tänään. Ihan hyvin luulenpa. Alright, alright, alright! |
phiit 03.09.2024 14:32:43 | |
---|
Huomiselle keikalle Savoy teatteriin löytyis 1 lippu tarjolle, lipun toimitus Lippu.fi appin kautta Jos kiinnostaa laita YV |