Kummiseta 15.03.2023 16:53:04 | |
---|
Tympee Huttunen: Aloitin Last of Us-pelin alusta sarjan innoittamana. Olin näemmä tyystin unohtanut tuon alkupään juonen. Olin myös tyystin unohtanut, kuinka hiton vaikea tuo peli onkaan. Mutta tuo Remastered-versio näyttää ja tuntuu kyllä upealta ja kaikkinensa tuo on ihan huippulaadukas peli ja kestää vertailun mihin vaan. Onko se tosiaan vaikea ihan pelureillekkin? Itse tunnustan olevani maailman paskin pelaaja ja ounastelin vaikeuden johtuvan siita. Pelasin helpoimmalla tasolla, lisaksi jouduin youtubettamaan usean kohdan miten paasee lapi. :) Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Decadetroll 15.03.2023 18:24:19 | |
---|
Kummiseta: Onko se tosiaan vaikea ihan pelureillekkin? Itse tunnustan olevani maailman paskin pelaaja ja ounastelin vaikeuden johtuvan siita. Pelasin helpoimmalla tasolla, lisaksi jouduin youtubettamaan usean kohdan miten paasee lapi. :) No, ei kyllä minusta ollut mitenkään erityisen vaikeaa kamaa... Taisinpa pelata molemmat, ykkösen ja kakkosen, läpi joko hardilla tai survivorilla, en muista varmaksi kummalla. Kertaakaan ei tullut vastaan tilannetta, missä ois pitäny heittää ohjainta seinään tai huutaa koiralle kirouksia. |
Stoalainen: Itse juuri läpäisin Last of Usin ensimmäisen osan originaalina PS3-versiona. Hieno tarina ja erityisesti sen toteutus, mitään vastaavaa en ole kokenut aikaisemmin. Jo prologissa tuli tippa linssiin. Valitettavasti pelillinen puoli olikin sitten vähän sinnepäin. "Puzzlet" ja jatkuva kädestäpitely alkoi ärsyttämään. Peli alkoi myös toistamaan itseään nopeasti. Hauskinta oli larpata Ramboa jousipyssyn, polttopullon ja naulasaksi-ansapommin kanssa. Osuuksista "talvi" ja lopetus oli onnistuneimmat. Peli oli myös todella helppo hard-vaikeustasolla, olisi pitänyt valita survivor. Remasterissa on kuulemma moodi, jossa yksi kuolema pakottaa aloittamaan pelin kokonaan alusta. Uudelleenpeluuarvo 0. Part kakkosessa on myös tuo grounded -vaikeustaso. Permanenttikuoleman lisäksi se että vihulaiset tekee reippaasti enemmän damagea ja niiden AI on parempaa. Lisäksi resurssit on paljon harvemmassa. Sanomattakin selvää että en edes testannut koska olen läski. Muut vaikesutasot onkin sitten enemmän tarinaan keskittyviä. But where the heck is magenta? |
Bongowing 15.03.2023 19:58:27 | |
---|
Kummiseta: Onko se tosiaan vaikea ihan pelureillekkin? Itse tunnustan olevani maailman paskin pelaaja ja ounastelin vaikeuden johtuvan siita. Pelasin helpoimmalla tasolla, lisaksi jouduin youtubettamaan usean kohdan miten paasee lapi. :) Itellä ainakin vaikeus näissä konsoliräiskinnöissä muodostuu siitä että konsoliohjaimella tähtääminen on yhtä tuskaa. But where the heck is magenta? |
Milkop 15.03.2023 20:42:35 | |
---|
Bongowing: Itellä ainakin vaikeus näissä konsoliräiskinnöissä muodostuu siitä että konsoliohjaimella tähtääminen on yhtä tuskaa. Itsellä sama eikä asiaa auta se että tuon ajan pleikka-ohjain on aivan perseestä. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Henri Henri Olavi 15.03.2023 20:51:29 (muokattu 15.03.2023 20:52:35) | |
---|
Ohjaimet sopii tasohyppelyyn, ei oikeastaan muuhun. Vaikka täytyy sanoa, että ekan Xboxin ohjaimella oli yllättävän smoothia pelata Halo:a silloin tuoreeltaan co-oppina. Odotin sen olevan hankalampaa. kuchisabishii |
Kummiseta 15.03.2023 20:54:06 | |
---|
Bongowing: Itellä ainakin vaikeus näissä konsoliräiskinnöissä muodostuu siitä että konsoliohjaimella tähtääminen on yhtä tuskaa. Paskuudestani kertoo ehka parhaiten se etta Far Cry 5:ssa en onnistunut tappamaan yhtakaan niista savuavista muumioista mitka oli ihan bulkki vihollisia. 3 iltaa taisin pelailla ja luovutin suosiolla. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Bongowing 15.03.2023 20:58:21 | |
---|
Ei tuo siis pelikokemusta huononna, ainoastaan lisää vaikeustasoa. But where the heck is magenta? |
Henri Henri Olavi 15.03.2023 20:58:51 | |
---|
Kummiseta: Paskuudestani kertoo ehka parhaiten se etta Far Cry 5:ssa en onnistunut tappamaan yhtakaan niista savuavista muumioista mitka oli ihan bulkki vihollisia. 3 iltaa taisin pelailla ja luovutin suosiolla. Sama tuon pelin kanssa. Tai nelosen. En päässyt alkua pidemmälle, koska ohjaimella ei vaan voi tappaa ketään. Ei edes pelissä. kuchisabishii |
Milkop 20.03.2023 13:55:54 | |
---|
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Henri Henri Olavi 20.03.2023 13:57:27 | |
---|
kuchisabishii |
LordWinter 20.03.2023 17:47:48 | |
---|
Bongowing: Ei tuo siis pelikokemusta huononna, ainoastaan lisää vaikeustasoa. Itsellä oli Mass Effect ensimmäinen kunnon kosketus tatti-tähtäykseen. Meinasi jäädä pelaamatta kun combatti tuntui niin tönköltä, mutta kun laittoi kaikki vaikeustasot helpoimmalle niin riitti kun osui jokseenkin ladon oveen. Kakkosessa ja kolmosessa sen sijaan menin normivaikeuksilla aloin jopa tykätä tuosta, käytin usein sniperiakin. Nuo pelit oli tosin kaiketi aika hyvinkin optimoitu ohjaimelle, pitäisi joskus kokeilla jotain pleikkari-Half-Lifeä että mitenkä skulaa. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Bongowing 20.03.2023 18:01:20 | |
---|
LordWinter: Itsellä oli Mass Effect ensimmäinen kunnon kosketus tatti-tähtäykseen. Meinasi jäädä pelaamatta kun combatti tuntui niin tönköltä, mutta kun laittoi kaikki vaikeustasot helpoimmalle niin riitti kun osui jokseenkin ladon oveen. Kakkosessa ja kolmosessa sen sijaan menin normivaikeuksilla aloin jopa tykätä tuosta, käytin usein sniperiakin. Nuo pelit oli tosin kaiketi aika hyvinkin optimoitu ohjaimelle, pitäisi joskus kokeilla jotain pleikkari-Half-Lifeä että mitenkä skulaa. Se vaatii totuttelua jotta toimii. Esim. alkuperäinen Doom ps4 -porttauksena on hyvä treenaamiseen. But where the heck is magenta? |
M4ss3 m/ 20.03.2023 19:38:48 (muokattu 20.03.2023 19:39:05) | |
---|
Nykyään ei hirveästi jaksa pelailla. Tai oikeastaan ollenkaan. Tosin nyt, kun Resident Evil 4 (Remake) on taas kaikkien huulilla niin sitä kautta itse törmäsin alkuperäiseen peliin tehtyyn randomizer-modiin joka muuttaa kaikki vihut/esineet sattumanvaraisiksi. Yhen kerran vedin läpi tossa viikonloppuna ja oli kyllä hauskaa. Karkit seinään |
Milkop 20.03.2023 20:31:42 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mulle näyttää 3,19€ ja "säästät" 2,15€. Ei no niin onkin, katsoin sokeana väärin. No ei paha silti. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
rakula 22.03.2023 14:26:16 | |
---|
Diablo 4 betaa tuli hakattua viime viikonloppu. Melkoisen buginen kokemus oli ainakin ps5 konsolilla, pc:llä en edes testannut. Jotenkin koko pelistä jäi semmoinen mobiilipelin tunnelma. Grafiikat ja pelattavuus ihan kelvollista tavaraa, mutta kehityssysteemi sen sijaan hyvinkin yksinkertainen ja nopeasti kahlattu läpi. On kyllä blizzard entertainment varjo entisestään, mitä tulee julkaisujen toimivuuteen ja uusiin innovaatioihin. En nyt tähän hätään keksi mitään, mitä tuossa nelosessa olisi uutta verrattuna muihin ARPG -peleihin. Linda Lampeniuksella on niin paljon botoxia naamassa, et kun se sulkee silmänsä, sen perseenreikä aukeaa. |
Tympee Huttunen 22.03.2023 15:07:01 | |
---|
Voi kun osaa ärsyttää pienet hommat. Pelasin Last of Usia ja viimein sain niitattua yhden osiot kaikki naksuttelijat ja runnerit ja tiesin, että siellä on kassakaappi jonka koodikin löytyy siitä vierestä. Nousin kuitenkin sellaiset tikkaat ylös ja kun piti mennä takaisin, tipahdinkin suoraan ja peli siirtyi seuraavaan kohtaukseen, enkä pääse pakittamaan mitenkään. |
Vaihtovirta 22.03.2023 15:40:31 | |
---|
rakula: En nyt tähän hätään keksi mitään, mitä tuossa nelosessa olisi uutta verrattuna muihin ARPG -peleihin. Hinta. Mutta joo, eipä tuo ihan hirveästi odotuksia nostanut. Toki kun kyseessä on blizzard, niin onko niitä odotuksia nyt viime vuosina ihan hirveästi ollutkaan..? Kysyy ihminen joka maksoi 70 egeä siitä et pääsee pelaamaan jotain vitun betaa viikkoa ennen muita..... Maailma on pilannut internetin. |
rakula 23.03.2023 09:39:38 | |
---|
Vaihtovirta: Hinta. Mutta joo, eipä tuo ihan hirveästi odotuksia nostanut. Toki kun kyseessä on blizzard, niin onko niitä odotuksia nyt viime vuosina ihan hirveästi ollutkaan..? Kysyy ihminen joka maksoi 70 egeä siitä et pääsee pelaamaan jotain vitun betaa viikkoa ennen muita..... Eipä niitä odotuksia juuri ollut, ilmaisen betakeyn sain sähköpostiini. Ei ainakaan näiden testien perusteella lähde ostoon. Linda Lampeniuksella on niin paljon botoxia naamassa, et kun se sulkee silmänsä, sen perseenreikä aukeaa. |
Tympee Huttunen 23.03.2023 10:27:24 | |
---|
Tympee Huttunen: Voi kun osaa ärsyttää pienet hommat. Pelasin Last of Usia ja viimein sain niitattua yhden osiot kaikki naksuttelijat ja runnerit ja tiesin, että siellä on kassakaappi jonka koodikin löytyy siitä vierestä. Nousin kuitenkin sellaiset tikkaat ylös ja kun piti mennä takaisin, tipahdinkin suoraan ja peli siirtyi seuraavaan kohtaukseen, enkä pääse pakittamaan mitenkään. Voihan helkkari. Nythän tämä homma kertaantui, kun menin pelissä eteenpäin ja koska en saanut tuolta kassakaapista kamoja, ei mulla ollut veistä enää avata yhtä ovea ja sinnekin jäi nyt sitten tarvikkeita vaikka kuinka. |