Aihe: Pelaaminen - Tietokone/konsoli/mobiili
1 2 3 4 5164 165 166 167 168237 238 239 240 241
Ed_Guy
06.01.2023 09:11:44
Fallen order oli ilmaisena ps plussassa. Monesti olen meinannut tuon ostaa. Onneksi en ikinä ostanut. Combat tosi hyvää mutta tasohyppelyyn meni hermot. Miksi Jedi valomiekka pelissä käytät suurimman osan ajasta tasoilta toiseen hyppelyyn? Ei ollut hauskaa. Enemmän helvetin tylsää.
En jaksa.
LordWinter
14.01.2023 12:59:55
Sonic Frontiers tuli pelattua. Kuten tavallista oli hieman otettu vaikutteita uusimmista Zeldoista ja Marioista, mutta tällä kertaa homma toimi ja oli selvästi paras uusi Sonic-peli ties kuinka pitkään aikaan (varmaan Adventure 2). Suurin kritiikki ehkä siitä että monet puzzlet olivat aivan liian helppoja eikä niiden tekemisessä ollut juuri mieltä. Erittäin suuri plussa myös siitä ettei Sonicilla ollut pakonomainen tarve heittää mukahauskoja one-linereita joka väliin.
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
Ed_Guy
14.01.2023 14:23:48
Assassin's creed odyssey kyllä maistuu. Joskus tuota aikaisemmin yritin ja silloin ei lähtenyt. Nyt lähti. Juonikin niin sopivaa tuubaa että mukava pelailla.
En jaksa.
Kummiseta
15.01.2023 18:43:08
The Last of Us sarja starttaa tanaan HBO:lla, on tata odotettu, hypetys ollut kova toivottavasti ei ole pettymys. Sarja kay koko ensimmaisen pelin lapi ekalla kaudella. Itse ajattelin odottaa etta kaikki jaksot tullut ja binge katsella kerralla.
Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju.
Bongowing
17.01.2023 11:46:18
Katsoin illalla ekan jakso Last of Usia ja täytti kyllä odotukset täysiä. Toi sopivasti uutta sisältöä alkuperäiseen tarinaan. Vaikea sanoa että miten toimiii jos ei ole peliä pelannut.
But where the heck is magenta?
TheMurno
19.01.2023 11:10:34
jtpennane
20.01.2023 13:09:45