mike tapping 22.11.2022 06:30:55 (muokattu 22.11.2022 08:19:47) | |
---|
HaloOfFlies: USA - Wales oli kyllä toistaiseksi näiden kisojen paras peli. Aivan mahtavaa jalkapalloa nähtiin 90 minuutin ajan. Harmi ettei USA voittanut. Oli hyvä matsi. USA oli parempi ekalla jaksolla, mutta Walesin tasoitus oli ansaittu. Näillä mäkymillä Englanti menee ykkösenä jatkoon, Iran jää nollille ja lohkon kakkospaikka ratkotaan USAn ja Walesin kesken maalierolla. Edit. Lisäajan pituudet ihmetyttää. Melkein joka pelissä pelataan lähes varttitunti ylimääräistä. |
Milkop 22.11.2022 13:09:19 | |
---|
mike tapping: Edit. Lisäajan pituudet ihmetyttää. Melkein joka pelissä pelataan lähes varttitunti ylimääräistä. https://www.hs.fi/urheilu/art-2000009218515.html The Times ja Daily Mail ovat aiemmin kertoneet, että erotuomareita on ohjeistettu etukäteen, että ottelun tulee kestää bruttoaikaa vähintään 100 minuuttia eli kymmenen minuuttia yli varsinaisen peliajan. Käytäntö kerää kehuja. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Scrobble 22.11.2022 13:43:18 (muokattu 22.11.2022 13:44:08) | |
---|
Lisäajan pituudet erinomainen juttu. Jotain valioliigan pelejä kun on kattonut, niin joskus minuutit 70-90 johdolla oleva joukkue pystyy tuhoamaan lähes täysin kaikilla "loukkaantumisilla", vaihdoilla, jotka kestää 5 minuuttia, veskarien sekoilulla ja muulla yleisellä perseilyllä. Ja lisäaikaa tästä usein annetaan se perinteinen 4 minuuttia. |
LordWinter 22.11.2022 13:50:44 | |
---|
Koskahan tajuavat pysäyttää pelikellon kuten kuningaslaji jääkiekossa. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Scrobble 22.11.2022 13:52:27 | |
---|
LordWinter: Koskahan tajuavat pysäyttää pelikellon kuten kuningaslaji jääkiekossa. Tätä monet fanit vastustavat sillä argumentilla, että pelkäävät lajin muuttuvan lähinnä mainoksien näyttämiseksi, niin kuin jääkiekko. |
Henri Henri Olavi 22.11.2022 13:54:02 | |
---|
LordWinter: Koskahan tajuavat pysäyttää pelikellon kuten kuningaslaji jääkiekossa. Hyi helvetti, ei koskaan. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Henri Henri Olavi 22.11.2022 13:56:36 | |
---|
CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Scrobble: Tätä monet fanit vastustavat sillä argumentilla, että pelkäävät lajin muuttuvan lähinnä mainoksien näyttämiseksi, niin kuin jääkiekko. Voisko toimia että vika kynppi tms. olis tehokasta peliaikaa. But where the heck is magenta? |
LordWinter 22.11.2022 14:33:19 | |
---|
Scrobble: Tätä monet fanit vastustavat sillä argumentilla, että pelkäävät lajin muuttuvan lähinnä mainoksien näyttämiseksi, niin kuin jääkiekko. Väkevä argumentti kieltämättä. Harmi ettei Italia ole kisoissa, siellä oli parhaimmillaan hienoa ajanpeluuta. Joku Buffoni viritteli maalipotkuakin sen 5 minuuttia. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Henri Henri Olavi 22.11.2022 14:34:39 | |
---|
Minusta ajanpeluu on parhaimmillaan taidetta ja kuuluu olennaisena osana lajiin. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Hetfield 22.11.2022 15:03:55 | |
---|
Henri Henri Olavi: Minusta ajanpeluu on parhaimmillaan taidetta ja kuuluu olennaisena osana lajiin. Lisäksi se, että vapaapotkussa asetellaan pallo aina vähän lähemmäksi, kuin mistä se olisi kuulunut antaa. Alright, alright, alright! |
Alfons Åberg 22.11.2022 15:06:28 (muokattu 22.11.2022 15:07:27) | |
---|
Henri Henri Olavi: Minusta ajanpeluu on parhaimmillaan taidetta ja kuuluu olennaisena osana lajiin. Kuten myös filmaaminen tietyissä rajoissa. Siinähän oikeasti hienoisella ylireagoinnilla tehdään vastustajan virhe tai rikkomisen vaikutukset näkyvämmäksi. Ja moni peli on ratkennut lisäminuuteilla, ei missään nimessä pelikellon pysäytystä vihellyksestä. tämä ei olekaan paska housuille |
Henri Henri Olavi 22.11.2022 15:42:39 (muokattu 22.11.2022 15:43:21) | |
---|
Hetfield: Lisäksi se, että vapaapotkussa asetellaan pallo aina vähän lähemmäksi, kuin mistä se olisi kuulunut antaa. Presidentti: Kuten myös filmaaminen tietyissä rajoissa. Siinähän oikeasti hienoisella ylireagoinnilla tehdään vastustajan virhe tai rikkomisen vaikutukset näkyvämmäksi. Ja moni peli on ratkennut lisäminuuteilla, ei missään nimessä pelikellon pysäytystä vihellyksestä. Juuri näin. Samaten sellaisia paitsioita, kuin siinä ekassa matsissa kuulemma, ei pitäisi missään tapauksessa tarkistaa VAR:ista. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
LordWinter 22.11.2022 15:46:57 (muokattu 22.11.2022 15:47:22) | |
---|
Hetfield: Lisäksi se, että vapaapotkussa asetellaan pallo aina vähän lähemmäksi, kuin mistä se olisi kuulunut antaa. Lapsena jotkut sijoitti pallon sellaisella ylimalkaisella heitolla noin 10 metriä lähemmäs vastustajan maalia. Pilkkujenkin etäisyys mitattiin kai askel-metreillä joiden pituus oli jotain 50-80 sentin välillä. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Milkop 22.11.2022 15:49:44 | |
---|
Hetfield: Lisäksi se, että vapaapotkussa asetellaan pallo aina vähän lähemmäksi, kuin mistä se olisi kuulunut antaa. Ja rajaheitoissa tullaan aina vähän lähemmäksi vastustajan (lue=kaverin) maalia. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
mike tapping 22.11.2022 15:53:08 | |
---|
Noniinnoh nythän lisäajasta näyttäisi menevän iso siivu kramppaavien kinttujen elvyttämiseen. Ja ihmekö tuo kun pelataan jättimäisessä saunassa ilman mitään cooling breikkejä. Ei tuokaan nyt aivan ihanteellista ole. |
Henri Henri Olavi 22.11.2022 16:11:18 | |
---|
mike tapping: Noniinnoh nythän lisäajasta näyttäisi menevän iso siivu kramppaavien kinttujen elvyttämiseen. Ja ihmekö tuo kun pelataan jättimäisessä saunassa ilman mitään cooling breikkejä. Ei tuokaan nyt aivan ihanteellista ole. Tuo överilisäaikahomma on aivan vitun pälli. Se on 90 min ja päälle se pari-viisi, riippuen kuoliko joku vai ei. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Bullitt 22.11.2022 16:26:05 | |
---|
Henri Henri Olavi: Hyi helvetti, ei koskaan. Jos sitä haluaa väkisin jumittaa jossain tyhmässä menneisyydessä, niin voihan sitä sitten. Itse vain en näe siinä järkeä. Onneksi on kehittyneempiäkin lajeja, kuten jääkiekko, ihmisille, jotka eivät ole juuttuneet keskiajalle. Pidän aamukukista, sillä niissä näkyy pisaran mysi. |
Tuomoo 22.11.2022 17:07:21 | |
---|
Eka kommentti kuultuani Argentiinan pelin lopputuloksen: mitä vittua Työkaverin eka kommentti samassa tilanteessa: mitä vittua maksettu lopputulos Oma havaintoni huomattuani että maikkari esittää jostakin syystä osan peleistä: jumalauta ei helvetti ei vittu mitä paskaa miksi. Potentiaalisesti katsottavien pelien listalta, joita nyt ei näissä paskakisoissa muutenkaan montaa ole, on entistä vähemmän valinnanvaraa. 19.2.2021 never forget |
Milkop 22.11.2022 17:32:17 | |
---|
Lähettäminen Ylen ja Maikkarin kesken oli käsittääkseni päätetty jo aikoja sitten, helpottaa kaiketi toimintaa ja tulee jatkumaan muistaakseni seuraavissakin kisoissa kun matseja on enemmän muutenkin. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |