Tuomoo 07.11.2022 20:54:19 (muokattu 07.11.2022 20:54:50) | |
---|
Maailman eniten tärkeimmän urheilulajin järjestyksessään 22. maailmanmestaruuskisat käynnistyvät vajaan kahden viikon kuluttua. Vaikka järjestäjämaana onkin täysi perseläpivaltio, ja Fifa on aivan täysin lahjottavissa ja ostettavissa oleva pelleorganisaatio, kun antaa kisan tuollaiselle perseläpivaltiolle, siitäkin huolimatta kisoja aion jossakin määrin ainakin seurata. Samanlaista fiilistä näistä ei varmaankaan tule kuin kesäkisoista, mutta minkäs teet, elämä on kuitenkin vain osa jalkapalloa. Ennakkosuosikkia mulla ei näissä karkeloissa ole. Mites muut, millä fiiliksillä kisoja kohti? e: todettakoon toki, että kisastudiot käytäneen chatissa normaaliin tapaan pelien aikana. https://muusikoiden.net/extra/chat/19.2.2021 never forget |
Henri Henri Olavi 07.11.2022 20:55:00 (muokattu 07.11.2022 20:56:13) | |
---|
Miksi muuten kisat on nyt eikä kesällä? Itse aion boikotoida kisoja, enkä aio kotona katsoa matsin matsia. Jos jossain ravintelissa tulee matsi samaan aikaan, en poistu paikalta. Vitun Qatar kun evää mun futiskisat! CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Hetfield 07.11.2022 21:03:06 | |
---|
Henri Henri Olavi: Miksi muuten kisat on nyt eikä kesällä? No koska nää pelataan jossain hevonvitun aavikolla, jossa alunperinkään ei pitäisi mitään pelailla. Ilmeisesti vähän vähemmän polttavan kuuma talviaikaan. Alright, alright, alright! |
Henri Henri Olavi 07.11.2022 21:04:02 | |
---|
Hetfield: No koska nää pelataan jossain hevonvitun aavikolla, jossa alunperinkään ei pitäisi mitään pelailla. Ilmeisesti vähän vähemmän polttavan kuuma talviaikaan. Vitun nössöt. Kyllä ne kuuluisivat olla kesäkuussa, oli aavikko mikä hyvänsä. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Hetfield 07.11.2022 21:08:11 | |
---|
Henri Henri Olavi: Vitun nössöt. Kyllä ne kuuluisivat olla kesäkuussa, oli aavikko mikä hyvänsä. Jos vaikuttaa pelien viihdyttävyyteen/tasoon, niin mieluiten näin. On toi melkko rankka laji muutenkin kropalle. Alright, alright, alright! |
Henri Henri Olavi 07.11.2022 21:11:08 | |
---|
Hetfield: Jos vaikuttaa pelien viihdyttävyyteen/tasoon, niin mieluiten näin. On toi melkko rankka laji muutenkin kropalle. Ei sitä toki kenenkään pelaajan kuolemaa toivo. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Vessajono 07.11.2022 21:23:10 | |
---|
Kaipa se tulee seurattua, vaikka kieltämättä touhu vähän vituttaakin. Mut en usko että mikään kuitenkaan muuttuu sillä, että mä jätän kisat kattomatta. Sekä ennakkosuosikki että suosikki perinteiseen tapaan Ranska. Once is a mistake, twice is a jazz |
Henri Henri Olavi 07.11.2022 21:32:42 | |
---|
Vessajono: en usko että mikään kuitenkaan muuttuu sillä, että mä jätän kisat kattomatta. Ei tokikaan, mutta itselleni on tärkeää saada mielenrauha ja olla sinut. Ennakkosuosikkeja ei ole sen enempöää kuin että Italian ja Saksan on oltava loppuottelussa. Toivottavasti saadaan jotain isoja yllätyksiä pitkin matkaa. Aion mä Hesarista toki lukea matsien tulokset. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
ttpp44 07.11.2022 21:41:02 | |
---|
Vituttaa myös rankasti meikäläistä kun oon aina katsonut nimenomaan MM-kisat enkä muuten futista lainkaan ja nyt ei ole periaatteiden vuoksi muuta mahdollisuutta kuin olla katsomatta. Ei kyse ole mulle siitä, onko sillä vaikutusta vai ei. Periaate on periaate. |
Meikämandoliino 07.11.2022 22:12:51 | |
---|
Henri Henri Olavi: Ennakkosuosikkeja ei ole sen enempöää kuin että Italian ja Saksan on oltava loppuottelussa. Toivottavasti saadaan jotain isoja yllätyksiä pitkin matkaa. No ensimmäinen iso yllätys on sitten varmaan, ettei Italia ole kisoissa. |
Henri Henri Olavi 07.11.2022 22:18:47 | |
---|
Meikämandoliino: No ensimmäinen iso yllätys on sitten varmaan, ettei Italia ole kisoissa. Oho! Miksei? Ei ne nyt sentään ole voineet karsiutua vai ovatko? CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Scrobble 07.11.2022 23:17:30 | |
---|
Henri Henri Olavi: Oho! Miksei? Ei ne nyt sentään ole voineet karsiutua vai ovatko? Karsiutuivat. Niin kuin myös edellisistä MM-kisoistakin. Kummallinen joukkue sinänsä. 2018 ja 2022 ei MM-kisoihin mutta välissä sitten EM-mestaruus. |
Henri Henri Olavi 08.11.2022 09:47:03 | |
---|
Scrobble: Karsiutuivat. Niin kuin myös edellisistä MM-kisoistakin. Kummallinen joukkue sinänsä. 2018 ja 2022 ei MM-kisoihin mutta välissä sitten EM-mestaruus. Sen edellisen muistan, mutta näitä karsintoja ei ole tullut seurattua. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Alfons Åberg 08.11.2022 10:37:22 (muokattu 08.11.2022 10:39:50) | |
---|
Henri Henri Olavi: Miksi muuten kisat on nyt eikä kesällä? Itse aion boikotoida kisoja, enkä aio kotona katsoa matsin matsia. Jos jossain ravintelissa tulee matsi samaan aikaan, en poistu paikalta. Vitun Qatar kun evää mun futiskisat! Sama. Vuodesta 1998 asti katsottu aina kisat, nyt jää väliin. Tuollaiseen paskamaahan ne piti viedä, ei minkäänlaista lajikulttuuria ko. maassa eikä mitään kiinnekohtaa lajin historiaan. tämä ei olekaan paska housuille |
Funkånaut 08.11.2022 11:07:45 (muokattu 08.11.2022 11:08:05) | |
---|
Presidentti: Sama. Vuodesta 1998 asti katsottu aina kisat, nyt jää väliin. Sama täällä; 1994 kisoista jollakin tasolla on jotakin muistikuvia, mutta ne ovat voineet syntyä kisojen jälkeenkin. Tuollaiseen paskamaahan ne piti viedä, ei minkäänlaista lajikulttuuria ko. maassa eikä mitään kiinnekohtaa lajin historiaan. Juu, talvella jossakin kakka-maassa kisat ei napostele sitten alkuunkaan. Venäjällä sentään on jossakin määrin kunniallista lajihistoriaa (Neuvostoliitolla EM-kisojen voitto ja finaalipaikat 1964 ja 1988) joten siinä mielessä huonoista puolistaan huolimatta kisojen isännyyttä pystyi sentään siltä urheilulliselta kannalta perustelemaan; tällä kertaa ei ole yhtään mitään, millä perustella kisaisännyyttä perustelisi korruption lisäksi. Saatan kurkata tuloksia, jos tulee jossakin vastaan. Kisakiima on olematon, muttei negatiivinen. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Alfons Åberg 08.11.2022 11:14:11 | |
---|
Funkånaut: Sama täällä; 1994 kisoista jollakin tasolla on jotakin muistikuvia, mutta ne ovat voineet syntyä kisojen jälkeenkin. 1994 kisoista varmasti sivumennen joitain matseja näin. Ja muistan kyllä ihmetelleeni, miksi kisat pelataan Yhdysvalloissa, kun ne eivät peliä tunne. Ei sillä etteikö siellä sitten lopulta ollut siihen mennessä kovimmat yleisökeskiarvot. tämä ei olekaan paska housuille |
Henri Henri Olavi 08.11.2022 11:18:24 | |
---|
Presidentti: Sama. Vuodesta 1998 asti katsottu aina kisat, nyt jää väliin. Itse katsonut 1990 kisoista saakka. Toki sitä ennenkin, mutta tuosta on ensimmäiset kunnon muistiikuvat. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Milkop 08.11.2022 11:20:03 | |
---|
Boikotissa ovat kisat täälläkin. Korruptoitunut Fifa ja persemaa Qatar eivät houkuttele lainkaan lajia seuraamaan tällä kertaa. Eipä minun valinnallani varmaan merkitystä ole, mutta saanpa pidettyä puhtaan omatunnon. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Alfons Åberg 08.11.2022 11:32:54 | |
---|
Milkop: Boikotissa ovat kisat täälläkin. Korruptoitunut Fifa ja persemaa Qatar eivät houkuttele lainkaan lajia seuraamaan tällä kertaa. Eipä minun valinnallani varmaan merkitystä ole, mutta saanpa pidettyä puhtaan omatunnon. Itsekin tiedostan varsin hyvin, ettei Sepp Blatter tule ikinä boikottiani näkemään ja tuskin välittäisikään. Mutta on sillä myös itsellekin merkitystä. Täysin keinotekoiset kisat tyhjästä tehdyillä stadioneilla, millä ei ole mitään käyttöä ennen kisoja ja tuskin kisojen jälkeenkään, puhumattakaan niistä työturvallisuuspuutteista mitä siihen on liittynyt. Näin verraten, samaa dilemmaa en koe vaikkapa joulukuun lyhyen radan MM-uinneista, koska a) järjestävä maa Australia on kuitenkin jonkunlainen demokratia b) siellä on elinvoimainen lajikulttuuri tämä ei olekaan paska housuille |
En halua tuomita etukäteen mutta ennakko-odotukseni on, että nämä ovat Maailmanhistorian Eniten Huonot Jalkapallokisat. Monella eri levelillä. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |