lion 08.07.2004 08:57:04 | |
---|
Jos joku tietää mistä löytyy kytkentäkaavio tai muita ohjeita DI-boxin rakentamiseen, niin heittää mua linkillä, jooko? Kiitoksia! - Li'oN Musiikissa on joitakin asioita jotka eivät musiikkiteknologian kehittyessä muutu miksikään, kuten: Kun rahaa pistetään palamaan, niin paska alkaa haista. Rankasti. |
M.Hanski 08.07.2004 10:17:45 | |
---|
Se pittee tietee! |
Jone the Bone 08.07.2004 16:12:11 | |
---|
Kannattaneeko itse rakentaa, kun Behringeriltä löytyy aktiivinen DI-boxi, tyypiltään DI20, joka on kaiken lisäksi stereo, toimii 9V paristolla ja phantomilla? Hintaa 31,- eur. (Thomann). Se on sama millä sitä paskaa lapioi, kunhan paska lentää (Albert Järvinen, kysyttäessä käyttämiensä kitaroiden merkkiä). |
M.Hanski 08.07.2004 16:21:30 | |
---|
Kannattaneeko itse rakentaa, kun Behringeriltä löytyy aktiivinen DI-boxi, tyypiltään DI20, joka on kaiken lisäksi stereo, toimii 9V paristolla ja phantomilla? Hintaa 31,- eur. (Thomann). Niinpä. Tee-se-itse-boksin osat maksavat todennäköisesti lähes tuplaten tuollaiseen Behringeriin verrattuna... Muuntaja lienee kallein osa. St. Paul's Sound myy myös Behringerin kamaa lähes T-kaupan hinnoilla. www.stpaulssound.fi Se pittee tietee! |
lion 08.07.2004 17:03:24 | |
---|
No en minä mitään hintoja tai di-boxien malleja kysellyt, sillä minulla on tossa pöydällä tollanen behringerin DI-20. Halusin vaan tietää miten tollanen rakennetaan, kun mulla on hiukan kauaskantosempia suunnitelmia yhen laitteen rakennukseen... :) - Li'oN Musiikissa on joitakin asioita jotka eivät musiikkiteknologian kehittyessä muutu miksikään, kuten: Kun rahaa pistetään palamaan, niin paska alkaa haista. Rankasti. |
No en minä mitään hintoja tai di-boxien malleja kysellyt, sillä minulla on tossa pöydällä tollanen behringerin DI-20. Halusin vaan tietää miten tollanen rakennetaan, kun mulla on hiukan kauaskantosempia suunnitelmia yhen laitteen rakennukseen... :) Justjust. :) Tuollainen ns. elektronisesti balansoidulla lähdöllä varustettu piiri on ainakin helppo ja halpa tehdä, ja sen saa jopa mahdutettua kohtuullisen pieneen tilaan. Se pittee tietee! |