Aihe: Di-boxin rakennus?
1
lion
08.07.2004 08:57:04
Jos joku tietää mistä löytyy kytkentäkaavio tai muita ohjeita DI-boxin rakentamiseen, niin heittää mua linkillä, jooko? Kiitoksia!

- Li'oN
Musiikissa on joitakin asioita jotka eivät musiikkiteknologian kehittyessä muutu miksikään, kuten: Kun rahaa pistetään palamaan, niin paska alkaa haista. Rankasti.
M.Hanski
08.07.2004 10:17:45
Jos joku tietää mistä löytyy kytkentäkaavio tai muita ohjeita DI-boxin rakentamiseen, niin heittää mua linkillä, jooko? Kiitoksia!

Tässä olisi yksi:

http://sound.westhost.com/project35.htm

Lisää linkkejä löydät esim. täältä:

http://www.epanorama.net/links/audiocircuits.html#dibox
Se pittee tietee!
Jone the Bone
08.07.2004 16:12:11

Kannattaneeko itse rakentaa, kun Behringeriltä löytyy aktiivinen DI-boxi, tyypiltään DI20, joka on kaiken lisäksi stereo, toimii 9V paristolla ja phantomilla?
Hintaa 31,- eur. (Thomann).
Se on sama millä sitä paskaa lapioi, kunhan paska lentää (Albert Järvinen, kysyttäessä käyttämiensä kitaroiden merkkiä).
M.Hanski
08.07.2004 16:21:30
Kannattaneeko itse rakentaa, kun Behringeriltä löytyy aktiivinen DI-boxi, tyypiltään DI20, joka on kaiken lisäksi stereo, toimii 9V paristolla ja phantomilla?
Hintaa 31,- eur. (Thomann).

Niinpä. Tee-se-itse-boksin osat maksavat todennäköisesti lähes tuplaten tuollaiseen Behringeriin verrattuna... Muuntaja lienee kallein osa.

St. Paul's Sound myy myös Behringerin kamaa lähes T-kaupan hinnoilla.

www.stpaulssound.fi
Se pittee tietee!
M.Hanski
08.07.2004 17:10:23
No en minä mitään hintoja tai di-boxien malleja kysellyt, sillä minulla on tossa pöydällä tollanen behringerin DI-20. Halusin vaan tietää miten tollanen rakennetaan, kun mulla on hiukan kauaskantosempia suunnitelmia yhen laitteen rakennukseen... :)

Justjust. :)

Tuollainen ns. elektronisesti balansoidulla lähdöllä varustettu piiri on ainakin helppo ja halpa tehdä, ja sen saa jopa mahdutettua kohtuullisen pieneen tilaan.
Se pittee tietee!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)