Aihe: Nyrkkeilykeskustelu
1 2 3 4 564 65 66 67 68 69 70 71
Alfons Åberg
16.01.2022 22:03:45
Tällainen löytyi Youtubesta. https://m.youtube.com/watch?v=7yhM3H0W-4Y

Tarmo Uusivirta vs. James Cooke EM-ottelu kokonaisuudessaan ja alkulöpinöineen. Taren valmentaja-managerina Simo Rantalainen. Sääli sinänsä että tuo ottelu (monen muun tekijän avustamana) johti sitten siihen, että Uusivirta päätti päivänsä kahdeksan vuotta myöhemmin.
tämä ei olekaan paska housuille
Henri Henri Olavi
16.01.2022 22:13:24
Ei oo Tare koskaan mömmöjä vetänyt ei koskaan oo Tare.
I don't giva a fuck if you're straight, you're still gay.
Henri Henri Olavi
23.01.2022 11:29:43
Tyson kiersi hattu kourassa pyytämässä rahaa Tampereella.

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000008553839.html
I don't giva a fuck if you're straight, you're still gay.
Vaihtovirta
02.03.2022 17:35:09
Fury lopettaa uransa seuraavan ottelun jälkeen.

https://yle.fi/urheilu/3-12340351

Toisaalta mikäs siinä jos: Olen kaksinkertainen kiistaton mestari, jolla on 150 miljoonaa pankissa eikä mitään tarvetta todistaa mitään kellekään
Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!!
Hargon
03.03.2022 10:19:34
Presidentti: Tällainen löytyi Youtubesta. https://m.youtube.com/watch?v=7yhM3H0W-4Y

Tarmo Uusivirta vs. James Cooke EM-ottelu kokonaisuudessaan ja alkulöpinöineen. Taren valmentaja-managerina Simo Rantalainen. Sääli sinänsä että tuo ottelu (monen muun tekijän avustamana) johti sitten siihen, että Uusivirta päätti päivänsä kahdeksan vuotta myöhemmin.

Hieno löytö. Oli kyllä erikoinen juttu, kun Uusivirta päätti lopettaa uransa kesken suht tasaisen EM-titteliottelun.
Kaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia.
Alfons Åberg
03.03.2022 10:37:07 (muokattu 03.03.2022 10:40:14)
Hargon: Hieno löytö. Oli kyllä erikoinen juttu, kun Uusivirta päätti lopettaa uransa kesken suht tasaisen EM-titteliottelun.

Tai toki silmälaseja nostellen, Uusivirran tilastoissa on vielä yksi kahdeksaneräinen ottelu huhtikuussa 1992 Shannon Landbergia vastaan. Mutta se oli lähinnä jälkinäytös, yhdentekevä ottelu yhdentekevää kaveria vastaan ja oikeasti ura päättyi tuohon EM-otteluun.

Jonkun verran Uusivirta esiintyi vielä uransa jälkeen julkisuudessa, tässä pelaa bilistä Loirin kanssa https://www.youtube.com/watch?v=k9gxrvdLm5w
tämä ei olekaan paska housuille
Prophet
04.03.2022 18:55:14 (muokattu 04.03.2022 20:07:18)
LordWinter
13.03.2022 19:33:07
Ensi viikolla merkittävä suomalaisottelu, kun Oskari Metz ottaa Wembley areenalla pääottelussa yhteen David Avanesyanin kanssa. Avanesyan on pari viime vuotta ollut liekeissä ja kyyti tullee olemaan kylmää, mutta hyvät mahdollisuudet nostaa silti omia osakkeita.
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
LordWinter
20.03.2022 00:21:14 (muokattu 20.03.2022 00:21:23)
LordWinter: Ensi viikolla merkittävä suomalaisottelu, kun Oskari Metz ottaa Wembley areenalla pääottelussa yhteen David Avanesyanin kanssa. Avanesyan on pari viime vuotta ollut liekeissä ja kyyti tullee olemaan kylmää, mutta hyvät mahdollisuudet nostaa silti omia osakkeita.

Metz lähti yllättävänkin aktiivisesti ottelemaan heti alkuun...mutta silti kohtalona ensimmäisen erän tyrmäystappio.
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
LordWinter
17.08.2022 23:34:34
Robbe vs Wilder lokakuun 15. päivä. Huh helvettiä.
Vaihtovirta
05.10.2022 20:25:41
Eiköhän tää sit lopullisesti varmistanut ettei nyrkkeilyä enää olympialaisissa nähdä.

https://yle.fi/urheilu/3-12650490
Maailma on pilannut internetin.
Henri Henri Olavi
08.10.2022 14:57:58
Vaihtovirta: Eiköhän tää sit lopullisesti varmistanut ettei nyrkkeilyä enää olympialaisissa nähdä.

https://yle.fi/urheilu/3-12650490

Tosi hyvä. Ei siis ehkä se, että sitä ei Olumppialaisissa enää ole mukana, vaan se, ettei anneta periksi tässä nyt yhtään.
CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia. -Seksihullut
Henri Henri Olavi
09.10.2022 21:59:14 (muokattu 09.10.2022 21:59:42)
LordWinter: Robbe vs Wilder lokakuun 15. päivä. Huh helvettiä.

Onneksi en katso tätä. Robbella ei ole mitään saumaa. Wilder tulee tyrmäämään pahasti. Eka kunnon isku ja Robbe ottaa lukua. En tajua miksi Robbe edes suostui tähän.
CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia. -Seksihullut
Funkånaut
09.10.2022 22:10:19

Henri Henri Olavi: Onneksi en katso tätä. Robbella ei ole mitään saumaa. Wilder tulee tyrmäämään pahasti. Eka kunnon isku ja Robbe ottaa lukua. En tajua miksi Robbe edes suostui tähän.

Ainahan sitä olisi voinut mennä takaisin Tallinnaan hakkaamaan viikon mäkkisäkkiä ja ihmetellä, missä kutsut isoihin otteluihin ovat

Jos urallaan haluaa edes jonkinlaisen teoreettisen mahkun titteliotteluun, niin montako vuotta ja mahdollisuutta Robbella olisi vielä realistisesti ottaen ollut aikaa odotella, jos tähän ei olisi lähtenyt? Nuoret tulee pian kovaa ohi, niin pakko hypätä rinkiin kun paikka on.

Vaikka taitaapa Wilder tämän ottelun kyllä viedä selkeästi.
"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni."
Henri Henri Olavi
09.10.2022 22:15:48
Totta tuo. Kaipa Heleniuksella on itsellään sellainen fiilis, että saattaa pärjätä.
haunted
10.10.2022 09:43:06
Roppen voiton avaimet teoriassa: Vastustaja hyökkää tapansa mukaan kovasti, heti alusta. Helenius onnistuu pitämään etäisyydenhallinan itsellään ja imuttamalla sekä toisen yli-innokkuuden takia aukeaa paikka takakädelle. Ts. Wilderi juoksee uppariin tai jopa kunnon etukäteen, 1. - 3. erän aikana. 5,7% mahdollisuus tähän skeneen. Toinen "yllätys" voisi olla jos matsi pitenee, Wilderi huhkii ja Robben kardio ja otteluekonomia on tosi kovalla, uran parhaalla, tasolla ja tätä kautta tulee jotain saumaa loppuerissä tyrmäykseen. Pienemmät mahkut kuin edelliseen asetelmaan.

Summa summarum, Roppelle menee :)
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil
LordWinter
10.10.2022 10:40:26
Henri Henri Olavi: En tajua miksi Robbe edes suostui tähän.

Tili-pussi lienee sen verran iso, että lähtisin ehkä itsekin kokeilemaan. Saatan puhua paskaa mutta taitaa olla top3 rahamatseja tänä vuonna, jos titteliotteluita ei lasketa.

Itsekään en näe Robben mahiksia erityisen hyvinä, tulee hieman Wilder - Breazeale vibat, kun molemmat ovat pahimmillaan isoja, hitaita, pönöttäviä suolapatsaita. Mielenkiintoista kyllä nähdä millä taktiikalla Robbe lähtee, kun Fury-selkäsaunoista ja omista sparreista on toivon mukaan jotain opittu.
Henri Henri Olavi
10.10.2022 11:10:34
LordWinter: Tili-pussi lienee sen verran iso, että lähtisin ehkä itsekin kokeilemaan.

Huh. Mä en lähtisi vaikka saisin 10 miljoonaa euroa. Wilder löisi kerran täyden pommin meikää päähän, niin se olisi henki pois.
Funkånaut
10.10.2022 11:22:15 (muokattu 10.10.2022 11:23:05)

Henri Henri Olavi: Huh. Mä en lähtisi vaikka saisin 10 miljoonaa euroa. Wilder löisi kerran täyden pommin meikää päähän, niin se olisi henki pois.

Toisaalta et myöskään ole mestaruutta tosissaan tavoitteleva raskaansarjan ammattilaisnyrkkeilijä. Ja ainahan voi tiputtautua kanveesiin ekasta jabista, ja tulla kannetuksi kehästä kympin rikkaampana.

Ammattiin kuuluu riskit ja jos vyön haluaa, ei ole vaihtoehtoja kuin otella parhaita vastaan. Saanee sitä laardia paistin päälle pienemmilläkin riskeillä pieksemällä viikon pummeja pitserioiden nurkissa, mutta arvostettuja (ei mitään Tony Halmeen Amerikan mestaruus -vöitä) mestaruusvöitä ei.

Kaipa se tuohon(kin) lajiin kuuluu, että huipulla olevat uskovat olevansa muita parempia. Toisaalta, jos ei uskoisi mahdollisuuksiinsa, niin nousisiko ylipäänsä kehään tolla tasolla?
"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)