Alfons Åberg 28.07.2022 15:19:03 | |
---|
tämä ei olekaan paska housuille |
Hannubal 28.07.2022 17:26:46 | |
---|
Pukki on sammunut, se tänään dokas horjuen. |
Ikkeri 29.07.2022 00:24:35 | |
---|
|
Klapp 03.08.2022 13:55:50 | |
---|
I am a perfect physical specimen and I'm extremely young. -Donald Trump. |
Velli 04.08.2022 00:37:24 | |
---|
Olisi muuten todella mielenkiintoista kuulla millaisen version Bruce tekisi Thunderstruckista. |
Flash 05.08.2022 16:29:23 | |
---|
Highway To Hellin tyytyi ainakin vetämään alkuperäiselle uskollisesti. Live Music Is Better! |
LordWinter 30.09.2022 11:36:35 | |
---|
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Highway To Hellin tyytyi ainakin vetämään alkuperäiselle uskollisesti Veti sen kohtuullisen hyvin jollain aussikeikalla takavuosina, juutuubista löytyy. No kesympihän se versio tietenkin oli kuni Accadaccan orkkis, mutta se nyt ei liene mikään ihme. Ja E-katulaisista täytyy kyllä sanoa, että pirun hyvin taustalaulava bändi kanssa! Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://freesound.org/people/msalama123/ |
LordWinter 31.05.2023 20:54:52 | |
---|
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
dixi19 01.06.2023 00:54:18 | |
---|