Alfons Åberg 28.07.2022 15:19:03 | |
---|
tämä ei olekaan paska housuille |
Hannubal 28.07.2022 17:26:46 | |
---|
Pukki on sammunut, se tänään dokas horjuen. |
Ikkeri 29.07.2022 00:24:35 | |
---|
|
Klapp 03.08.2022 13:55:50 | |
---|
I am a perfect physical specimen and I'm extremely young. -Donald Trump. |
Velli 04.08.2022 00:37:24 | |
---|
Olisi muuten todella mielenkiintoista kuulla millaisen version Bruce tekisi Thunderstruckista. |
Flash 05.08.2022 16:29:23 | |
---|
Highway To Hellin tyytyi ainakin vetämään alkuperäiselle uskollisesti. Live Music Is Better! |
LordWinter 30.09.2022 11:36:35 | |
---|
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Highway To Hellin tyytyi ainakin vetämään alkuperäiselle uskollisesti Veti sen kohtuullisen hyvin jollain aussikeikalla takavuosina, juutuubista löytyy. No kesympihän se versio tietenkin oli kuni Accadaccan orkkis, mutta se nyt ei liene mikään ihme. Ja E-katulaisista täytyy kyllä sanoa, että pirun hyvin taustalaulava bändi kanssa! Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://freesound.org/people/msalama123/ |
LordWinter 31.05.2023 20:54:52 | |
---|
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
dixi19 01.06.2023 00:54:18 | |
---|
LordWinter: Bruce kompuroi keikalla juopuneen oloisesti, tarvitsi kahden miehen tukea päästäkseen jaloilleen. https://www.iltalehti.fi/musiikki/a … a149912-2899-45c7-8155-0e23a6a7ffc8 Itse video ei kyllä minusta näyttänyt ihan tuolta mitä kuvaus yllä kertoo. Kompurointia joo ja kaksi kaveria auttamassa mutta ei tuo kyllä humalaiselta toikkaroinnilta näyttänyt ja muutenkin olisi kyllä aika erikoista jos kaikista artisteista juuri Springsteen olisikin yhtäkkiä jurrissa keikalla :) anomus.com |
texan 01.06.2023 02:26:04 (muokattu 01.06.2023 02:28:47) | |
---|
dixi19: Itse video ei kyllä minusta näyttänyt ihan tuolta mitä kuvaus yllä kertoo. Kompurointia joo ja kaksi kaveria auttamassa mutta ei tuo kyllä humalaiselta toikkaroinnilta näyttänyt ja muutenkin olisi kyllä aika erikoista jos kaikista artisteista juuri Springsteen olisikin yhtäkkiä jurrissa keikalla :) Ei ollut humalassa, vahingossa kompastui. Katselin muutenkin noita videoita tuolta keikalta, eikä kyllä ollenkaan vaikuttanut humalaiselta. Pomohan muutenkin viettää terveellistä elämää, ei ole koskaan ollut ryyppymiehiä. Onhan tuo ikäisekseen edelleen aika vetreässä kunnossa. |
kkaarre 01.06.2023 09:06:52 | |
---|
texan: Ei ollut humalassa, vahingossa kompastui. Katselin muutenkin noita videoita tuolta keikalta, eikä kyllä ollenkaan vaikuttanut humalaiselta. Pomohan muutenkin viettää terveellistä elämää, ei ole koskaan ollut ryyppymiehiä. Onhan tuo ikäisekseen edelleen aika vetreässä kunnossa. Olin itse tuolla keikalla eikä todellakaan ollut humalassa. Kyllä sitä säikähti kun se yhtäkkiä kaatui, mutta ylös vaan ja naureskellen show jatkui. Veti todella hyvän keikan, joka kesti perinteisesti about 3 tuntia. Oli ehkä paras konsertti mitä olen nähnyt. Hämähäkkimies ja Iines Ankka |
dixi19 01.06.2023 09:07:01 | |
---|
texan: Ei ollut humalassa, vahingossa kompastui. Katselin muutenkin noita videoita tuolta keikalta, eikä kyllä ollenkaan vaikuttanut humalaiselta. Pomohan muutenkin viettää terveellistä elämää, ei ole koskaan ollut ryyppymiehiä. Onhan tuo ikäisekseen edelleen aika vetreässä kunnossa. Juuri näin. anomus.com |
ukko idänmies 05.06.2023 11:27:08 | |
---|
En tiedä, onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota, mutta minusta Brucen nykyisissä live-esiintymisissä näkyy miehen katseessa jonkinlainen epävarmuus/huoli/tyhjyys jne., jota en ole aikaisemmin huomannut. Ja ehkä lievä yliyrittäminen esiintymisessä, olla reippaampi ja pirteämpi kuin ikämies onkaan. Ennen nää jutut on tullu luonnostaan, nyt näyttää välillä vähän jäykältä ja pakotetulta. Brucenhan ei tarvitse enää kenellekään mitään todistaa, ellei sitten itselleen. Ja on käynyt myös mielessä, ettei ko. asioiden takana vaan olisi joku sairaus, vrt. Bruce Willis. Huone 105, saavu sinne siis. |
Flash 07.06.2023 10:45:11 | |
---|
Kiertueen settilista on myöskin jämähtäneempi kuin koskaan ja variaatiota iltojen välillä on äärimmäisen vähän. Ts. Bruce on siltäkin osin laskeutunut tavallisten kuolevaisten joukkoon. Toki keikat kestävät edelleen sen perus kolme tuntia. Live Music Is Better! |
Sinep7 09.06.2023 19:57:56 | |
---|
Brucesta on tullut vanha äijä. Uran lopetus häämöttää. |
Jubi 10.06.2023 00:33:43 | |
---|
Kaikki tietää, että tämä on valitettavasti viimeinen rundi E-Street Bandin kanssa. Bändi on kuitenkin käsittämättömässä tikissä edelleen ja yhteensoitto toimii vähintään yhtä hyvin kuin aiemminkin. Olin huhtikuussa katsomassa toista niistä Long Islandin keikoista eturivissä ja ei voi muuta sanoa kuin että olisinpa itse samassa kuosissa 74-vuotiaana! Bruce vaikuttaa pohtineen ikääntymistä jo jonkin aikaa. Katsokaapa vaikka Broadway-show Netflixistä. Ei kait siinä ole sen kummempaa kuin että haikeus meinaa ottaa miehestä yliotten ajoittain :/ Innostus:
Nuoruuden hermostollinen häiriötila,
joka paranee pienillä annoksilla katumusta
kokemuksen karttumisen seurauksena. |
Sinep7 10.06.2023 14:22:28 | |
---|
Jubi: Kaikki tietää, että tämä on valitettavasti viimeinen rundi E-Street Bandin kanssa. Bändi on kuitenkin käsittämättömässä tikissä edelleen ja yhteensoitto toimii vähintään yhtä hyvin kuin aiemminkin. Olin huhtikuussa katsomassa toista niistä Long Islandin keikoista eturivissä ja ei voi muuta sanoa kuin että olisinpa itse samassa kuosissa 74-vuotiaana! Bruce vaikuttaa pohtineen ikääntymistä jo jonkin aikaa. Katsokaapa vaikka Broadway-show Netflixistä. Ei kait siinä ole sen kummempaa kuin että haikeus meinaa ottaa miehestä yliotten ajoittain :/ Paha paikka on lopettaa elämäntyö ja vanhuus varmaan vituttaa. Lisäksi Bruce on kärsinyt pahasta masennuksesta. Lajissaan ehdoton legenda jo eläessään, ja tuskin toista samanmoista enää tulee. Hieno mies, hienoa musiikkia. |
HaloOfFlies 17.06.2023 23:04:43 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
texan 19.06.2023 09:41:50 (muokattu 19.06.2023 10:01:57) | |
---|
Alkaa tuo ikä vaikuttamaan jo pomoonkin, mikä on täysin ymmärrettävää 73- vuotiaalle. Ääni ei enää ole yhtä voimakas ja kantava kuin nuorempana. Ääni on hauraampi. Toki on sanottava, että kyllähän ääni on edelleen hyvä ja esiintyjänäkin Bruce hoitaa edelleen hienosti hommansa. Mutta kun on nähnyt Brucen useamman kerran keikalla on tuossa selvä ero siihen kun oli parhaimmillaan ja energisimmillään. Brucen lähes 5 tunnin keikka olympiastadionilla 2012 on ehkä paras keikka, jonka olen ikinä nähnyt. |