Jeszse 31.08.2022 19:57:59 | |
---|
Welho-77: Kaverit kuulemma nauro Sami Hedbergille nuorena ku sanoi, että rupeaa isona koomikoksi. Eivätpä naura enää. Ymmärrän täysin Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
mpekkanen 31.08.2022 20:15:05 | |
---|
Tällekin tampiolle oma ketju. Hedberg on Kari Kanasen, Mikko Kuustosen, Jaajon, Hirviniemen, Janne Katajan kanssa suomen paskimmat näyttelijät/tv-naamat. Saattoi joku urpo unohtua listasta. En katso yhtään elokuvaa missä on Hedberg. En pysty. |
-Spade-: Äijä vetää hirveät massit paskalla stand upilla, panee Saija Tuupasta ja käy välissä voittamassa suositun laulukisan, jossa on mukana ammattilaulajia. Pakko arvostaa. Tähän voisi vielä lisätä että on ilmeisesti yksi viime vuosien suosituimpia elokuvanäyttelijöitä Suomessa. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Welho-77 31.08.2022 21:19:07 | |
---|
mpekkanen: Tällekin tampiolle oma ketju. Hedberg on Kari Kanasen, Mikko Kuustosen, Jaajon, Hirviniemen, Janne Katajan kanssa suomen paskimmat näyttelijät/tv-naamat. Saattoi joku urpo unohtua listasta. En katso yhtään elokuvaa missä on Hedberg. En pysty. Vaikka en häntä siedä myöskään. Niin täytyy kyllä sanoa, että Suomen versiossa Konttorista näytteli ihan hyvin ja ei ärsyttänyt. Long live the King of Mercy. |
Henri Henri Olavi 31.08.2022 22:10:21 | |
---|
Se Suomen Konttori oli yllättävän hyvä. Ja Sami siinä. Harmi ettei sitä jatkettu. If there's a bustle in your hedgerow, don't be alarmed. It's only a lightning. |