Aihe: Jääkiekon MM-kisat 13.-29.5. 2022
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1022 23 24 25 26
aivokuolio
17.05.2022 20:38:36
Viimeinen kisapassi leimataan Esa Lindellin vuoksi, ja se on hienoa se. Alkaa olla pirun kova tuo Suomen pakisto tämän myötä.

https://www.jatkoaika.com/Uutiset/M … l-Dallas-Starsista-Leijoniin/241503
Henri Henri Olavi
17.05.2022 20:41:14 (muokattu 17.05.2022 20:41:21)
Kanada-matsissa sitten näkee mikä on Suomen todellinen kisakunto. Huomisesta Ruotsi-pelistäkin toki saa vähän osviittaa.
Time is too shallow to develope an attitude.
Hetfield
17.05.2022 20:42:15

aivokuolio: Viimeinen kisapassi leimataan Esa Lindellin vuoksi, ja se on hienoa se. Alkaa olla pirun kova tuo Suomen pakisto tämän myötä.

https://www.jatkoaika.com/Uutiset/M … l-Dallas-Starsista-Leijoniin/241503

No on. Änärijätkiä on vähän, mutta sitäkin parempia lisäyksiä jöykkyeeseen. Lisäksi entinen NHL-pakki Vatanen on yks suosikeistani.
Alright, alright, alright!
Jester44
17.05.2022 23:08:21
Jäärä: Eikö tuosta Antsasta pääse milloinkaan eroon?

Jotkut jopa maksavat että saavat Mertzin selostelemaan. Jos sitä ei kestä niin Saukkonen hoitelee samaa hommaa maksuttomalla kanavalla.
Jäärä
18.05.2022 09:14:52
Jester44: Jotkut jopa maksavat että saavat Mertzin selostelemaan. Jos sitä ei kestä niin Saukkonen hoitelee samaa hommaa maksuttomalla kanavalla.

Viime pelissä oli Antsa maksuttomalla kanavalla. On kuin täi tervassa.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Ruutukunkku
18.05.2022 10:42:28 (muokattu 18.05.2022 10:42:38)
Henri Henri Olavi: Laitoin nyt kuitenkin VPN:n tulille. En kuitenkaan löydä Youtubesta nyt noita suoria matseja. Ennen löytyi kun meni vain IIHF-kanavalle, mutta nyt siellä on vain hailaitteja ja A-ryhmän matseja. Mistä näkee oikeat pelit?

E: Löytyi. Mulla oli maana Romania joka on aina ennen toiminut. Nyt jostain syystä ei. Vaihdoin Australian, niin jopa alkoi tomimaan.

Heitäppäs joku VPN suositus. En noista tiedä oikeen mitään, että pitääkö ostaa joku näistä "näkyvimmin mainostavista" vai onko jotain halvempia yhtä hyviä vaihtoehtoja?
You are number six
Ali
18.05.2022 12:14:47 (muokattu 18.05.2022 12:30:41)

Ruutukunkku: Heitäppäs joku VPN suositus. En noista tiedä oikeen mitään, että pitääkö ostaa joku näistä "näkyvimmin mainostavista" vai onko jotain halvempia yhtä hyviä vaihtoehtoja?

Pelkkään mömmömmin seuraamiseen tietokoneella riittää varmaan esim. juuri Operan ilmainen VPN, näyttäisi Androidin Operassa olevan sama ominaisuus. Jos aikoo käyttää sitten "tosissaan" ja haluaa vaikkapa reitittää kaiken laitteen, ei pelkästään webbiselaimen, liikenteen tai enemmän vaihtoehtoja reititysmaaksi, niin kannattaa varmaan maksullisia palveluita tutkia. Muihinkin selaimiin saa varmaan ilmaisia VPN:iä laajennoksia.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs
Henri Henri Olavi
18.05.2022 15:40:55
Joo. Mikä vaan ilmainen riittää. Itse laitoin tutun ja turvallisen Holan.
LordWinter
18.05.2022 15:52:40
Henri Henri Olavi: Häh? Eikös tämä ole se virallnen kisabiisi?

https://www.youtube.com/watch?v=MmSB2xqWhfc

Niin "ne" haluavat meidän ajattelevan, mutta tiedostavina intellektuaaleina tiedämme mikä se oikea kisabiisi on.

SILLOIN KAIKUU SE KARJAISU LEIJONAN!!!!
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
Henri Henri Olavi
18.05.2022 15:56:13
LordWinter: Niin "ne" haluavat meidän ajattelevan, mutta tiedostavina intellektuaaleina tiedämme mikä se oikea kisabiisi on.

SILLOIN KAIKUU SE KARJAISU LEIJONAN!!!!

No, molemmat biisit ovat kuraisinta paskaa.
LordWinter
18.05.2022 15:56:36
Henri Henri Olavi: No, molemmat biisit ovat kuraisinta paskaa.

Tämä on totta.
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
megatherium
18.05.2022 16:33:17 (muokattu 18.05.2022 16:36:42)
Presidentti: Sibbeä pukukoppiin niin irtoaa

Itse kuuntelisin ennemmin vaikka Melartinin komean sinfonisen runon Siikajoki porilaisten marssilla höystettynä niin kokisin katharsiksen ja saisin siivet selkään. Mutta sibbeä näyttävät tänään RSO:n konsertissakin soittavan. Saas nähdä sitten irtoaako kentällä.
Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa
Vaihtovirta
18.05.2022 16:55:37
LordWinter: mutta tiedostavina intellektuaaleina tiedämme mikä se oikea kisabiisi on.

Kyllä.

https://www.youtube.com/watch?v=FRwk6MivQPI
Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!!
Vaihtovirta
18.05.2022 20:14:34
Naapurin remonttireiskat aattelivat just nyt alkaa poraamaan. Menen tappamaan.
Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!!
megatherium
18.05.2022 20:38:53 (muokattu 18.05.2022 21:06:48)
Hyvistä paikoista huolimatta suomi ei saanut ylivoimalla maalia.
Ihmiskunnan historia on taiteellisen luomisen, vaan ei uskonsotien ja poliittisen vallankäytön historiaa
TheMurno
18.05.2022 20:39:12
Henri Henri Olavi: Häh? Eikös tämä ole se virallnen kisabiisi?

https://www.youtube.com/watch?v=MmSB2xqWhfc

Tyttöystävä katsoo matsit, itseäni ei varsinaisesti kiinnosta, mutta ihmettelin, kun en ole satunnaisesti sivusta seuranneena kuullut kertaakaan tätä biisiä tuolla. Eikä ole kuulemma tuo parempikaan puolisko.

Ei haittaa tippaakaan.
Vessajono
18.05.2022 20:40:06
Jaaha. Televisio järveen.
IF HE OPENS HIS BIG MOUTH AGAIN, IT'S LAMPSHADE TIME
megatherium
18.05.2022 20:48:45
Nyt olisi taas ylivoimalla mahdollisuus tasoittaa.
Bongowing
18.05.2022 21:00:12
Ei tainnut kyllä Larssoni hakee takakulmaa, vaan kiekko vähän karkasi, mutta olishan se pitänyt torjua.
But where the heck is magenta?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)