trust 28.05.2003 01:25:54 | |
---|
On ollut puhetta autotunen pettämisestä, tai siitä et se oli vahingossa alusta asti tokan säkeistön säädöissä. En kyllä tajua miten siltikään voi vetää noin huti. Mitä laulaja itse kuulee tuossa tilanteessa? Vai laulaako se ihan mitä säveltä hyvänsä olettaen että autotune vääntää nuotin oikeaksi? Välistä epäilin koko gaalan monitorointia kun moni muukin veti vähän falskisti, mut koko säkeistö noin puoli sävelaskelta pieleen on ihan taitosuoritus. Kokeilkaapa itse ;) Se on muuten oikeesti taito suoritus. Vois jäädä itseltäni tekemättä. Kai sitä on pakko käydä treenaamaan. Kuitenkin se voi olla että sitä taitoa tullaan tarvitsemaan vielä tulevaisuudessa on meinaan tää musa bisnes alkanu uhkaavasti mennä aika oudoille raidoille. Saako tuolla euroviisuissa käyttää sitten tota autotunea. Aika kipeetä jos saa. Mitäs sitten tässä enää harjottelemaan. Laulut vain timingiin ja lavalle koneet hoitavat loput, kätevää.
|
juhokoo 11.05.2022 12:40:23 | |
---|
Se olis taas viisuviikko käsillä. Eilen oli ensimmäinen semifinaali. Ukraina ja Norja menivät muiden muassa odotetusti jatkoon. Torstaina sitten toinen semi ja the Rasmus Suomen edustajana. 18 maata, joista 10 jatkaa. Eiköhän Suomi finaaliin mene, vanhoilla meriiteillä jos ei muuten. |
Epämuusikko 11.05.2022 15:23:38 (muokattu 11.05.2022 15:34:35) | |
---|
Norjan biisi oli sinänsä hauska läppä, mutta ei mun mielestä mennyt loppuun asti. Muutenkin koin eiliset biisit silleen että joo joo hyvällä asialla itse kukin biisintekijä on ollut, mutta lähes poikkeuksetta "viimeinen niitti" puuttui. Verrattuna vaikka Euphoriaan tai Diggi-Loo Diggi-Leihin :P Portugal, Kreikka ja folklore-rocknroll -humppahäröily suosikkejani. e: ennen oli kunnollista https://www.youtube.com/watch?v=qboH7vORGOQLET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
KaRa 12.05.2022 13:32:24 | |
---|
Viimekerralla oli paljon paremmat biisit ja sexymmät showt. En ole ihan kunnolla tutustunut vielä, mutta tälläinen ensivaikutelma tuli. Kaikki mitä sanot, tulen käyttämään sinua vastaan. |
LordWinter 12.05.2022 21:56:08 | |
---|
Nyt ei noussut mitään selkeitä suosikkeja. Viron biisistä tykkäsin, mutta ei tuokaan vissiin livenä ole niin hyvä. Maltalla ja Pohjois-Makedonialla kivat laulut mutta huonot laulajat. Romanian ja Armenian lauluista kyllä pidän. Jezebel ei myöskään huono ole, mutta onko kertosäe jotenkin pliisu? Ainakin tottunut Rasmusin olevan enemmän tykittelyä. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Henri Henri Olavi 12.05.2022 22:13:18 | |
---|
LordWinter: Jezebel ei myöskään huono ole, mutta onko kertosäe jotenkin pliisu? Ainakin tottunut Rasmusin olevan enemmän tykittelyä. Onhan tuo koko biisi aivan käsittämättömän mitäänsanomaton kötöstys. No, onhan siellä tuottajana taustalla hajuttoman ja mauttoman musan yksi sankareista. Time is too shallow to develope an attitude. |
Lunnu 12.05.2022 23:24:44 | |
---|
Henri Henri Olavi: Onhan tuo koko biisi aivan käsittämättömän mitäänsanomaton kötöstys. No, onhan siellä tuottajana taustalla hajuttoman ja mauttoman musan yksi sankareista. Mä en ole vielä (puoliksi pakotettuna) kuunneltuani löytänyt siitä oikeastaan yhtään mitään, mut ehkä se olen sit vaan mä. Mites se muuten on nykyään? Vetääkö noi kaikki playbackinä kaiken vai tuleeko laulu livenä? Nostalgy is not what it used to be |
LordWinter 13.05.2022 00:20:11 (muokattu 13.05.2022 00:20:36) | |
---|
Lunnu: Mites se muuten on nykyään? Vetääkö noi kaikki playbackinä kaiken vai tuleeko laulu livenä? Jos en ole täysin skenestä pudonnut, leadi livenä, taustalaulut nauhalta. Pääsi se Rasmuu finaaliin. Mutta kyllä taitaa sittenkin Ruotsi olla tänäkin vuonna suosikkini. Tokasta semifinusta siis: 1. Ruotsi 2. Azerit 3. Romania/Viro Serbialla kanssa hauska biisi ja flirttailennee lauantaina top5-sijoituksen kanssa. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Jester44 13.05.2022 01:47:35 | |
---|
Nopealla vilkaisulla näytti olevan hyväperäisiä tanssijatyttöjä. |
Henri Henri Olavi 13.05.2022 08:56:26 | |
---|
Lunnu: Mites se muuten on nykyään? Vetääkö noi kaikki playbackinä kaiken vai tuleeko laulu livenä? Eikös se niin tuppaa olemaan. Laulu livenä ja muu tulee taustatiedostolta. Time is too shallow to develope an attitude. |
juhokoo 13.05.2022 09:25:11 | |
---|
Joo, tais olla viime vuonna ekaa kertaa niin, että myös taustalaulut saa tulla nauhalta. Tässä kaiketi oli korona myötävaikuttamassa, kun esiintyjien määrää lavalla haluttiin rajata. |
Sax-pappa 13.05.2022 10:57:07 | |
---|
juhokoo: Joo, tais olla viime vuonna ekaa kertaa niin, että myös taustalaulut saa tulla nauhalta. Tässä kaiketi oli korona myötävaikuttamassa, kun esiintyjien määrää lavalla haluttiin rajata. Eikös se esiintyjien määrä ole ollut rajattu kuuteen jo monet vuodet? |
Henri Henri Olavi 13.05.2022 11:13:14 | |
---|
Sax-pappa: Eikös se esiintyjien määrä ole ollut rajattu kuuteen jo monet vuodet? Lasketaanko taustalaulajat tuohon mukaan? Kuulostaa vähän oudolta jos niin on. Taustalaulajathan voivat olla myös osa lavashowta. Time is too shallow to develope an attitude. |
LordWinter 13.05.2022 11:30:20 (muokattu 13.05.2022 11:30:31) | |
---|
Britit on näköjään arvioitu kakkossuosikiksi? Mitä helvettiä? Ainakin Saksaan voi luottaa ja tämä on häntäpäässä. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Sax-pappa 13.05.2022 11:45:36 | |
---|
Henri Henri Olavi: Lasketaanko taustalaulajat tuohon mukaan? Kuulostaa vähän oudolta jos niin on. Taustalaulajathan voivat olla myös osa lavashowta. Kuusi on maksimi henkilömäärä lavalla tekivätpä mitä hyvänsä. Varmaan kai (?) nauhalta saa tulla vaikka sekakuoro. |
Henri Henri Olavi 13.05.2022 11:50:52 | |
---|
Sax-pappa: Kuusi on maksimi henkilömäärä lavalla tekivätpä mitä hyvänsä. Varmaan kai (?) nauhalta saa tulla vaikka sekakuoro. Onpa tosi ankeeta. Suuret lavashow:t eivät siis ole mahdollisia (tanssijat, kuoro). Time is too shallow to develope an attitude. |
Sax-pappa 13.05.2022 11:54:57 | |
---|
Henri Henri Olavi: Onpa tosi ankeeta. Suuret lavashow:t eivät siis ole mahdollisia (tanssijat, kuoro). Toista oli ennen kun oli suuri oikea orkesteri. |
Sax-pappa: Toista oli ennen kun oli suuri oikea orkesteri. Se pitäisi tulla takaisin, niin jaksaisi ehkä noitakin bakkanaaleja katsella. Time is too shallow to develope an attitude. |
juhokoo 13.05.2022 12:02:18 | |
---|
LordWinter: Britit on näköjään arvioitu kakkossuosikiksi? Mitä helvettiä? Ainakin Saksaan voi luottaa ja tämä on häntäpäässä. On niillä tänä vuonna pitkästä aikaa jopa ihan mukiinmenevä esitys. Tuskin nyt silti ihan kärkikahinoihin yltää. |
Sax-pappa 13.05.2022 12:30:34 | |
---|
Henri Henri Olavi: Se pitäisi tulla takaisin, niin jaksaisi ehkä noitakin bakkanaaleja katsella. Juurikin näin! |