LordWinter 05.04.2022 01:13:17 | |
---|
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Bongowing 05.04.2022 08:11:46 | |
---|
But where the heck is magenta? |
Arkka 05.04.2022 10:59:39 | |
---|
Bongowing: Qbasicin mukana tuli tuo Gorillas ja matopelivariantti Nibbles: https://youtube.com/watch?v=KJgcAn5-0y0 Molempia tuli sisarusten kanssa pelattua ja jotain ekoja omia demo-/peliyritelmiä tuli juurikin QBasicilla tehtyä. Gorillas jäi vähemmälle, koska Scorched Earth oli tuhat kertaa parempi. Nibbles oli yllättävän hauska kaksinpelinä. |
Milkop 05.04.2022 15:51:55 | |
---|
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
LordWinter 06.04.2022 20:15:31 | |
---|
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Decadetroll 13.04.2022 18:51:26 | |
---|
9/19 bossia tiputettu Dark Souls kolmosessa. Viimeinen kaadettu oli Pontiff Sulyvahn, joka heitti lusikan nurkkaan toisella yrittämällä. Itse Pontiff oli siis helppo, mutta jumalauta, että ne sen krokotiilikoirat ovat ärsyttäviä mulliturpia. |
Decadetroll: 9/19 bossia tiputettu Dark Souls kolmosessa. Viimeinen kaadettu oli Pontiff Sulyvahn, joka heitti lusikan nurkkaan toisella yrittämällä. Itse Pontiff oli siis helppo, mutta jumalauta, että ne sen krokotiilikoirat ovat ärsyttäviä mulliturpia. Harvoin sitä kuulee, että itse Pontiff on helppo. Mulle se on aina ollut yksi koko pelisarjan haastavimmista vastuksista. Mutta toisaalta kaikki tämä on yksilöllistä ja riippuu pelityylistä paljon. Tuli itsekin mentyä Dark Souls 3 läpi tossa ikään kuin Elden Ringin jälkipalana. On se kyllä edelleen kova. Tietyllä tapaa myös tykkään enemmän Dark Souls 3:sen tyylisestä tarkkaan harkitusta tasosuunnittelusta, jossa jokaisella nurkalla on joku funktio verrattuna Elden Ringin avoimeen maailmaan. Ei siinä, onhan Elden Ringkin aivan loistava. |
Bongowing 13.04.2022 23:41:33 (muokattu 13.04.2022 23:49:23) | |
---|
Cantaloop on klassinen LucaArts -tyylin point&click seikkailupeli toteutettuna manuaalisena. Kuulostaa mahdottomalta, mutta arvioiden perusteella ilmeisesti hyvin toimii. The point-and-click adventure game genre was born in 1976 on the PC. In this type of game, the player assumes the role of a character in an interactive story driven by puzzle solving and exploration. Popular titles include Myst, Telltale's Walkind Dead series, and all those games about ape archipelagos that you loved as a kid, but we won't name lest we be sued. This game is a direct adaption of these mechanics to the cardboard medium that requires no electronics to play. In other words, you are holding a classic point-and-click adventure game in book format. You will talk to characters, combine items to solve puzzles, and explore a unique world to get ahead in the story. Mikä parasta niin Cantaloop - Book 0 The Prequel on julkaistu ilmaisena print&play -versiona: https://lookout-spiele.de/en/games/cantaloop_book0.html Arvostelu https://opinionatedgamers.com/2021/ … into-prison-published-version-2021/ Täytyy kyllä ihan mielenkiinnosta tulostella. But where the heck is magenta? |
Decadetroll 14.04.2022 04:50:20 | |
---|
Scrobble: Harvoin sitä kuulee, että itse Pontiff on helppo. Mulle se on aina ollut yksi koko pelisarjan haastavimmista vastuksista. Mutta toisaalta kaikki tämä on yksilöllistä ja riippuu pelityylistä paljon. Tuli itsekin mentyä Dark Souls 3 läpi tossa ikään kuin Elden Ringin jälkipalana. On se kyllä edelleen kova. Tietyllä tapaa myös tykkään enemmän Dark Souls 3:sen tyylisestä tarkkaan harkitusta tasosuunnittelusta, jossa jokaisella nurkalla on joku funktio verrattuna Elden Ringin avoimeen maailmaan. Ei siinä, onhan Elden Ringkin aivan loistava. Juu, nämä on näitä perinteisiä soulsborne -juttuja. Toinen jumittuu jossain vastuksessa tunneiksi jauhamaan ja toinen pääsee sen ykkösellä läpi. Ja sitten vaihdetaan roolit toiseen vastukseen. :) |
Bongowing 14.04.2022 08:29:19 | |
---|
Last of Us 2 pelattu loppuun. Taidokasta mutta kaikilla mittareilla raskasta settiä, myös pitkän kestonsa puolesta. Piti seuraavaksi pelata Bloodborne tai God of War, mutta en tiiä haluaako hetkeen pelata mitään väkivaltaista. Shadow of the Colossus ehkä sittenkin. But where the heck is magenta? |
Ed_Guy 14.04.2022 09:43:31 | |
---|
Investoin eilen Ghost of Tsushimaan. Alun perusteella vihdoin löytyi peli jota jaksaa pelata. Ehkä. En jaksa. |
Milkop 14.04.2022 09:46:52 (muokattu 14.04.2022 09:53:00) | |
---|
Ed_Guy: Investoin eilen Ghost of Tsushimaan. Alun perusteella vihdoin löytyi peli jota jaksaa pelata. Ehkä. Vähän olen kamun luona kokeillut ja tykkäsin kyllä. Kurosawa-meininki ja tunnelma on saatu hyvin vangittua. Harmi ettei ole pleikkaa itsellä, mutta toisaalta Sony on kiitettävästi tuonut pelejään myös herrarodulle. Ehkä tämäkin joskus. E: Leffakin tekeillä: https://pelaaja.fi/uutiset/ghost-tsushima-elokuva-sai-kasikirjoittajan "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Informaatiokameli 14.04.2022 11:16:25 | |
---|
Milkop: Harmi ettei ole pleikkaa itsellä, mutta toisaalta Sony on kiitettävästi tuonut pelejään myös herrarodulle. En kyllä usko, että tuo peli tulee Nintendolle. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Milkop 14.04.2022 12:20:29 | |
---|
Informaatiokameli: En kyllä usko, että tuo peli tulee Nintendolle. Niin, tuskin pyörisi edes :) "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Informaatiokameli 14.04.2022 13:03:17 | |
---|
Milkop: Niin, tuskin pyörisi edes :) Vitsailuni master race-touhun typeryydestä ja toksisuudesta taisi mennä harmillisesti ohi. Ja toisaalta onhan Switchillä saatu pyörimään Witcheriä ja uutta Doomiakin yms. joten en oikeastaan pitäisi täysin mahdottomana, että tuon saisi sillä toimimaan. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Milkop 14.04.2022 13:35:55 | |
---|
En tiennytkään että pc-pelaaminen on kovinkin toksista. Pitänee vissiin lopettaa. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Bongowing 14.04.2022 14:01:30 | |
---|
Milkop: En tiennytkään että pc-pelaaminen on kovinkin toksista. Pitänee vissiin lopettaa. Eikö pc-pelaaminen oo just poliittisesti correctia pelaamista. But where the heck is magenta? |
Informaatiokameli 14.04.2022 16:19:02 | |
---|
Milkop: En tiennytkään että pc-pelaaminen on kovinkin toksista. Pitänee vissiin lopettaa. Ei kai kukaan näin ole sanonut. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Bongowing 14.04.2022 23:37:16 | |
---|
But where the heck is magenta? |
Danko 15.04.2022 10:13:50 | |
---|
Ed_Guy: Laitoin sitten xcom2 lisäosineen latautumaan. Tää on tosiaan melko tuntematon peli ja genre itselle niin saapas nähdä. 6€ sijoitus oli. tuo peruspelihän on nyt Epicillä toinen viikon ilmaisista: https://store.epicgames.com/en-US/p/xcom-2 "Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta |