LordWinter 05.04.2022 01:13:17 | |
---|
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Bongowing 05.04.2022 08:11:46 | |
---|
But where the heck is magenta? |
Arkka 05.04.2022 10:59:39 | |
---|
Bongowing: Qbasicin mukana tuli tuo Gorillas ja matopelivariantti Nibbles: https://youtube.com/watch?v=KJgcAn5-0y0 Molempia tuli sisarusten kanssa pelattua ja jotain ekoja omia demo-/peliyritelmiä tuli juurikin QBasicilla tehtyä. Gorillas jäi vähemmälle, koska Scorched Earth oli tuhat kertaa parempi. Nibbles oli yllättävän hauska kaksinpelinä. |
Milkop 05.04.2022 15:51:55 | |
---|
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
LordWinter 06.04.2022 20:15:31 | |
---|
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Decadetroll 13.04.2022 18:51:26 | |
---|
9/19 bossia tiputettu Dark Souls kolmosessa. Viimeinen kaadettu oli Pontiff Sulyvahn, joka heitti lusikan nurkkaan toisella yrittämällä. Itse Pontiff oli siis helppo, mutta jumalauta, että ne sen krokotiilikoirat ovat ärsyttäviä mulliturpia. |