TheMurno 04.03.2022 21:11:35 | |
---|
Scrobble: Se levelausnukke herää pysyvästi henkiin sen jälkeen kun saa ensimmäisen insightin. Sen jälkeen insightillä ei ole merkitystä levelauksen suhteen. Muistaakseni se muuttuu takaisin nukeksi jos insight menee nolliin, mutta levutus onnistuu tällöin kuitenkin. Voi olla, että muistan väärin, kun olen vain kerran pelannut tuon läpi. |
Ed_Guy 04.03.2022 21:17:25 | |
---|
Jees kiitoksia. On kyllä kivan erilainen tuntuma dark soulsiin verrattuna. Tykkään älyttömästi tuosta ase stunnaus critical systeemistä. En jaksa. |
Scrobble 04.03.2022 21:58:27 | |
---|
TheMurno: Muistaakseni se muuttuu takaisin nukeksi jos insight menee nolliin, mutta levutus onnistuu tällöin kuitenkin. Voi olla, että muistan väärin, kun olen vain kerran pelannut tuon läpi. Joo näin se saattoikin olla muttei onneksi tosiaan poista levelausmahdollisuutta. Siinä on kyllä helvetin hieno peli. Elden Ringiäkin nyt jo sellainen 40 tuntia takana eikä loppua ole näkyvissä. Taattua laatua. |
Bullitt 08.03.2022 22:54:16 (muokattu 08.03.2022 22:55:54) | |
---|
On tullut jälleen pitkästä aikaa pelailtua, nimittäin Gran Turismo 6:tta olen hakannut luonnollisesti Pleikka 3:lla. Pelisarjan pelit ovat toki jo entuudestaan tuttuja, ja tätäkin peliä aloittelin joskus jo varmaan vuosi-pari takaperin, mutta nyt viime viikkoina vasta on tullut ensi kertaa enemmälti pelailtua. Ihan ok, vaikkakin uramoodin toteutus on mielestäni monilta osin ehkä jopa heikoin kaikista sarjan ns. pääpeleistä. Suurimmat puutteet ovat mielestäni autojen puolella, palkintoautoja tulee hädintuskin lainkaan, ja käytettyjen autojen kauppa puuttuu (toki vanhoja autoja on varsinaisten merkkimyymälöiden puolella). Lisäksi uraputki tuntuu aiempiin osiin verrattuna vähän turhan putkimaiselta, vaikka toki valinnanvaraakin edelleen on. Autoja ja ratoja on paljon, ja ratojen joukossa myös uusia, oikeita ratoja. Sekä autot että radat on parhaimmillaan upeita. Ilmeisesti myös äänien mallintamiseen on panostettu tällä kertaa paremmin, kun kaikki autot eivät kuulosta enää pölynimureilta, V8 Musse ärjyy suorastaan komeasti. Ilmeisesti hyvä olla tällainen laiska satunnaispelaaja, kun 9 vuotta vanha peli ei tunnu mitenkään vanhentuneelta tai epärelevantilta. Toki ois varmaan kiva, jos nettiominaisuudet olis vielä elossa. Kiitos 19.2.2021 klo 13-21.30 |
Heiskanen 09.03.2022 07:53:21 | |
---|
Itse ostelin PS4 pro:lle Elden Ringin ja Gran Turismo 7. Viimeksi turismoa pelannut PS1 niin kyllä tuossa 7:ssa perusasiat on pysyneet samoina ja Tokyo highway rata oli kuin kotiin olisi tullut. Tuo ura-moodi on hauskaa pelattavaa ja autoissa on messevät äänet. Elden ring on taas kuin painajaismainen Zelda Breath of the wild. Paljon tutkittavaa ja todella vaikea, kun en ole aiemmin pelaillut paljoa dark soulseja ja muita sen tyylisiä. No pitää vaan jaksaa levuttaa hahmoa niin kyllä se siitä. Negative thinking always works! |
Bongowing 10.03.2022 11:33:46 (muokattu 10.03.2022 11:36:32) | |
---|
But where the heck is magenta? |
Bullitt 10.03.2022 17:28:42 | |
---|
Heiskanen: Itse ostelin PS4 pro:lle Elden Ringin ja Gran Turismo 7. Viimeksi turismoa pelannut PS1 niin kyllä tuossa 7:ssa perusasiat on pysyneet samoina ja Tokyo highway rata oli kuin kotiin olisi tullut. Tuo ura-moodi on hauskaa pelattavaa ja autoissa on messevät äänet. Olisi kyllä ihan pakko-ostos itsellekin jos omistaisin modernimman konsolin. Jostain arvostelusta luinkin, että tuossa muutama viesti ylöspäin GT6:sta moittimiani ominaisuuksia on parannettu seiskaan, mm. palkintoautoja tulee selkeästi enemmän ja ilmeisesti käytettyjen autojen kauppakin on tehnyt paluun. Onhan noissa kyllä oma tunnelmansa, bossanova-jazz-pilputus soi valikoissa kunnes joku RX7:n wankel alkaa ärjyä Deep Forestilla :) Kiitos 19.2.2021 klo 13-21.30 |
Milkop 10.03.2022 17:36:32 | |
---|
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Bullitt 10.03.2022 17:40:32 | |
---|
Milkop: Mikromaksu-homma on ainakin ihan perseestä: https://muropaketti.com/pelit/peliu … t-todella-kalliiksi-mikromaksuilla/ Mikäli tilanne nyt vielä on sama. Ohhoh, onpa tosiaan kallista. Itse en kylläkään ole koskaan noihin sortunut aiemmissakaan osissa, kun olen tosiaan pelannut niitä offlinenä. Onneksi tosin noita ei ole mikään pakko käyttää pelissä etenemiseen, vaikkakin jossain vaiheessa luvassa lienee jo ajettujen kisojen grindausta palkintorahan takia. Kiitos 19.2.2021 klo 13-21.30 |
Krice 10.03.2022 19:38:14 | |
---|
Mikromaksut ja muut vastaavat mitä on tullut peleihin viime vuosina kertoo aika tylysti miten ahneita pelifirmat on. Hävettäisi olla edes töissä sellaisessa firmassa, joka hyväksyy tuollaisen rahastuksen. |
Decadetroll 11.03.2022 18:19:51 | |
---|
Dark Souls 3 antoi mulle tänään taas selkään. Jumaliste, että karjahtelin, kun tulikin yllättäen jumalaton väijytys päälle ja menetin hirveän läjän sieluja. Huomenna uudestaan. |
Ostelin tuossa muutama vk sitten nintentolle Star Wars: KOTOR, ja spelasin ensimmäistä kertaa, oli kyllä mukava kokemus. Ekalla kerralla toki nätisti light sidella ja aloitin uuden pelin koska pitää se jossakin välissä varmaankin läpäistä dark sidella. Keskusteluthan menee vaihtoehdoiltaan about näin: - I agree and let's try to resolve the matter at hand in a reasonable manner - I don't really know how to feel about it - Enough talk time to die! I would if I could...! |
masterhat 12.03.2022 21:29:19 | |
---|
Krice: Mikromaksut ja muut vastaavat mitä on tullut peleihin viime vuosina kertoo aika tylysti miten ahneita pelifirmat on. Hävettäisi olla edes töissä sellaisessa firmassa, joka hyväksyy tuollaisen rahastuksen. Osakeyhtiön tärkein tehtävä on tuottaa osakkeenomistajille rahaa |
Bullitt 12.03.2022 21:50:23 | |
---|
masterhat: Osakeyhtiön tärkein tehtävä on tuottaa osakkeenomistajille rahaa Ei sen silti tarvitse tarkoittaa sitä, että kaikki maalaisjärki ja etiikka heitetään ulos ikkunasta. Kiitos 19.2.2021 klo 13-21.30 |
Danko 12.03.2022 23:40:41 | |
---|
"Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta |
Ed_Guy 13.03.2022 01:20:12 | |
---|
Minä oon tottunut souls peleissä siihen että ne on vaikeita mutta saa edetä rauhassa. Bloodbornessa tuo vitun minigun mies söi peli-iloa niin paljon että kesken jää. Paska peli. En jaksa. |
Jester44 13.03.2022 01:31:28 (muokattu 13.03.2022 01:31:54) | |
---|
Klassikot toimii aina. - Star Wars - Battlefront, se ensimmäinen - Need for Speed - Underground, se ensimmäinen Mennyt vaan aikaa kun viimeksi pelitellyt noita. |
GoGo-FIN 13.03.2022 06:41:27 | |
---|
ekikoo: Ostelin tuossa muutama vk sitten nintentolle Star Wars: KOTOR, ja spelasin ensimmäistä kertaa, oli kyllä mukava kokemus. Ekalla kerralla toki nätisti light sidella ja aloitin uuden pelin koska pitää se jossakin välissä varmaankin läpäistä dark sidella. Keskusteluthan menee vaihtoehdoiltaan about näin: - I agree and let's try to resolve the matter at hand in a reasonable manner - I don't really know how to feel about it - Enough talk time to die! Ekaa kertaa, hämmentävää. Itse tahkonnut liian monta kertaa pikemminkin tuon. Harmi ettei sitä kakkosta ole tuotu switchille, toivottavasti joskus tulisi. Läppäriltä löytyy kyllä Steamista se, mutta mieluummin sen pelaisi switchillä. Enkä muuten varmaan ole ikinä pelannut hyviksenä noita pelejä :D. |
LordWinter 14.03.2022 22:34:52 | |
---|
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Scrobble 15.03.2022 11:25:33 | |
---|
Elden Ring meni vihdoin läpi. Sellainen 70 tuntia siihen meni ja olisi pystynyt varmaan viettämään enemmänkin aikaa mutta pitää sitä seuraaville kerroille jättää jotain. Heti uusi läpipeluu kyllä piti laittaa pystyyn koska tuntuu, että maailmassa on vielä niin paljon nähtävää ja varmaan osan jutuista unohtanutkin. Ehkä tykkään Bloodbornen maailmasta ja tematiikasta yhä enemmän mutta kyllä Elden Ring vähän semmoinen From Softwaren greatest hits -potpuri on. |