lindo 19.10.2021 13:24:55 | |
---|
About 8V poikani lauloi Michael Monroe - Ballad of the Lower East Side -biisiä : "There were donkies, pigs and horse" En viitsinyt korjata että se on oikeesti: "There were junkies, pimps, and whores" :D Rok rok |
RockFanatic 19.10.2021 14:42:19 (muokattu 19.10.2021 14:42:38) | |
---|
Popeda - Erotomania: "Jos pillua saan, niin mä lähden mukaan Pillua saan, ei morjesta kukaan" (oik. "ei mua estä kukaan") |
jyrivaan 21.11.2021 19:21:40 | |
---|
Lapinlahden lintujen Köyhän taivas. Näin kuulin pienempänä. O: Anna mulle kymppi röökiin ja kaksi kaljaan. V: Anna mulle Kymppi-rööki ja kaksi kaljaa. Silloinhan olin noin 10 kun tämä julkaistiin. Sattuneesta syystä en tupakoita harrastanut silloin enkä nytkään, mutta ajattelin, että on olemassa Kymppi-merkkistä tupakkaa. Päälle vielä anotaan pari pulloa kaljaa. |
iec 23.11.2021 10:24:06 | |
---|
lindo: About 8V poikani lauloi Michael Monroe - Ballad of the Lower East Side -biisiä : "There were donkies, pigs and horse" En viitsinyt korjata että se on oikeesti: "There were junkies, pimps, and whores" :D Tää oli hauska :D . Joskus tenavana katottiin kaverin kanssa Rocky-elokuvaa ja siinä sitten tuli lopussa legendaarinen biisi "Eye of the tiger". Kaveri alkoi laulamaan mukana sitä biisiä tyyliin "Augusaier". Samalla hetkellä kaverin isoveli tuli paikalla ja sai hyvät naurut. Ainakin sitten opittiin että mitä siinä biisissä oikeasti laulettiin. Se oli sitä kultaista 80-lukua kun elokuvia katsottiin VHS-kaseteilta ja äänenlaatu oli mitä oli. Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Mahti 23.11.2021 19:06:47 | |
---|
iec: Lauri Tähkän biisi "Hetkeksi en sulle rupia" Väärin: Rengiksi en sulle rupia Piiaksi en sulle kelepaa Oikein: Hetkeksi en sulle rupia Iäksi en sulle kelepaa Kuulin ensin autoa ajaessa väärin kohdan "piiaksi" ja aivot tulkitsivat ensimmäisen riimin tietenkin aiheeseen sopivasti "rengiksi" :D Toi sun on paljon parempi. Jokainen paistaa omat makkaransa |
Mahti 23.11.2021 19:09:13 | |
---|
Black Sabbathin Children of the Gravessa laulettiin mun mielestä joskus: Revolution in their minds, the children start to mosh! March tietty.. Jokainen paistaa omat makkaransa |
Epämuusikko 09.12.2021 13:04:32 | |
---|
Carcass korjaa Carcass hoitaa LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
vantage 09.12.2021 16:34:28 | |
---|
Pantera - regular people. Ajasta 03.21: "It's time to stop the piqeon!" Oikea: "It's time to stop the fiction" |
NHR 10.12.2021 13:20:57 (muokattu 10.12.2021 13:22:17) | |
---|
O: Amore mio V: Amorin Niilo E: Kyseessä siis jokin muuten suomenkielinen miehen ja naisen duetto. "That's what." - She |
NHR 17.01.2022 15:51:50 | |
---|
Luultavasti tästä samasta ketjusta tarttunut "The lift goes up where we belong", kun soi radiossa äsken. En enää edes osaisi kuunnella tuota oikein. :D "That's what." - She |
Aman 17.01.2022 17:45:11 | |
---|
Tää väärin kuultu herkku jäi mieleen joskus muinoin, kun kyseinen biisi oli vielä viraali. Ricky Martin - She bangs Oikein: Cause she looks like a flower but she stings like a bee Väärin: Cause she looks like a flower but she stinks like a pig Hoofgrove (YouTube) - Hengentuotoksiani suoraan Klaukkalasta. Indie/laulaja-lauluntekijä, suoraan nauhalle. Neil Young/Caravan/Alice in Chains/Beatles |
NHR 10.02.2022 10:44:12 (muokattu 10.02.2022 10:50:37) | |
---|
Kaveri kuuli aikoinaan Dingon Kirjoitanin alun vähän päin väärin: "Aavikolta tuulee lyöden salaman lavettiin" :D E: Ja toinen kaveri oli kuulevinaan Lähetyssaarnajassa mm. seuraavanlaisen rivin: "Nakuna ja tuksissa rakastelen". Naureskeli sitten, että miksi se sanoo "tuskissa" noin päin väärin... :D Oikeasti ko. rivi siis kuuluu: "Ja kun ajatuksissa rakastelen". "That's what." - She |
jyrivaan 10.02.2022 19:51:52 | |
---|
NHR: Kaveri kuuli aikoinaan Dingon Kirjoitanin alun vähän päin väärin: "Aavikolta tuulee lyöden salaman lavettiin" :D E: Ja toinen kaveri oli kuulevinaan Lähetyssaarnajassa mm. seuraavanlaisen rivin: "Nakuna ja tuksissa rakastelen". Naureskeli sitten, että miksi se sanoo "tuskissa" noin päin väärin... :D Oikeasti ko. rivi siis kuuluu: "Ja kun ajatuksissa rakastelen". Mulle tuo taas oli pitkään lyöden saunan ovet kii, kirjoitan siis. |
Jannika B:n uusin radiohitti: "Mun, mun, mun mummoni on, mun, mun mummoni on..." (oik. "m-m-m-m-maniaan, m-m-m-maniaan"). |
tarauma 26.02.2022 20:33:56 | |
---|
Ei väärin kuullut, vaan väärin laulanut, ja ihan tahallani. Suurin osa yleisöstä ei kyllä hoksannut: CCR Up aroun the bend Oik. Leave yur sinking ship behind Väärin. Leave your stinking shit behind. |
NHR 06.03.2022 09:16:31 (muokattu 06.03.2022 09:21:56) | |
---|
Ei ehkä väärin kuultu, vaan ymmärretty: "Sunnuntai saapui, ei saapunutkaan." Tarinahan toki jatkuu tuosta vielä... tarauma: CCR Up aroun the bend Oik. Leave yur sinking ship behind Tämän kuulin joskus aikoinaan ihan oikeasti väärin: "Leave your chicken soup behind". Olisikohan ollut se Hanoi-versio, mistä sen noin päin väärin onnistuin kuulustelemaan? "That's what." - She |
Hannubal 12.03.2022 22:17:06 (muokattu 12.03.2022 22:18:23) | |
---|
tarauma: Ei väärin kuullut, vaan väärin laulanut, ja ihan tahallani. Suurin osa yleisöstä ei kyllä hoksannut: CCR Up aroun the bend Oik. Leave yur sinking ship behind Väärin. Leave your stinking shit behind. Myös CCR:n Bad moon rising -kappaletta on usein tahallaan laulettu väärin. Muistan itse John Fogertyn jossain dokkarissa kertoneen, että se kertsin loppu theres a bad moon on the rise on usein laulettu theres a bathroom on the right. Biisin iloinen melodiakin sopii tähän tunnelmaan. Edit: en tiedä miksi tämä sivusto poistaa kaikki lainausmerkit ja heittomerkit viesteistä lähetyksen jälkeen. Pukki on sammunut, se tänään dokas horjuen. |
jyrivaan 14.03.2022 17:07:08 | |
---|
Kuunnellut Topi Sorsakosken On kesäyötä. Taitaa laulaa kertosäkeessä Taakse jäänyt jo on aika tuo niin lohduton. Onnistun kuitenkin kuulemaan Taakse jäänyt jo on aika tuo iloton. |
NHR 17.03.2022 22:00:01 | |
---|
Kirkan Anna Käsi -kappaleesta ei nyt varsinaisesti väärinkuultua, vaan aivoin ajattelevi ain' näin päin: "Mitään ennalleen en saa, voin vain olla möllöttää" "That's what." - She |
NHR 20.03.2022 10:58:04 | |
---|
Jarkko Aholan esittämä suomiversio "Ihodella luuna:sta" päättyi aivan selvästi: "...lasta vituttaa". Oikeasti näkyi olevan "...lasta liekuttamaan". Semmoisiahan ne lastat lienevätkin toki. Kappaleen nimi siis Kuutamon poika. Hieno versio tuokin kyllä. "That's what." - She |