Ianuarius 11.11.2021 12:14:08 (muokattu 11.11.2021 12:16:12) | |
---|
hjukke: 3, Vice City ja San Andreas. 1&2 ladattavana Rockstarin sivuilla, ollut jo iät ja ajat. No sepäs vasta oliski ku niistäki tehtäis UE:lla uudet versiot. Pelaisin noita ilmaisia, mutta kontrollit on niin kaamivat, että ei niihin oikein voi koskea, hah. Kiinnostus kyllä heräsi tuohon trilogiaan. En oo ikinä pelannu, muuta ku GTA3 vähän silloin ku se ilmestyi mielenkiinnosta, mutta se oli kyllä niin karu graffoilta ja pelattavuudelta, että en saanu siitä oikein mitään irti. Saas kattoo millasia arvioita tästä definitivestä tulee. Trailerissa hehkutetaan noita grafiikoita tyyliin "vanha byhyy... UUSI WAU!" itelle näyttää että se uus on vaan eri tavalla paska. Plus enemmän varjoja ja ambient occlusionia. Your soundcard works perfectly! |
Arkka: Vice Cityn vois kyllä joskus pelata. Jep kunnes tulee se rc-kopteri tehtävä - > ohjain seinään :) "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Arkka 11.11.2021 13:59:28 | |
---|
Milkop: Jep kunnes tulee se rc-kopteri tehtävä - > ohjain seinään :) Heh, tuo on kyllä legendaarinen. |
Ianuarius 11.11.2021 14:16:02 | |
---|
Onkohan tossa tosiaan pelattavuuteen tehty mitään tweakkeja. En nyt odota mitään GTAV tasoa, mutta ne pelit kyllä jäi silloin PC:llä pelaamatta juuri siksi, että kaikki oli niin tahmasta ja arvaamatonta. GTA 4 nyt sentään oli... ...no ei, en kyllä pelais sitäkään enää uudestaan. Onko GTAV pilannu kaikki muut GTA:t? Your soundcard works perfectly! |
hjukke 11.11.2021 16:22:02 | |
---|
Ianuarius: Onkohan tossa tosiaan pelattavuuteen tehty mitään tweakkeja. En nyt odota mitään GTAV tasoa, mutta ne pelit kyllä jäi silloin PC:llä pelaamatta juuri siksi, että kaikki oli niin tahmasta ja arvaamatonta. GTA 4 nyt sentään oli... ...no ei, en kyllä pelais sitäkään enää uudestaan. Onko GTAV pilannu kaikki muut GTA:t? Ainakin ajamisen kontrollit samaan tyyliin kuin uudemmissa , aseet ympyrä-valikosta, tehtävän retry-toiminto. Learn to play what you want to hear. |
Arkka 11.11.2021 16:22:57 | |
---|
Ianuarius: GTA 4 nyt sentään oli... ...no ei, en kyllä pelais sitäkään enää uudestaan. Onko GTAV pilannu kaikki muut GTA:t? Nelosessa tykkäsin realistisemmista fysiikoista, esim. vaikeemmasta ajelusta. Jatkuvasti pyörähti auto ympäri, mutta toisaalta sit kun onnistu ajaan kurvin hienosti ovi edellä, niin se oli jotenkin hienompaa. Ragdoll-systeemi on myös paljon parempi ja pelissä oli kokonaisuutena enemmän "gritty" yleisilme, joka toimi mulle. The Lost and Damned (dlc vai mikä se oli?) jäi mieleen erityisesti. En siis väitä, että nelonen on parempi, mutta siinä oli moni juttu paremmin. |
Ianuarius 11.11.2021 17:11:11 | |
---|
No joo, ymmärrän ton realistisuuden viehätyksen, kun kerran ollaan kaikki suomalaisia, mutta kyllä mun mielestä on ihan fine, että jos olettaa että ratissa on badass-kuski, niin se osaa vetää sen jutun ilman että mun tarvii koettaa hanskata joitain hämäriä kontrolleja, koska jos oisin ite fyysisesti ratissa, niin se homma ois luultavasti luontevampaa mekaanisesti. Eli ite kyllä diggaan siitä että peli antaa juttuja anteeksi kun ei kuitenkaan voida simuloida sitä, että olisin ite siinä autossa istumassa. Pystyy keskittyyn siihen pelin fiilikseen. On se yhtenäisempi kokemus, ku ei tarvi koko ajan miettiä, että miten tää autokoululainen on päätyny luuttuaan julkisivuja Mazdan ovilla. Your soundcard works perfectly! |
LordWinter 12.11.2021 11:02:53 | |
---|
Kokeilin viimein kunnolla Xbox 360aa, jonka ostin viitisen suotta sitten kun halvalla sai. Tuo konsoli osuu johonkin siihen väliin että on liian vanha, jotta tietyntyyppiset pelinsä kiinnostivat ja liian uusi että niitä jaksaisi pelata kuriositeettina. Koin kuitenkin viime vuonna jonkinlaisen valaistumisen kun pelasin Half Life kakkosen eikä ajan hammas näkynyt tuossa mitenkään negatiivisesti. Mass Effect, Fallout 3, Bioshock yms mitä näitä nyt on ovat myös varmaan yhä ihan mukavia pelattavia. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Bongowing 12.11.2021 18:52:04 | |
---|
LordWinter: Kokeilin viimein kunnolla Xbox 360aa, jonka ostin viitisen suotta sitten kun halvalla sai. Tuo konsoli osuu johonkin siihen väliin että on liian vanha, jotta tietyntyyppiset pelinsä kiinnostivat ja liian uusi että niitä jaksaisi pelata kuriositeettina. Koin kuitenkin viime vuonna jonkinlaisen valaistumisen kun pelasin Half Life kakkosen eikä ajan hammas näkynyt tuossa mitenkään negatiivisesti. Mass Effect, Fallout 3, Bioshock yms mitä näitä nyt on ovat myös varmaan yhä ihan mukavia pelattavia. Multa sais halvalla ko. konsolin, kaksi ohjainta ja läjän hyviä pelejä. But where the heck is magenta? |
LordWinter 12.11.2021 19:15:23 | |
---|
Bongowing: Multa sais halvalla ko. konsolin, kaksi ohjainta ja läjän hyviä pelejä. Pelit mahdollisesti kiinnostaa. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Bongowing 12.11.2021 20:26:17 | |
---|
But where the heck is magenta? |
LordWinter 13.11.2021 01:34:33 | |
---|
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Nuages 13.11.2021 12:02:58 | |
---|
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi |
hjukke 13.11.2021 18:07:07 | |
---|
Testasin siskon luona gta trilogya, pari tehtävää per peli, en keksinyt noista kyllä valittamista juuri, luultavasti hommaan itselle fyysisen version. Learn to play what you want to hear. |
MaD PiAnIsT 13.11.2021 21:11:06 | |
---|
Milkop: Jep kunnes tulee se rc-kopteri tehtävä - > ohjain seinään :) Tuo ei itseasiassa ole edes kovin vaikea kunhan rauhassa ohjailee. Meni aika helposti läpi puhelinversiollakin, jäiköhän joku minuutti vielä ylimääräistä aikaakin :) "Live like a windrammer as you fuck" |
Tuomoo 13.11.2021 21:30:02 | |
---|
Milkop: Jep kunnes tulee se rc-kopteri tehtävä - > ohjain seinään :) Oon aina ihmetellyt tuon tehtävän moittimista, ei se mulle ole ikinä teettänyt minkäänlaisia vaikeuksia. Sen sijaan San Andreaksessa se rc-lennokkien ampuminen minigunilla oli kyllä aina uskomatonta paskaa. 19.2.2021 never forget |
abassimo 13.11.2021 21:35:30 | |
---|
Santussa oli se yks tehtävä, jossa piti lennellä sillä pienoislentokoneella ja tuhota niitä pakettiautoja samalla, kun sen koneen bensa kulu loppuun ihan hetkessä. Se on kaikkein ultimaattisinta paskaa, jonka rinnalla VC:n tehtävä ja toi minigunilla pienoiskoneiden alas ampuminen ei tunnu miltään. Suddenly diu diu |
GoGo-FIN 14.11.2021 08:10:47 | |
---|
Tuomoo: Oon aina ihmetellyt tuon tehtävän moittimista, ei se mulle ole ikinä teettänyt minkäänlaisia vaikeuksia. Sen sijaan San Andreaksessa se rc-lennokkien ampuminen minigunilla oli kyllä aina uskomatonta paskaa. Sama homma itellä, aina ekalla läpi tuo vc:n tehtävä, mut tuo San Andreaksen tehtävä on kyllä saatanasta. Switchillä pelannut GTA 3 ja vc:tä, kyykkää switch kyllä jäätävästi välillä. Just tuo RC lennokki tehtävän lopussa oleva välivideo jossa se rakennus räjähti oli täyttä diashowta. Eli on vähä semipaska portti, mut ei se haittaa itseä. Nuo bugisuudet jotenkin kuuluu noihin. Kolmosessa myös leuka venähti ajaessani pakoon poliiseja ja huomasin et muuri tulossa vastaan et nyt kusahtaa homma. No muurin läpi pystykin ajaa :D. Myös kummassakin pelissä hahmoja jäänyt seinien sisään jumiin. Sääli homma. Jälkikäteen olisi pitänyt ostaa alesta ehkä. Tuli ostettua Switchille myös 400 gigaa muistia. Riittää joksikin aikaa. |
Ianuarius 14.11.2021 12:42:45 (muokattu 14.11.2021 12:46:52) | |
---|
Your soundcard works perfectly! |
lukethesis 15.11.2021 14:45:11 (muokattu 15.11.2021 14:45:33) | |
---|
LordWinter: Xbox 360aa... osuu johonkin siihen väliin että on liian vanha, jotta tietyntyyppiset pelinsä kiinnostivat ja liian uusi että niitä jaksaisi pelata kuriositeettina. Koin kuitenkin viime vuonna jonkinlaisen valaistumisen kun pelasin Half Life kakkosen eikä ajan hammas näkynyt tuossa mitenkään negatiivisesti. Mass Effect, Fallout 3, Bioshock yms mitä näitä nyt on ovat myös varmaan yhä ihan mukavia pelattavia. Half-Life 2 on edelleen loistava, tai sen sisältämä The Orange Box -kokoelma. X360:lla on paljon sellaista mistä ei ole kunnon "remasteria", vaikka satoja pelejä onkin pelattavissa Xbox Onella ja nyt Xbox Series X:llä. Bioshockithan on remasteroitu, niin sanotusti. Ja Fallout 3:sta taisi tulla pelattava versio Fallout 4:n mukana. Mut esimerkiksi Fallout New Vegas ei löydy (uutena versiona), ja ymmärtääkseni se toimii myös XSX:llä (ehkä jopa "4K:na" tosin en ole varma). Tuo taaksepäin yhteensopivuus on syy miksi aion hankkia Series X:n sitten joskus, enkä PS5:ttä. |