Aihe: Netflix-suosituksia
1 2 3 4 559 60 61 62 6384 85 86 87 88
Swan
13.10.2021 23:49:23
Violet Evergarden: The Movie antoi Netflixin parhaalle animelle arvoisensa päätöksen. Homma alkaa suoralla viittauksella sarjan vahvimpaan gut punchiin, eikä hirveästi siitä hellitä. Koko litanialle edelleen vahvin mahdollinen suositus.
Had to be me. Someone else might have gotten it wrong.
LordWinter
14.10.2021 22:22:21
Olen hieman ihmeissäni Squid Gamen suosiosta. Mitään uutta ideaa tuossa ei ole eikä se myöskään tee mitään vanhaa uudella ja raikkaalla tavalla. Eka jakso oli suorastaan korni. Viihdyttävä sarja kuitenkin, vähän kuin joku Walking Dead.
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
Henri Henri Olavi
15.10.2021 11:19:40
LordWinter: Olen hieman ihmeissäni Squid Gamen suosiosta. Mitään uutta ideaa tuossa ei ole eikä se myöskään tee mitään vanhaa uudella ja raikkaalla tavalla. Eka jakso oli suorastaan korni. Viihdyttävä sarja kuitenkin, vähän kuin joku Walking Dead.

Olinkin pähkäillyt, pitäisikö tätä alkaa katsomaan. Hyvä arviosi paljasti, ettei todellakaan kannata. Kiitos.
Je suis 190221
Ali
15.10.2021 11:30:55 (muokattu 15.10.2021 11:33:31)

Joo, ei tää Squid Game mikään taiteellinen merkkitapaus ole, mutta kyllähän tätä katsoo. Mutta samaa mieltä olen vaikka jostain Game of Thronesista. Mutta jos vaikka joku Battle Royale toimii, niin varmasti myös Squid Game. TWD oli mielestä paikoitellen vaivaannuttavan huono -- niin kauan kuin jaksoin sitä seurata -- joten kyllä tämä sen pieksee aika helposti, mutta toki tämä toistaiseksi on aivan minisarja siihen verrattuna.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs
Henri Henri Olavi
15.10.2021 11:35:15
Ali: jos vaikka joku Battle Royale toimii