Aihe: The Walking Dead
1 2 3 4 572 73 74 75 76 77
LordWinter
25.08.2021 08:35:50
Hieno cliff hangeri. Alkaako ensi jakso siten että näytetään miten Negan lähti hakemaan jotain köyttä jonka ojentaa Maggiellle?
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
Vaihtovirta
25.08.2021 12:08:14
No kyllä se nyt on varmaa, että tuosta cliffhangerista seuraa ihmepelastus niin kuin kaikista muistakin päänäyttelijöiden läheltä piti hommista tässä sarjassa. Muuten eipä tuosta jaksosta nyt muuta jäänyt käteen kuin et oppipahan sen että myös zombit nukkuu. Jännää.
Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!!
mpekkanen
26.08.2021 01:59:07
Tuskin Maggie kuolee, vaikka niin annettiin ymmärtää.
Nukkuvat zombiet oli kyllä aika outo homma...
Tympee Huttunen
26.08.2021 07:04:35 (muokattu 26.08.2021 07:05:11)
mpekkanen: Tuskin Maggie kuolee, vaikka niin annettiin ymmärtää.
Nukkuvat zombiet oli kyllä aika outo homma...

Todella hyvä aloitusjakso oli. Zombiet ei ymmärtääkseni nukkuneet, vaan tuollaisessa suljetussa tilassa ne eivät saa ruokaa ja jatkuvan laahustamisen sijaan ne kuin kuolevat tietynlaiseen nääntyneeseen horrokseen.

Maggie tottakai pelastuu. Sen takia tuossa esiteltiin kosolti uusia hahmoja, että niitä voi lahdata myöhemmin.

Jos jokin ei kiinnosta ollenkaan, on se tuo yksi porukka tuolla tähtien sota natsileirillä. Ei se taida tekijöitäkään kiinnostaa, kun aika nopeasti hypättiin sieltä pois :D
LordWinter
26.08.2021 09:57:44
Vaihtovirta: No kyllä se nyt on varmaa, että tuosta cliffhangerista seuraa ihmepelastus niin kuin kaikista muistakin päänäyttelijöiden läheltä piti hommista tässä sarjassa.

Glennin suolensyöntikohtaus on yhä top-ykköseni.