Aihe: The Walking Dead
1 2 3 4 572 73 74 75 76 77
LordWinter
25.08.2021 08:35:50
Hieno cliff hangeri. Alkaako ensi jakso siten että näytetään miten Negan lähti hakemaan jotain köyttä jonka ojentaa Maggiellle?
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
Vaihtovirta
25.08.2021 12:08:14
No kyllä se nyt on varmaa, että tuosta cliffhangerista seuraa ihmepelastus niin kuin kaikista muistakin päänäyttelijöiden läheltä piti hommista tässä sarjassa. Muuten eipä tuosta jaksosta nyt muuta jäänyt käteen kuin et oppipahan sen että myös zombit nukkuu. Jännää.
Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!!
mpekkanen
26.08.2021 01:59:07
Tuskin Maggie kuolee, vaikka niin annettiin ymmärtää.
Nukkuvat zombiet oli kyllä aika outo homma...
Tympee Huttunen
26.08.2021 07:04:35 (muokattu 26.08.2021 07:05:11)
mpekkanen: Tuskin Maggie kuolee, vaikka niin annettiin ymmärtää.
Nukkuvat zombiet oli kyllä aika outo homma...

Todella hyvä aloitusjakso oli. Zombiet ei ymmärtääkseni nukkuneet, vaan tuollaisessa suljetussa tilassa ne eivät saa ruokaa ja jatkuvan laahustamisen sijaan ne kuin kuolevat tietynlaiseen nääntyneeseen horrokseen.

Maggie tottakai pelastuu. Sen takia tuossa esiteltiin kosolti uusia hahmoja, että niitä voi lahdata myöhemmin.

Jos jokin ei kiinnosta ollenkaan, on se tuo yksi porukka tuolla tähtien sota natsileirillä. Ei se taida tekijöitäkään kiinnostaa, kun aika nopeasti hypättiin sieltä pois :D
LordWinter
26.08.2021 09:57:44
Vaihtovirta: No kyllä se nyt on varmaa, että tuosta cliffhangerista seuraa ihmepelastus niin kuin kaikista muistakin päänäyttelijöiden läheltä piti hommista tässä sarjassa.

Glennin suolensyöntikohtaus on yhä top-ykköseni.
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
BMF
30.08.2021 16:03:33
LordWinter: Glennin suolensyöntikohtaus on yhä top-ykköseni.

Missä se suolta on syöny?
Beat your dick like it owes you money.
LordWinter
30.08.2021 23:06:59 (muokattu 30.08.2021 23:09:01)
BMF: Missä se suolta on syöny?

Glennin suolien "syöntikohtaus" piti sanomani.
Vaihtovirta
30.08.2021 23:23:43
No olipahan tuo nyt taas...Maggie miljoonan zombin alta metron alle ilman että ketään edes kiinnostaa selventää että mitä vittua nyt taas?? No onneksi ainakin mättöä riittää.
Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!!
lifer
31.08.2021 21:11:51 (muokattu 31.08.2021 21:12:10)

Olihan tämä nyt ihan hyvä jakso ja petailtiin tulevaa rakastelukohtaustakin. Angela Kangin aloitettua ollut tunnetasolla tapahtuvia juttuja enemmän kuin aiemmin ja se on ihan ok sekin.
BMF
18.09.2021 19:23:29
Kauas on kyllä kieltämättä näistä ajoista tultu. https://www.youtube.com/watch?v=1OZ0mu8Ey6A

Hauska kyllä nähdä, että muutakin matskua kuvattu mitä koskaan ei näköjään päässyt kaudelle asti.
lifer
21.09.2021 09:11:10

Nyt oli hienoja pieniä nyansseja keskusteluissa esim tämä sisarusten kohtaaminen, missä toinen on taistellut elämästään ja toinen paistellut kakkuja.
Katsoo kyllä odottaen loppua ja miettien, että millaisen lopun ne tähän tekevätkään. Entisten solttujen porukka lähinnä nostatti tylsistymisen mutta muutoin tuo nyt ehkä menee.
BMF
22.09.2021 18:08:57
Entisten solttujen porukka lähinnä nostatti tylsistymisen mutta muutoin tuo nyt ehkä menee.

Tää uus sakki on kyllä vihoviimenen "ei helvetti, kun kukaan ei kiinnosta paskaakaan" -gruuppi, että en oikeesti tajua miten helvetti yhelläkään näistä tampioista ole tippaakaan karismaa. POPE? - nyt vittu oikesti. :D
Vaihtovirta
22.09.2021 18:27:49
Èihän tässä enää ole muuta kiinnostavaa ja varmaa kuin se, että Neagan ja Maggie panee vielä ennen sarjan päättymistä. Näkyis edes tissit ja tappaisivat toisensa (panemalla) siinä vaiheessa kun se tapahtuu.
Tympee Huttunen
22.09.2021 19:08:16
BMF: Tää uus sakki on kyllä vihoviimenen "ei helvetti, kun kukaan ei kiinnosta paskaakaan" -gruuppi, että en oikeesti tajua miten helvetti yhelläkään näistä tampioista ole tippaakaan karismaa. POPE? - nyt vittu oikesti. :D

Luulin tuon olevan Lostista tuttu Locke, mutta petyin.
lifer
23.09.2021 12:19:44

Vaihtovirta: Èihän tässä enää ole muuta kiinnostavaa ja varmaa kuin se, että Neagan ja Maggie panee vielä ennen sarjan päättymistä. Näkyis edes tissit ja tappaisivat toisensa (panemalla) siinä vaiheessa kun se tapahtuu.

Word. Tää on kyllä ilmassa nyt ja tästä syystä kannattaa katsoa silmä kovana loppuun asti.
BMF
11.10.2021 13:58:15
nirzin: Onko kukaan katsonut The Walking Dead: World Beyond -sarjaa Amazonilta?

Jep eikä ollut kummonen.

Tuleekos Riku nyt sitten varmasti takasin ennenkö koko paska laitetaan pakettiin. Tämä ainakin antaisi vähän moista osviittaa... https://www.imdb.com/title/tt13062136/?ref_=tt_mv_close
Tympee Huttunen
11.10.2021 14:18:27
BMF: Jep eikä ollut kummonen.

Tuleekos Riku nyt sitten varmasti takasin ennenkö koko paska laitetaan pakettiin. Tämä ainakin antaisi vähän moista osviittaa... https://www.imdb.com/title/tt13062136/?ref_=tt_mv_close

Luulen, että nuo pohjustaa leffalle jonkinlaista taustaa.

On ollut varsin hyvä kausi tämä. Se edellisjakso oli ihan kauhua, missä oli ne puolialastomat kannibaalit.
Ed_Guy
12.10.2021 14:34:09
Mulla taitaa nyt olla menossa viides kausi. Alexandriassa pyörivät. Odotan vain koko ajan kun Rick saa narsismipäissään idean paskoa ja teurastaa kaikki. Alkaa tämä meno kyllä lopahtaa, mutta kyllähän tätä kattoo tylsyyteen.
En jaksa.
Kummiseta
12.10.2021 21:52:33
Ed_Guy: Mulla taitaa nyt olla menossa viides kausi. Alexandriassa pyörivät. Odotan vain koko ajan kun Rick saa narsismipäissään idean paskoa ja teurastaa kaikki. Alkaa tämä meno kyllä lopahtaa, mutta kyllähän tätä kattoo tylsyyteen.

Sarjan lopullinen alamaki alkaa seiska kaudesta. Jaatavaa paskaa ja joka jakso on pelkkaa kaislikossa suhisee meininkia. Sarjan suunaajat on ovelia paskiaisia, eka jakso on melkoinen ja loput kaudesta muniin puhaltelua.
Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)