Aihe: M.netin tori ja huijaukset
1 2 3 4 5217 218 219 220 221347 348 349 350 351
Loimutin
04.10.2021 10:11:26
Minä ostin siihen kotelon laitan tulemaan postissa anna osoiteesi ? Onko sulla. Mikä pankki vakuutan että kitara tulee sulle. Selvitä se maksu homma miten tehdään. Tänää on oikeesti semm sjelupvö ettei ehdi nähdä. Tehdään vaan nyt ne kaupat ni ei tarvi jaaritteluja vai mitä.

Tässä vastaus toiseen ilmoon, ikäänkuin vastasi edelliseen viestiibsä, eri kitarasta tosin :D
HenriGibson
04.10.2021 10:12:40
Taitaa nyt kyllä valitettavasti töötit jäädä saamatta ja sillä meniki pahasti tunteisiin, kun laitoin viestiä, että taitaa pillerirahat jäädä saamatta. Ehinkin tuolta profiilista noita sen juttuja poistaa, mutta tulee vaan uutta tilalle :D
Kipponi
04.10.2021 10:14:47
Melkeinpä alan kannattamaan huumeiden vapauttamista, jotka voi hakea ilmaiseksi mistä vaan terveyskeskuksesta valtion piikkiin.
Voiko noin sekopäistä tekstiä edes trollata, tuskin?
Talousasioiden (diletantti positiivisessa mielessä) homekoira. Bullshit detector. Question things.
Loimutin
04.10.2021 10:16:46
Kolmannesta kitarasta vastasi kun sanoin että noudan tänäään

"en tiedä vielä"

Selvä homma
munkero
04.10.2021 10:22:21
Ilmoituksissa on kuvia vaihtunu. Stratoilmossa mennään nyt kahella kuvalla eri kitaroista. Nättiä. :)
Itekki joskus soitellu.
HenriGibson
04.10.2021 10:24:24
Tämmöstä settiä se Ummikkopappa on laitellu mulle koko yön :D yllätys, että joku linnakundi.
En puhu sulle koskaan enää. Alapas seuraavaksi tutkia kaikki muutkin ilmoitukset!!! Vauhtia perkele.. jos pilaat mun kaupat takaan et tää ei jää tähän. Ip osoitteesi on selvillä. Sanoin kusetat väärää miestä. Pistä viel se VPN päälle niin pomppii älä liikaa laita pomppii ettei törmää lähetys ja lataus sillo sut löytää. Ja sikäli myyn vittu vaikka paskaa täällä ja sä poistat mun dissaukset tai sit tää vasta alkaa herra sheriffi. Ja en tiedä muista kirjautumisista kuten väitätte että teen eri tilejä ei en tee en tarvii. Joukkopsykoosi toi on. Anna kunn minä pulaan poikas kanssa suunnitellun kala retken ym kun hän ei ole halunnut nähdä 10aikana ollenkaan kun olin linnassa.
Laulava Kylätohtori
04.10.2021 10:30:36 (muokattu 04.10.2021 10:31:27)
HenriGibson: Tämmöstä settiä se Ummikkopappa on laitellu mulle koko yön :D yllätys, että joku linnakundi.
En puhu sulle koskaan enää. Alapas seuraavaksi tutkia kaikki muutkin ilmoitukset!!! Vauhtia perkele.. jos pilaat mun kaupat takaan et tää ei jää tähän. Ip osoitteesi on selvillä. Sanoin kusetat väärää miestä. Pistä viel se VPN päälle niin pomppii älä liikaa laita pomppii ettei törmää lähetys ja lataus sillo sut löytää. Ja sikäli myyn vittu vaikka paskaa täällä ja sä poistat mun dissaukset tai sit tää vasta alkaa herra sheriffi. Ja en tiedä muista kirjautumisista kuten väitätte että teen eri tilejä ei en tee en tarvii. Joukkopsykoosi toi on. Anna kunn minä pulaan poikas kanssa suunnitellun kala retken ym kun hän ei ole halunnut nähdä 10aikana ollenkaan kun olin linnassa.

Vapaus vissiin vähän herkistänyt, kun on niin tunteet pinnassa. :D

HenriGibson: Taitaa nyt kyllä valitettavasti töötit jäädä saamatta ja sillä meniki pahasti tunteisiin, kun laitoin viestiä, että taitaa pillerirahat jäädä saamatta. Ehinkin tuolta profiilista noita sen juttuja poistaa, mutta tulee vaan uutta tilalle :D

:D
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
18is9
04.10.2021 10:32:53 (muokattu 04.10.2021 10:33:05)

Yksi vaihtoehtohan voisi olla että masiinoidaan täällä tuolle jampalle kampanja ja laitetaan niin monta ostokontaktia sille postiin että se ei ikinä pysty vastaamaan puoliinkaan niistä.
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
munkero
04.10.2021 10:36:18
Kysyin tietääkö kaveri että jo petoksen yrityksestä voidaan tuomita vankilaan, sain vastaukseksi että isänsä on miljonääri, mutta välit poikki niin ei ole rahaa.

Mielenkiintoista.
Itekki joskus soitellu.
HenriGibson
04.10.2021 10:38:31
munkero: Kysyin tietääkö kaveri että jo petoksen yrityksestä voidaan tuomita vankilaan, sain vastaukseksi että isänsä on miljonääri, mutta välit poikki niin ei ole rahaa.

Mielenkiintoista.

Jaa, että se haamu isä, jonka pyynnöstä tää myy kuolinpesän kitaroita on vielä miljonääri!
munkero
04.10.2021 10:41:18
Voisko torin sulkea esim. loppuviikoks.

Siis ettei vois lisätä ilmotuksia lainkaan. Tekis ihan hyvää.
Itekki joskus soitellu.
Loimutin
04.10.2021 10:41:56
Olen nyt koittanut sopia noista kaikista noutoa eri puolilla suomea mutta postitus olisi ainoa vaihtoehto vaikka "samalla paikkakunnalla asun". Eipä ole taliaivo tajunnut että samalla nimimerkillä näitä noutoja sovin ja vielä samoilla viesteillä. :D
Loimutin
04.10.2021 10:47:18
Mun mielestä helpoin ois se Matkahuolto. Oon tottunut siihen niin sitä kautta aina kuljettanut. Tehdään niin maksu puolet summasta sitten kun saat kuitin ja paketin kotiovellesi niin toinen maksu pitää sitä luottoa joskus olla. Tai maksa vaikka kerralla eipähän jää roikkuu. Nyt ku se kerkeis lähtee puol 12 kerkee tänää vaik Helsinkiin :)

Sain tämän vastauksena kun kerroin asuvani myös Isojoella ja voisin tulla hakemaan.

Ei tsiisus kun ei viiti edes panostaa huijaukseen kunnolla.. :D
munkero
04.10.2021 10:48:03
Itekki joskus soitellu.
18is9
04.10.2021 10:49:24

munkero: Voisko torin sulkea esim. loppuviikoks.

Siis ettei vois lisätä ilmotuksia lainkaan. Tekis ihan hyvää.

Tässähän se olisi. Varmaan ne muut joka päivä uppajat tosin joutuisivat jonnekin katkaisuhoitoon viekkareiden takia.
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
LaMotta
04.10.2021 10:49:53 (muokattu 04.10.2021 10:50:34)

munkero: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1683935
Semmonen 4-kielinen kitara.

Tuosta voisi jättää kommentin 'myymäsi tuote ei ole kitara, vaan gepasso'.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Myrkrid
04.10.2021 10:50:26
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1683935

Nyt myymässä 4-kielistä kitaraa.
"Let the lager decide what is wrong, what is right."
Piepe
04.10.2021 11:06:23 (muokattu 04.10.2021 11:08:02)
Ja seuraava https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1683637 .

Ehkä trollaus ei tosiaan ole mahdoton ajatus.
JuSu
04.10.2021 11:10:08
Piepe: Ja seuraava https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1683637 .

Ehkä trollaus ei tosiaan ole mahdoton ajatus.

Päästäisiinköhän näistä eroon, jos olisi se parin viikon torikarenssi uusilla käyttäjillä? Riittäisikö piripäällä pitkäjänteisyyttä tuottaa nimimerkkejä varastoon?

En tiiä.
Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta. -JuSu-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)