Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Angry Videogame Nerd!
1 2 3 4 565 66 67 68 69
M4ss3 m/
27.09.2021 17:59:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

GoGo-FIN: Herrajumala miten kauan aikaa niistäkin.
 
Ja ennenkaikkea miten ne kestää aikaa. Nuo about ekat 50-100 jaksoa on tullut valehtelematta katsottua jokainen pariinkymmeneen kertaan vuosien aikana. Nää 10-20 viimesintä jaksoa jaksaa ehkä kerran katsottua hampaat irvessä. Tuo C64 jaksokin piti katsoa kahdessa osassa, kun ei vaan mielenkiinto riittänyt.
 
Seppo teki kepposen ja käy tamtam.
GoGo-FIN
28.09.2021 14:38:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

M4ss3 m/: Ja ennenkaikkea miten ne kestää aikaa. Nuo about ekat 50-100 jaksoa on tullut valehtelematta katsottua jokainen pariinkymmeneen kertaan vuosien aikana. Nää 10-20 viimesintä jaksoa jaksaa ehkä kerran katsottua hampaat irvessä. Tuo C64 jaksokin piti katsoa kahdessa osassa, kun ei vaan mielenkiinto riittänyt.
 
Aika jännä, ite tykännyt monesti niistä jossa keskitytään lehtiin/konsoleihin tai ihan mihin tahansa kun perinteisesti peleihin. Taitaa vähän kertoa tuosta nykytasosta sit. Sama homma, ne kyllä kestää vieläkin katsomista ja on tullu kyl monia nauruhuutoja vanhojen parissa.
 
LordWinter
28.09.2021 15:44:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

GoGo-FIN: Aika jännä, ite tykännyt monesti niistä jossa keskitytään lehtiin/konsoleihin tai ihan mihin tahansa kun perinteisesti peleihin. Taitaa vähän kertoa tuosta nykytasosta sit. Sama homma, ne kyllä kestää vieläkin katsomista ja on tullu kyl monia nauruhuutoja vanhojen parissa.
 
Muutaman vuoden takainen Game Boy Accessories oli kyllä hyvä jakso ja näköjään koko kanavan neljänneksi katsotuin video. Viime vuosien yksittäisiin peleihin keskittyvistä videoista ei ole itselle jäänyt oikein mitään mieleen. Ecco the Dolphin tosin jäi suuresti vituttamaan, olin varovaisesti odottanut tuota mutta jäi hyvin pinnalliseksi eikä James ilmeisesti vaivautunut edes pelaamaan peliä loppuun missä olisi ollut vaikka mitä hienoa materiaalia.
 
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
M4ss3 m/
28.09.2021 18:09:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

GoGo-FIN: Aika jännä, ite tykännyt monesti niistä jossa keskitytään lehtiin/konsoleihin tai ihan mihin tahansa kun perinteisesti peleihin. Taitaa vähän kertoa tuosta nykytasosta sit. Sama homma, ne kyllä kestää vieläkin katsomista ja on tullu kyl monia nauruhuutoja vanhojen parissa.
 
Kyllähän tuonne melko alkupäähänkin mahtuu noita konsoli/lehtivideoita ja ne on omastakin mielestä viihdyttävämpiä kuin pelkkiin yksittäisiin peleihin keskittyvät jaksot. Yleensä peleissäkin ne sarjoihin perustuvat jaksot (esim. Ghostbusters) on parempia kuin johonkin yksittäiseen kötöstykseen keskittyvä jakso (pl. Earthbound ja Seaman).
 
Seppo teki kepposen ja käy tamtam.
Ruutukunkku
07.10.2021 16:06:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On tullut seurattua AVGN:ää (tai Cinemassacrea) varmaan reippasti yli 10 vuotta, mutta viimeiset vuodet on olleet kyllä aika raskasta katsottavaa.
 
Nyt kun oikeen mietin, niin todella monta vuotta on mennyt edellisestä oikeen viimesen päälle helmijaksoista.
 
Kyllä tässä Bootsya ja Kyleä vaan on tullut ikävä, esim Ikari Warriors jakson outtakes on aivan ylivoimaista tavaraa. Samoin Board James oli kyllä viihdyttävä siinä vaiheessa varsinkin, kun tarinamoodi lähti päälle.
 
James taitaa kuitenkin olla aika paljon enemmän leffafani kuin pelifani, eikä tämä itseäni haittaa, mutta viimeaikaiset videot tyyliin "pelaan lapseni tekemiä Mario Maker -leveleitä" ei kyllä uppoa ollenkaan.
 
You are number six
Milkop
10.10.2021 15:27:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://www.youtube.com/watch?v=LobLbnU7hT0
 
James lukee fanipostia. Tulipahan karjuttua :---D
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
lukethesis
18.03.2022 11:35:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Last Ninja (NES). https://www.youtube.com/watch?v=7CixRRG64HM
 
80-luvun ninjakuumeessa kaikki aiheeseen liittyvä kelpasi, ja kyllä vaan tuli kuusnelosella Last Ninja 2:ta tahkottua innolla (mihin tuo NES-versio perustuu).
 
Mutta...olihan mm. tuo veneen kanssa uunoilu aika sadistista hommaa. Ihan samanlaista se oli nimittäin kuusnelosellakin, muistaakseni. Sama juttu omituisten kontrollien, taistelun ja muun tekemisen suhteen, vaikka joystick+keyboard ehkä tekeekin siitä aavistuksen helpompaa.
 
Jotenkin sitä silloin vaan oli armollisempi peleille. "Näin tää tässä nyt menee, live with it".
 
LordWinter
05.05.2022 00:23:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Contra. Hyvä jakso, yksi viime vuosien parhaista.
 
https://www.youtube.com/watch?v=-XtToNPFU1E
 
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
Milkop
25.02.2023 07:09:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitkästä aikaa ihan hyvä jakso kun ei liikaa kikkailtu. Kid Icarus nessille.
 
https://m.youtube.com/watch?v=wPG4s1jT01U
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
M4ss3 m/
25.02.2023 16:26:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Milkop: Pitkästä aikaa ihan hyvä jakso kun ei liikaa kikkailtu. Kid Icarus nessille.
 
https://m.youtube.com/watch?v=wPG4s1jT01U

 
Tuo raivonäyttely on vaan silmiinpistävän teeskenneltyä nykyään. Luulisi, että taidot olisi vaan vuosien saatossa parantunut, mutta kaipa se on sitten se intohimo taitoja tärkeämpää, etenkin tällaisessa tuotannossa.
 
Karkit seinään
LordWinter
28.10.2023 14:49:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Beating Jekyll and Hyde https://www.youtube.com/watch?v=_y7iz7jzmmY
 
Hyvä jakso. Ihan kuin äänenkäyttökin kuulostaisi tässä usein vanhalta nörtiltä eli oikeasti vihaiselta eikä vain näytellyltä huutamiselta.
 
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle.
hjukke
31.10.2023 16:54:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LordWinter: Beating Jekyll and Hyde https://www.youtube.com/watch?v=_y7iz7jzmmY
 
Hyvä jakso. Ihan kuin äänenkäyttökin kuulostaisi tässä usein vanhalta nörtiltä eli oikeasti vihaiselta eikä vain näytellyltä huutamiselta.

 
Ai, mun mielestä tä oli hirvein vähään aikaan. Hemmetin väkinäinen jotenkin.
 
Learn to play what you want to hear.
Twinkle
01.11.2023 23:04:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hjukke: Ai, mun mielestä tä oli hirvein vähään aikaan. Hemmetin väkinäinen jotenkin.
 
Minustakin toi oli aika vaivaannuttava kokemus, jouduin kattoon kahessa osassa kun ei vaan pystynyt.
 
Tätäkin on tullut 20 vuotta jo, niin alkaahan se näkyä.
 
lapio
02.11.2023 08:24:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä jakso tosiaan. Oli nähty vaivaa käppäefekteihin ja kokonaisuus toimi. Toivottavasti jaksaa satsata vielä 80-vuotiaanakin. Hauskoja tribuutteja kauhuklassikoille.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 565 66 67 68 69

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «