JuSu 31.08.2021 12:53:29 | |
---|
Shredator: Joo 410H:ssa on hyvin. ...ja riittävästi. =) Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
Kaihua 31.08.2021 18:12:48 | |
---|
parek: Pitääkö tämä tulkita nyt niin, että mun pitää ostaa myös omaan kitaraani Lollarit? Voiko sen tulkita muka muulla tavalla? Onneksi meillä on hotellihuoneessa MacGyverin lämpöistä kaljaa |
lifer 31.08.2021 21:09:32 | |
---|
Wampleri Euphoria tuli ostettua ja möin Mad Professor sweet honey deluxe overdriven. |
novo 01.09.2021 01:54:20 | |
---|
Zilla myy b-stockikampetta ihan kivalla alella pihalle, joten lankesinpa minäkin vihdoin Fatboy-lootaan. Sisuksissa kaks V30-tötteröä ja värinä kaakao. 372 puntaa rahteineen, mutta toki pääsee sit maksamaan tullatessa Suomen alvit plus leikit. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
Jucciz 01.09.2021 03:24:04 (muokattu 01.09.2021 03:25:19) | |
---|
novo: Zilla myy b-stockikampetta ihan kivalla alella pihalle, joten lankesinpa minäkin vihdoin Fatboy-lootaan. Sisuksissa kaks V30-tötteröä ja värinä kaakao. 372 puntaa rahteineen, mutta toki pääsee sit maksamaan tullatessa Suomen alvit plus leikit. Eli kallis laatikko ja ylämiddlestä kamalan kireät kaiuttimet, joiden pehmeneminen edes siedettäviksi vaatii satoja tunteja soittoa. Mikä tässä oli se hyvä diili etenkin kun jonkun Zillan jälleenmyyntiarvo on jokseenkin mitätön? |
novo 01.09.2021 03:27:28 (muokattu 01.09.2021 08:14:26) | |
---|
Jucciz: Eli kallis laatikko ja ylämiddlestä kamalan kireät kaiuttimet, joiden pehmeneminen edes siedettäviksi vaatii satoja tunteja soittoa. Mikä tässä oli se hyvä diili etenkin kun jonkun Zillan jälleenmyyntiarvo on jokseenkin mitätön? Kuka täällä puhui mistään hyvästä diilistä? Mod-edit: Poistin piikittelyä. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
Juho L 01.09.2021 08:15:09 | |
---|
Poistin kinaamista. -— Moderaattori —- Generally speaking, when I have had a cup of tea I don't want another one, and therefore prefer a maitre d' to maintain a respectful distance from my table and only replenish my libations when politely summoned. |
JuSu 02.09.2021 20:51:24 | |
---|
Marshall JVM210HCF. Oisin halunnut 50-wattisen, mutta tämä nyt osui kohdalle. Kummallinen hiilikuitukuvioinen tolexikin. Aika paskasti soi makkarivolumeilla. Onneksi on keinokuorma. Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
professori 03.09.2021 08:08:43 (muokattu 03.09.2021 08:09:15) | |
---|
Löytyhän se alakaappi vihdoin, Marshall 1960B, elementit vaihdettuna greenbackeihin. Käytettynä, mutta ei tältä sivustolta. Yllättävää. Ehkä vielä jäljellä jäänyt ostoilmoitus tuottaa parempaa tulosta. Vahvistinpuolella selvästi hankalampaa löytää haluttua tavaraa. "Den enda effekten ja' anväder ä' fuzz" - Andy McCoy | Grunge, stoner, alternative, whatever https://fubear.bandcamp.com/ |
JuSu 03.09.2021 08:11:03 | |
---|
professori: Löytyhän se alakaappi vihdoin, Marshall 1960B, elementit vaihdettuna greenbackeihin. Käytettynä, mutta ei tältä sivustolta. Yllättävää. Kappas, mistä löytyi ja mitä maksoi? Itsellä ollu kesällä kauhea kaappirumba, eikä loppua näy. Periaatteessa asiat on kunnossa, mutta kun missään kaapissa ei lue Marshall... =) Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
dajackal 03.09.2021 08:38:41 | |
---|
JuSu: Periaatteessa asiat on kunnossa, mutta... Juuri samaa minäkin itselleni sanon noin 50%:ssa niistä kerroista kun torin auki klikkaan... :D |
Tämän viikon saldo -Tex Mex mikit stratoon -uusi talla myös -Big Muff pi tone wickerillä -TC Electronic Shaker -MXR Phase -Corona Chorus -Joku DIY Delay Eiköhän näillä pärjää. |
Hynkel 03.09.2021 23:53:00 | |
---|
LP R9 tuli taloon! Ihanan kallista! Onhan tuota leipää tullu mussutettua. |
professori 04.09.2021 14:58:32 (muokattu 04.09.2021 15:00:29) | |
---|
JuSu: Kappas, mistä löytyi ja mitä maksoi? Itsellä ollu kesällä kauhea kaappirumba, eikä loppua näy. Periaatteessa asiat on kunnossa, mutta kun missään kaapissa ei lue Marshall... =) Tori.fi yllätti. En edes itse huomannut koko kaappia, kun en ko. sivua selaa ja piti tehdä tunnuksetkin näitä kauppoja varten. Kaveri linkkasi kaapin myynti-ilmoituksen ja samana iltana käytiin hakemassa. Paljoa ei säästöä syntynyt normi 1960B-kaappiin, mutta käsittääkseni nuo greenbackit on arvoltaan ainakin 1960B:n normitötteröitä suuremmat, joten ihan ok. Ja ei muusikoiden.netin torilla ole kyllä paljoa alakaappeja pyörinyt, ainakaan omaan makuun tai hintahaitariin. Yläkaapin sai ostoilmoituksella miltei välittömästi, säästöä syntyi reilusti ja haaviin tarttui vieläpä 1960AV-malli. Vielä tuon Orangen nupin pitäisi jostain nousta esiin, samperi. Just meni Rockerverb MK II sivu suun. "Den enda effekten ja' anväder ä' fuzz" - Andy McCoy | Grunge, stoner, alternative, whatever https://fubear.bandcamp.com/ |
elsewhere 07.09.2021 23:47:34 | |
---|
Old Blood Noise Endeavorsin uusi Sunlight-huurureverbi löysi kotiin. Ensimmäinen pedaaliostos yli viiteen vuoteen ja kylläpä muuten on kiva lelu. Täydellinen ambienssivehje korona-ajan kotisoitteluihin, kun ei keikallekaan pääse. |
Gaines 08.09.2021 07:16:30 | |
---|
Telecaster sai toissapäivänä uuden Lundgren BJFE-mikkisetin. Sydän lyö ja parta kasvaa. |
JuSu 08.09.2021 08:00:48 (muokattu 08.09.2021 08:01:10) | |
---|
professori: Tori.fi yllätti. En edes itse huomannut koko kaappia, kun en ko. sivua selaa ja piti tehdä tunnuksetkin näitä kauppoja varten. Kaveri linkkasi kaapin myynti-ilmoituksen ja samana iltana käytiin hakemassa. Paljoa ei säästöä syntynyt normi 1960B-kaappiin, mutta käsittääkseni nuo greenbackit on arvoltaan ainakin 1960B:n normitötteröitä suuremmat, joten ihan ok. Ja ei muusikoiden.netin torilla ole kyllä paljoa alakaappeja pyörinyt, ainakaan omaan makuun tai hintahaitariin. Yläkaapin sai ostoilmoituksella miltei välittömästi, säästöä syntyi reilusti ja haaviin tarttui vieläpä 1960AV-malli. Vielä tuon Orangen nupin pitäisi jostain nousta esiin, samperi. Just meni Rockerverb MK II sivu suun. Joskus sattuu kohdalle. Itellä toi Kettusen karvanoppa GL412 aiheutti (lisää) harmaita hiuksia, kun yksinkertaisesti kuulosti huonolta. Vaihdoin alariviin Greenbackien tilalle V30:t, mutta ei sekään ensin tuonut onnea, kunnes mittailin liitäntöjen impedanssit. Kävi ilmi, että toinen stereokytkennän jakeista oli jumittunut, eli olin koko ajan tuutannut vain kahteen elementtiin ja vielä väärällä impedanssilla. Puhdistuksen jälkeen ero oli merkittävä. Tuo kaappi on kivan kevyt (alle 30 kg), ja suoran grillin takana baffle on kallistettu. Kettusen karvapinnoite vaan on karmea. Tuuminut, josko jaksaisi laittaa uudet tolexit pintaan, kun se nyt kuulostaa oikein hyvältä. Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta.
-JuSu- |
barclay 08.09.2021 16:00:59 | |
---|
Strymon Mobius käytettynä. Jospa siitä jotain mukavia saundeja irtoaisi. |
peterbang 08.09.2021 16:32:25 | |
---|
P90 ja wrap talloista innostuneena tuli hankittua Gibsonin pelham blue sg special. Ei ole tarvinut katua, vaikka gibsonit olenkin manannut alimpaan helvettiin. Tämä on todella hyvä! Ja tästä innostuneena tuli sitten tompalta kokeiltua tuollaista 180e dc junioria. Paljon vastinetta rahalle tässä kepissä. Tosin itse vähän piti modata: talla vaihtoon ja lollarin P90 mikiksi niin on muuten hyvä perus rokkikeppi ja haittaa vaikka ottaa damagea ku ei maksa juuri mitään. Nauhoissa oli hieman epätasaisuutta nii ne hioin ja kiillotin ja soi muuten hyvin ja matalalla actionilla kauttaaltaan. "If a record takes more than a week to make, somebody's fucking up." - Steve Albini |
jomppu 09.09.2021 18:48:57 | |
---|
Nux Mighty plug-kuulokevahvarin tilasin. Odotellaan nyt ja kokeillaan. Soittaminen jää nykyään aika vähille, mutta jospa sen kanssa saisi soiteltua lasten nukkuessa. |