Aihe: Apua studio kaapelointiin
1
Antti1
02.09.2021 21:41:59
Niitä löytyy kyllä xlr-liittimilläkin. Ei tule sitten vahingossa piuhaa rykiessä syötettyä phantomiakaan väärään paikkaan niin helposti.
niilopi
02.09.2021 23:08:32 (muokattu 02.09.2021 23:35:38)
Ymmärsin nyt siis että nää phantomi hommat täytyy pitää xlr bay puolella ja ulostulot voi käytännös routtaa TRS patchbaylla.

Ongelmaksi tulee mun interfacet jossa on inputeissa comboliittimiä eli phantom / linja samassa. Jos haluan käyttää interfacen etareita ei taida järkevää tapaa olla kaapelointiin
Pauli Lappalainen
03.09.2021 08:00:46
niilopi: Ymmärsin nyt siis että nää phantomi hommat täytyy pitää xlr bay puolella ja ulostulot voi käytännös routtaa TRS patchbaylla.

Ongelmaksi tulee mun interfacet jossa on inputeissa comboliittimiä eli phantom / linja samassa. Jos haluan käyttää interfacen etareita ei taida järkevää tapaa olla kaapelointiin

Onhan noita comboliitin-ristareita joillakin valmistajilla:

https://www.amazon.com/Mamba-16C2C-16-XLR-Combo-16/dp/B06ZZS98NQ
oksatboys
03.09.2021 14:22:17

niilopi:

Onko niissä siis line in jakissa ja mic in xlr:nä vai voiko xlr:ää käyttää molemmille (eli valitaan line/mic kytkimellä tms)? Noi combot tosiaan hankaloittaa toisinaan elämää, mutta voihan sen trs:n jättää käyttämättä, jos xlr syö myös line inputtia.
niilopi
03.09.2021 14:40:10
Joo just näin eli interfacesta saa sisäisesti valittua line/mic kullekin inputille.

oksatboys: Onko niissä siis line in jakissa ja mic in xlr:nä vai voiko xlr:ää käyttää molemmille (eli valitaan line/mic kytkimellä tms)? Noi combot tosiaan hankaloittaa toisinaan elämää, mutta voihan sen trs:n jättää käyttämättä, jos xlr syö myös line inputtia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)