Milkop 18.07.2021 17:36:42 | |
---|
Lupinin kakkoskausi tuli katsottua. Yhtä hyvää tykitystä kuin ensimmäinenkin. Suositus siis tälle. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Milkop: Lupinin kakkoskausi tuli katsottua. Yhtä hyvää tykitystä kuin ensimmäinenkin. Suositus siis tälle. Ja jos sille päälle sattuu, niin löytyyhän sieltä heti perään katsottavaksi myös Lupin III. *ba-dum tss* Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
LordWinter 21.07.2021 13:29:58 (muokattu 21.07.2021 13:30:55) | |
---|
Baki the Grappler. Tappeluanimet eivät ole pitkään aikaan iskeneet, mutta tämä yllätti. Överiä, mielikuvituksellisia ja pitkittämättömiä tappeluja, joiden lopputulos ei ole ennalta selvää. Yliluonnollisia voimia kamppailulajien kehyksissä. Ei sädeiskuja sun muita, ainakaan vielä. Hivenen keskivertoa kovempi suositus, varsinkin ensimmäiselle kaudelle. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Ed_Guy 21.07.2021 19:54:15 | |
---|
LordWinter: Baki the Grappler. Tappeluanimet eivät ole pitkään aikaan iskeneet, mutta tämä yllätti. Överiä, mielikuvituksellisia ja pitkittämättömiä tappeluja, joiden lopputulos ei ole ennalta selvää. Yliluonnollisia voimia kamppailulajien kehyksissä. Ei sädeiskuja sun muita, ainakaan vielä. Hivenen keskivertoa kovempi suositus, varsinkin ensimmäiselle kaudelle. Kyllä tää lopussa menee melko diipiksi tämäkin :D tai lopussa ja lopussa. Siihen asti mitä flixissä jaksoja on. Jojos bizarre adventure on kans aika tiukka, hämmentävä ja öö erikoinen. En jaksa. |
Bluesmies 08.08.2021 17:36:28 | |
---|
Muilla ongelmia Netflixin kanssa? Puhelimella kun haen, löytyy sarjat ja leffat normaalisti, mutta tietokoneella hakiessa ei löydy juuri mitään, esim. Breaking Badia ei löydä. Tänään ilmennyt vasta tämä ongelma. |
Henri Henri Olavi 08.08.2021 20:52:56 | |
---|
Bluesmies: Muilla ongelmia Netflixin kanssa? Puhelimella kun haen, löytyy sarjat ja leffat normaalisti, mutta tietokoneella hakiessa ei löydy juuri mitään, esim. Breaking Badia ei löydä. Tänään ilmennyt vasta tämä ongelma. Ei mitään ongelmia Firefoxilla, Safarilla tai Netflixin puhelinsovelluksella. Je suis 190221 |
Bluesmies 08.08.2021 21:24:03 | |
---|
Henri Henri Olavi: Ei mitään ongelmia Firefoxilla, Safarilla tai Netflixin puhelinsovelluksella. Löysin syyn. Kun otin VPN:n pois päältä, alkoi toimimaan. Ihme homma. |
Torniojaws 13.08.2021 18:01:36 | |
---|
Eikös Netflixin sisältö ole maakohtaista? Jos VPN oli indokiinassa, niin ei varmaan paljoa sisältöä :) |
LordWinter 13.08.2021 18:14:24 | |
---|
Torniojaws: Eikös Netflixin sisältö ole maakohtaista? Jos VPN oli indokiinassa, niin ei varmaan paljoa sisältöä :) Saattoi mennä jopa ihan kieliasetuksen mukaan. Ainakin joku paskalehti väitti tuollaista taannoin. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Kummiseta 14.08.2021 19:59:25 | |
---|
LordWinter: Saattoi mennä jopa ihan kieliasetuksen mukaan. Ainakin joku paskalehti väitti tuollaista taannoin. Maa, tai "region" kohtainen, suurin osa euroopasta kuuluu samaan alueeseen, teille nakyy varmasti kaikkea vitummoista suomi-kamaa ja mulle nakyy vaan 2 sarjaa, deadwind ja bordertown. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Henri Henri Olavi 14.08.2021 22:41:00 (muokattu 18.08.2021 11:57:20) | |
---|
Eka jakso takana Brand New Cherry Flavoria. Vaikuttaa pirun kovalta. Outoilua ja tyyliä ála Croneberg, Lynch, Refn E: Nyt kolme jaksoa alla ja pitää hyvin otteessaan. Sopiva rytmi, eli aika hidastempoinen. Voisi olla hitaampikin. Pari hieman typerää juttua, jotka eivät mielestäni toimi, mutta enimmäkseen kaikki toimii: ääni, näyttelijät (pääosa ja noita), kuvaus, värimaailma ja editointi. Värimaailmassa ja osassa tunnelmaa on kyllä hyvää kumartamista myös Argenton suuntaan. Oivallinen sarja. E2: koko sarja katsottu. Oikein mainio sarja. Je suis 190221 |
nirzin 18.08.2021 11:44:47 | |
---|
Tribes of Europa oli sen verta kohtuullinen, että jotenkuten sopii säikeen otsikon alle. |
Henri Henri Olavi 01.09.2021 22:34:53 | |
---|
Onko kukaan katsonut tuota Witcher-elokuvaa? Siis sitä animaatiota? Itse Witcher-sarja oli ihan vitun hanurista, mutta tuota animaatiota on kehuttu. Onko väärti häh? Je suis 190221 |
Humanoid 02.09.2021 11:52:45 | |
---|
Henri Henri Olavi: Onko kukaan katsonut tuota Witcher-elokuvaa? Siis sitä animaatiota? Itse Witcher-sarja oli ihan vitun hanurista, mutta tuota animaatiota on kehuttu. Onko väärti häh? Katsoin. Ei ollut kyllä kummoinen. Ehkä se uppoaa tosifaneille. |
Henri Henri Olavi 02.09.2021 11:55:21 | |
---|
Humanoid: Katsoin. Ei ollut kyllä kummoinen. Ehkä se uppoaa tosifaneille. Katsoin itsekin hieman alkua eilen. Ei vakuuttannut. Je suis 190221 |
ÄrGee 02.09.2021 12:17:02 | |
---|
Henri Henri Olavi: Onko kukaan katsonut tuota Witcher-elokuvaa? Siis sitä animaatiota? Itse Witcher-sarja oli ihan vitun hanurista, mutta tuota animaatiota on kehuttu. Onko väärti häh? Noissa on sillä tavalla, että juonen kuljetus on saman kaltainen kuin niissä peleissä. Jos ei ymmärrä yhteyttä niiden tai kirjojen välillä mitä noissa tapahtuu, niin saattaa mennä hieman ohi, ja olla sitä mieltä että ne on perseestä. Munsta kummatkin ovat ihan onnistuneita. Meillä on myös kirjahyllysssä odottamassa koko kirjasarja, mutta ei ole saanut aikaiseksi. To the stars!!! |
Henri Henri Olavi 02.09.2021 13:27:20 | |
---|
Mä olen niitä pelejä yrittänyt, mutta ei ne iske yhtään. Kirjoihin en edes lähde. Sellainen tusinafantasia ei ole mieleeni. Je suis 190221 |
ÄrGee 02.09.2021 14:39:31 (muokattu 02.09.2021 14:44:57) | |
---|
Henri Henri Olavi: Mä olen niitä pelejä yrittänyt, mutta ei ne iske yhtään. Kirjoihin en edes lähde. Sellainen tusinafantasia ei ole mieleeni. Ainakin Witcher 3 on yksi viime vuosikymmenen parhaista peleistä, eikä mielestäni ollenkaan tusinaosastoa. Ehkä huonoin asia on geneerinen taistelumekaniikka. Sisään pääseminen kestää ehkä normaalia kauemmin, koska peli on sen verran pitkä lisäosineen. Niin, sarja on sen verran pintapuolisesti toteutettu, että se tarvii pohjustukseksi pelit tai kirjat. To the stars!!! |
Henri Henri Olavi 02.09.2021 15:12:30 | |
---|
ÄrGee: Ainakin Witcher 3 on yksi viime vuosikymmenen parhaista peleistä, eikä mielestäni ollenkaan tusinaosastoa. En tarkoittanut pelejä, vaan niitä kirjoja. Niin, sarja on sen verran pintapuolisesti toteutettu, että se tarvii pohjustukseksi pelit tai kirjat. Siksipä se ei toiminutkaan. Je suis 190221 |
Ed_Guy 07.09.2021 04:10:01 | |
---|
No ei taaskaan netflix suositus, mutta disney plussaan oli tullut Orville. Sopivaa aivot narikkaan chillaus osastoa. Myös yllättävän hyvää scifiä. En jaksa. |