Milkop 18.07.2021 17:36:42 | |
---|
Lupinin kakkoskausi tuli katsottua. Yhtä hyvää tykitystä kuin ensimmäinenkin. Suositus siis tälle. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Milkop: Lupinin kakkoskausi tuli katsottua. Yhtä hyvää tykitystä kuin ensimmäinenkin. Suositus siis tälle. Ja jos sille päälle sattuu, niin löytyyhän sieltä heti perään katsottavaksi myös Lupin III. *ba-dum tss* Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
LordWinter 21.07.2021 13:29:58 (muokattu 21.07.2021 13:30:55) | |
---|
Baki the Grappler. Tappeluanimet eivät ole pitkään aikaan iskeneet, mutta tämä yllätti. Överiä, mielikuvituksellisia ja pitkittämättömiä tappeluja, joiden lopputulos ei ole ennalta selvää. Yliluonnollisia voimia kamppailulajien kehyksissä. Ei sädeiskuja sun muita, ainakaan vielä. Hivenen keskivertoa kovempi suositus, varsinkin ensimmäiselle kaudelle. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Ed_Guy 21.07.2021 19:54:15 | |
---|
LordWinter: Baki the Grappler. Tappeluanimet eivät ole pitkään aikaan iskeneet, mutta tämä yllätti. Överiä, mielikuvituksellisia ja pitkittämättömiä tappeluja, joiden lopputulos ei ole ennalta selvää. Yliluonnollisia voimia kamppailulajien kehyksissä. Ei sädeiskuja sun muita, ainakaan vielä. Hivenen keskivertoa kovempi suositus, varsinkin ensimmäiselle kaudelle. Kyllä tää lopussa menee melko diipiksi tämäkin :D tai lopussa ja lopussa. Siihen asti mitä flixissä jaksoja on. Jojos bizarre adventure on kans aika tiukka, hämmentävä ja öö erikoinen. En jaksa. |
Bluesmies 08.08.2021 17:36:28 | |
---|