Parasite 22.06.2021 11:34:42 | |
---|
Peepö: No jos valitaan Ruotsin voitto ja Kroatia-Skotlanti tasapeli. Ja Sveitsi ja Unkari ovat jo sijoittuneet Suomen edelle. Niin eihän se mihinkään riitä. Muista kolmosista Espanja/Slovakia ja Saksa/Portugali menee heittämällä Suomen edelle. Jolloin Suomi on ulkona. Siis lohkokohtaisesti kaksi skenaariota. Riittää siis että kaksi lohkokolmosta on Suomen takana. Ruotsin voitto ei riitä tuossa lohkossa yksinään vaan lisäksi Espanjan ja Slovakian pitää pelata suomen kannalta oikein. Ruotsin voittaessa siis lohkon kakkossijasta pelataan Espanjan ja Slovakian kesken, mutta kolmonen voi edelleen jäädä Suomen taakse, Slovakian voittaessa joka tapauksessa ja Espanjan voittaessa jos Slovakian maaliero menee riittävän huonoksi. "Aitoa mukavuudenhalua on se että rakentaa sänkyynsä vessanpöntön" -Informaatiokameli |
LordWinter 22.06.2021 11:39:30 | |
---|
Kroatia-Skotlanti tasapeli Espanjan 3 maalin voitto Slovakiasta/Slovakian voitto + Puola ei voita Tuo lienee todennäköisin tie jatkoon. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Funkånaut 22.06.2021 11:53:28 | |
---|
LordWinter: Kroatia-Skotlanti tasapeli Espanjan 3 maalin voitto Slovakiasta/Slovakian voitto + Puola ei voita Tuo lienee todennäköisin tie jatkoon. Juu, vaikea uskoa muiden vaadittavien skenaarioiden toteutuvan. Nämä ovat vielä jollakin tasolla mahdollisia, joskaan eivät kovin todennäköisiä. Tai no, Kroatia - Skotlanti risti on kyllä vallan mahdollinen. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Parasite 22.06.2021 11:58:22 | |
---|
LordWinter: Kroatia-Skotlanti tasapeli Espanjan 3 maalin voitto Slovakiasta/Slovakian voitto + Puola ei voita Tuo lienee todennäköisin tie jatkoon. Tämä lienee. "Aitoa mukavuudenhalua on se että rakentaa sänkyynsä vessanpöntön" -Informaatiokameli |
Scrobble 22.06.2021 12:05:04 | |
---|
Funkånaut: Juu, vaikea uskoa muiden vaadittavien skenaarioiden toteutuvan. Nämä ovat vielä jollakin tasolla mahdollisia, joskaan eivät kovin todennäköisiä. Tai no, Kroatia - Skotlanti risti on kyllä vallan mahdollinen. Jotenkin vaikea uskoa tohon Kroatia-Skotlanti -tasapeliinkään kun molemmat kuitenkin tietää, että tasuri ei riitä ja riskei on otettava. |
LordWinter 22.06.2021 12:06:41 | |
---|
Scrobble: Jotenkin vaikea uskoa tohon Kroatia-Skotlanti -tasapeliinkään kun molemmat kuitenkin tietää, että tasuri ei riitä ja riskei on otettava. Vallan murheellista. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Parasite 22.06.2021 12:10:49 | |
---|
Tietysti jos laittaisi merkittävät määrät rahaa kaikkien suomen kannalta huonojen tulosten puolesta. "Aitoa mukavuudenhalua on se että rakentaa sänkyynsä vessanpöntön" -Informaatiokameli |
Bongowing 22.06.2021 12:33:38 | |
---|
Onpahan loppupeleissä vähän extralatinkia. Suomalaisittain suht harvinaista herkkua. But where the heck is magenta? |
Piepe 22.06.2021 13:08:58 | |
---|
Now I fucking get it. Ihan kiva ilma mutta aivotoiminta tippunu normaalilta ameeban tasolta johonkin sienen tasolle. |
Henri Henri Olavi 22.06.2021 14:13:50 | |
---|
Ruotsissa ylistettiin Huuhkajien fanien ja pelaajien upeaa hetkeä ottelun jälkeen Belgian päävalmentaja kehui Suomea yllättävästä asiasta https://yle.fi/urheilu/3-11992734 #uutisvahti Je suis 190221 |
LordWinter 22.06.2021 20:16:32 | |
---|
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Eipä ole Skotlannilla liikaa hyviä tilanteita ollut, mitä nyt olen peliä sivusilmällä seuranneet, mutta niin vain tasoittivat. |
Hetfield 22.06.2021 23:12:05 | |
---|
Tuomoo: Eipä ole Skotlannilla liikaa hyviä tilanteita ollut, mitä nyt olen peliä sivusilmällä seuranneet, mutta niin vain tasoittivat. Pysyis ny perkele tasoissa. Alright, alright, alright! |
Hetfield 22.06.2021 23:20:26 | |
---|
Modricin puolesta iloinen, hieno veto ja mies ei mikään poikanen ole. Suomen kannalta huono tietty. Alright, alright, alright! |
Funkånaut 23.06.2021 19:12:33 | |
---|
Taas torjuttu pilkku. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Danko 23.06.2021 19:15:08 | |
---|
Onkhan Emil Forsberg sukua giälinaiselle (lausutaan Saara)? "Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta |
LordWinter 23.06.2021 19:49:24 | |
---|
Suomihan elää vielä. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Henri Henri Olavi 23.06.2021 19:50:28 | |
---|
Josko se Espanja veisi vähintään 3-0. Je suis 190221 |
Danko 23.06.2021 20:16:28 | |
---|
Henri Henri Olavi: Josko se Espanja veisi vähintään 3-0. ja sieltähän se tuli. "Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta |
Brian May jr. 23.06.2021 20:21:50 | |
---|
Viihdyttäviä matseja. Ruotsi-Puolassa ensinnä mainittu ehti jo 2-0 johtoon, jonka jälkeen Lewansdowski kavensi älyttömällä pommilla suunnilleen seuraavasta tilanteesta. Vettä! |