Basse 02.07.2004 22:16:03 | |
---|
Perjantaita, arvon bassistit. Kuuntelin äsken tossa Manowarin Sting of the bumblebeen, elikkäs heidän versionsa kimalaisen lennosta. Asiaan eli osaakohan täälä kukaan soittaa kyseisen piisin bassollaansa ? Ei tahdo löytyä tabui mistään. |
lfc 02.07.2004 22:20:48 | |
---|
Oletko kokeillut ihan tuota kimalaisen lentoa etsiskellä. Siihen alkuperäiseen pitäisi löytyä tabut saatikka sitten nuotit suhteellisen helposti. Life is a game, that's never too lame. |
Basse 02.07.2004 22:24:07 | |
---|
Oletko kokeillut ihan tuota kimalaisen lentoa etsiskellä. Siihen alkuperäiseen pitäisi löytyä tabut saatikka sitten nuotit suhteellisen helposti. En itseasiassa. En tiedä mikä on biisin alk.per.nimi |
Teijo K. 02.07.2004 22:26:40 | |
---|
Varoitan, minulla on kärpäslätkä jos alkaa kuulumaan kimalaisen ääntä. :) Adoptoi orpo basisti, mukana laulaja/kosketinsoittaja. Tykkäävät vanhasta progesta. |
da_Punk 02.07.2004 22:29:37 | |
---|
Varoitan, minulla on kärpäslätkä jos alkaa kuulumaan kimalaisen ääntä. :) Hoho ! Mä tungin tänään tyhmänä duunis sähköseen kärpäslätkään sormeni, sattui jonkin verran. Ja alkuperainen nimi on Flight of the Bumblebee, kaiketi ? Antipop |
Teijo K. 02.07.2004 23:00:00 | |
---|
Hoho ! Mä tungin tänään tyhmänä duunis sähköseen kärpäslätkään sormeni, sattui jonkin verran. Ja alkuperainen nimi on Flight of the Bumblebee, kaiketi ? No sehän on venäläisen Rimsky Korsakovin sävellys, ehkä alkuperäinen on ollut tyyliin Kimalashkojewizh lentoshkaja. Adoptoi orpo basisti, mukana laulaja/kosketinsoittaja. Tykkäävät vanhasta progesta. |
rattledad 02.07.2004 23:23:15 | |
---|
Näin joskus takavuosina neuvostoliitto-tshekkoslovakia -akselilla tuotetun lasten piirretyn kahdesta kontrabassoa soittavasta kimalaisesta, joiden kummankin (etu)nimi sattui olemaan Kaarlo. Suosittelen. Muistaakseni vetivät kimalaisen lennonkin... Löytyisiköhän kirjastoista? "Sometimes you're the windshield, sometimes you're the bug." |
Keny 02.07.2004 23:25:47 | |
---|
Varoitan, minulla on kärpäslätkä jos alkaa kuulumaan kimalaisen ääntä. :) Enks mä vimeks näyttäny kuin se soundi tehään jousen puu puolella.;-) Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Teijo K. 02.07.2004 23:44:27 | |
---|
Enks mä vimeks näyttäny kuin se soundi tehään jousen puu puolella.;-) Ainiin, unehdin. huomenna testamaan. :) Siitä se lähtee. Adoptoi orpo basisti, mukana laulaja/kosketinsoittaja. Tykkäävät vanhasta progesta. |
Puavali 03.07.2004 06:18:16 | |
---|
Yksi tyttö soitti haitarilla Kimalaisen lennon, jolloin minä soitin siitä pätkän bassolla. Minun versiotani kommentoitiin "humalaisen lennoksi". Punainen on musta, ja plussa on miinus. |
No sehän on venäläisen Rimsky Korsakovin sävellys, ehkä alkuperäinen on ollut tyyliin Kimalashkojewizh lentoshkaja. Säveltäjän nimi translitteroidaan suomeksi "Nikolai Rimski-Korsakov". Ainakin pääkaupunkiseudun kirjastoista teos löytyy nimellä "Taru tsaari Saltanista, op57. Nro 3, Kimalaisen lento". Siitä vain etsiskelemään. "Minne tahansa menetkin, siellähän olet." |
Jooba 03.07.2004 18:57:14 | |
---|
Jos teillä on Guitar Pro (3. versio tai uudempi) niin hakekaa www.mysongbook.com ja kirjoittakaa siihen hakuun että sting of the bumble bee... se toinen on kitaralle pelkästään mut toisessa on basso versio... se vaan et se on 6 kieliselle tehty se biis... jos joku haluaa säveltää niin antaa mennä :D |
Teijo K. 04.07.2004 11:32:52 | |
---|
Säveltäjän nimi translitteroidaan suomeksi "Nikolai Rimski-Korsakov". Ainakin pääkaupunkiseudun kirjastoista teos löytyy nimellä "Taru tsaari Saltanista, op57. Nro 3, Kimalaisen lento". Siitä vain etsiskelemään. Taru taru, mutta kun kyselivät alkuperäistä nimeä, niin se lie venäjäänkielinen? Adoptoi orpo basisti, mukana laulaja/kosketinsoittaja. Tykkäävät vanhasta progesta. |