Henri Henri Olavi 07.06.2021 22:17:27 | |
---|
LordWinter: Tuntomerkkejä: silmäpussit ja niiden yllä tarkkaavaiset, ehkä jopa kaikenläpäisevät silmät. Googlasin ja paljastui, että henkilö on joku urheilutoimittaja nimeltään Jari Porttila. Uskoisin tunnistavani hänen naamansa, mutten ole varma. Jos näkyy Paavon stadionilla, niin pyydän lähtemään kotiin. Je suis 190221 |
LordWinter 08.06.2021 13:29:04 | |
---|
Henri Henri Olavi: Googlasin ja paljastui, että henkilö on joku urheilutoimittaja nimeltään Jari Porttila. Uskoisin tunnistavani hänen naamansa, mutten ole varma. Jos näkyy Paavon stadionilla, niin pyydän lähtemään kotiin. Hienoa. Viihtyy usein seiväshyppypaikan liepeillä ja eilen piti vaaleanpunaista teepaitaa. Spordea lähestyessä kannattaa pitää katsekontakti ja yrittää vaikuttaa mahdollisimman vähän norjalaiselta. |
Sporde suorittaa stadionilla julkisia tehtäviä MTV:lle ja salaisia tehtäviä CTU:lle. Äärinorjalaiset yrittävät luultavasti polttopilluiskua keihäskisan aikana ja lavastavat Jarin syylliseksi, ikään kuin hän olisi se pahin terroristi. TV-sarja 24:han perustui hieman siistittyihin versioihin Sporden USA:n vuosista. Roolihahmo Jack Bauer (JB) on kunnianosoitus mestarille (JP). Kaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia. |
Prophet 08.06.2021 21:05:25 | |
---|
Henri Henri Olavi: Se on kohta taas Paavo Nurmi Games tuossa naapurissa. Siitä saakka kun Turkuun muutin, olen pyrkinyt käymään katsomassa ainakin tyttöjen/naisten kisailua. Muinoin sinne pääsi hyvin sniikkailtua sisään maksamatta, mutta se on tehty viime vuosina paljon hankalammaksi. Uskon kuitenkin, että mun vakioreitti ja vakiokikka päästä sisään, onnistuu myös tänä vuonna. Eli kylmästi aidan yli, kun järkkärin silmä välttää. |
Vaihtovirta 08.06.2021 21:07:18 (muokattu 08.06.2021 21:07:36) | |
---|
Vedetääkö tänä vuonna yhtään kisaa ilman Suomen ennätystä?? Senni Salminen ja 14.51 kolmiloikassa! Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
Parasite 08.06.2021 21:15:26 | |
---|
Vaihtovirta: Vedetääkö tänä vuonna yhtään kisaa ilman Suomen ennätystä?? Senni Salminen ja 14.51 kolmiloikassa! Oli kyllä komea veto! "Aitoa mukavuudenhalua on se että rakentaa sänkyynsä vessanpöntön" -Informaatiokameli |
Funkånaut 08.06.2021 21:24:23 | |
---|
Vaihtovirta: Vedetääkö tänä vuonna yhtään kisaa ilman Suomen ennätystä?? Senni Salminen ja 14.51 kolmiloikassa! Sporden silmän alla pomppu toimii. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Vaihtovirta 08.06.2021 21:31:52 | |
---|
Funkånaut: Sporden silmän alla pomppu toimii. Mestari pisti juuri twitteriin kylmää faktaa, että tuo olisi tämän vuoden euroopan kärkitulos ja maailmantilastossakin kuudenneksi kovin! Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
Henri Henri Olavi 08.06.2021 21:57:41 | |
---|
Prophet: Eli kylmästi aidan yli, kun järkkärin silmä välttää. Olen hienovaraisempi. Je suis 190221 |
Henri Henri Olavi 08.06.2021 21:58:17 | |
---|
LordWinter: Hienoa. Viihtyy usein seiväshyppypaikan liepeillä ja eilen piti vaaleanpunaista teepaitaa. Spordea lähestyessä kannattaa pitää katsekontakti ja yrittää vaikuttaa mahdollisimman vähän norjalaiselta. Mites, kannattaako tehdä itsestään isomman oloinen jos hän alkaa lähestymään? Je suis 190221 |
Funkånaut 08.06.2021 22:07:33 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mites, kannattaako tehdä itsestään isomman oloinen jos hän alkaa lähestymään? Sporden haukankatse näkee moisen yksinkertaisen bluffin läpi. Suosittelen kylvämään ympäristöä Norjan maajoukkueen lääkintäosaston asiakirjoilla; niillä voi hämätä Norjalaisten Vihikoiraa. Myös sopupelijupakan ennalta tuntemattomat asiakirjat käyvät. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Henri Henri Olavi 08.06.2021 22:09:50 | |
---|
Funkånaut: Sporden haukankatse näkee moisen yksinkertaisen bluffin läpi. Suosittelen kylvämään ympäristöä Norjan maajoukkueen lääkintäosaston asiakirjoilla; niillä voi hämätä Norjalaisten Vihikoiraa. Myös sopupelijupakan ennalta tuntemattomat asiakirjat käyvät. Kiitos vinkistä, printtaan nivaskan mukaan huomenna. Je suis 190221 |
Parasite 08.06.2021 22:22:55 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mites, kannattaako tehdä itsestään isomman oloinen jos hän alkaa lähestymään? Tosiaan riittää että tekee itsestään vähemmän norjalaisen. Villapaidat, viikinkikypärät ja öljytynnyrit kannattaa jättää kotiin kun liikkuu Spordelle tyypillisissä ympäristöissä. "Aitoa mukavuudenhalua on se että rakentaa sänkyynsä vessanpöntön" -Informaatiokameli |
Prophet 19.06.2021 07:37:29 | |
---|
|
Rauzku 19.06.2021 08:52:30 | |
---|
Tässähän kuivaa pystyyn |
joku muu sikko 19.06.2021 13:16:15 | |
---|
Rauzku: Tuntuu käsittämättömältä, että jenkeissä työnnetään kuulaa 5m pidemmälle kuin Suomessa Minäpä työnnän yhtä seivästä ja kahta kuulaa samaan aikaan Juu mast tsamp övei from skvirröls baik ant staat living diu. -Sjömanni- |
Vaihtovirta 19.06.2021 19:22:42 | |
---|
Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
LordWinter 26.06.2021 13:37:51 | |
---|
Frantz Kruger on tällä hetkellä kiekossa Suomen tilastoykkönen noin 5 metrin erolla kakkosena olevaan. Mies. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Funkånaut 26.06.2021 22:28:45 | |
---|
LordWinter: Frantz Kruger on tällä hetkellä kiekossa Suomen tilastoykkönen noin 5 metrin erolla kakkosena olevaan. Mies. Tämä on kyllä melko masentava kuvaus Suomen kiekonheiton tasosta. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Vaihtovirta 01.07.2021 23:02:31 (muokattu 01.07.2021 23:03:31) | |
---|
Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |