ltg 23.05.2021 12:32:00 (muokattu 23.05.2021 12:34:53) | |
---|
Mobiilipeleistä: Golf Clashia olen hakannut kuutisen vuotta. Uskomattoman koukuttava peli, jossa pelataan oikeita vastustajia vastaan. Todella hyvin tehty pelattavuuden kannalta, ja toimii sulavasti vähän vanhemmillakin puhelimilla, jos ei pelaa täysillä grafiikoilla. Ei todellakaan vaadi golfinnostusta tykätäkseen pelistä, itse vihaan golfia reaalielämässä: https://youtu.be/fGBSKpTgpDM Jos mobiilipelaaminen innostaa, suosittelen. Alun jälkeen tulee klaaneihin liittyminen mahdolliseksi, ja jos lähtee pelaamaan, suosittelen liittymistä meikäläisen klaaniin Suomi KVLT inc :) Pärjää ilman rahaa, mutta toki mailoja ja palloja saa hankittua halutessaan. Turnauksia parin viikon välein. Optimus Prime perusti Western Unionia vastaan kilpailevan yrityksen. Nimeksi tuli Form Transfers. |
Henri Henri Olavi 23.05.2021 13:56:39 (muokattu 23.05.2021 13:58:55) | |
---|
Mäkin hakkasin Golf Clashia muutaman vuoden. Olin tosi koukussa siihen. Yllättävän hauska golf-peli. Sitten oli pakko poistaa peli, kun tuntui, että heti kun on minuuttikin aikaa, kaivan kännyn esille ja huudan "fore!". Jos vielä joskus aktivoidun sen kanssa, niin mun klaaniin kandee tulla. Nimi on Kill For Satan. E: On muuten ainoa mobiilipeli, johon olen koskaan käyttänyt rahaa. Olenkohan ehkä parilla kympillä yhteensä ostanut. Tämä kertoo jotain pelin koukuttavuudesta. Je suis 190221 |
ltg 23.05.2021 14:53:59 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mäkin hakkasin Golf Clashia muutaman vuoden. Olin tosi koukussa siihen. Yllättävän hauska golf-peli. Sitten oli pakko poistaa peli, kun tuntui, että heti kun on minuuttikin aikaa, kaivan kännyn esille ja huudan "fore!". Jos vielä joskus aktivoidun sen kanssa, niin mun klaaniin kandee tulla. Nimi on Kill For Satan. E: On muuten ainoa mobiilipeli, johon olen koskaan käyttänyt rahaa. Olenkohan ehkä parilla kympillä yhteensä ostanut. Tämä kertoo jotain pelin koukuttavuudesta. Mulla kohta 11000 peliä takana, ja rahaa menee noin 20e kuussa tuohon. Olen sen budjetoinut muista menoista pois. Joskus saatan enemmänkin käyttää. Oma klaani operoi Master I -tasolla. Nyt pitäis saada aktiivipelaajia enemmän, niin pääsisi nousemaan taas. Optimus Prime perusti Western Unionia vastaan kilpailevan yrityksen. Nimeksi tuli Form Transfers. |
Henri Henri Olavi 23.05.2021 15:02:00 (muokattu 23.05.2021 15:02:20) | |
---|
Mä olin tosi korkealla tuossa joskus 2019, mutta sen jälkeen olen pelannut ehkä viisi kertaa, joten olen pudonnut varmaan niin alas kuin voi. Je suis 190221 |
ltg 23.05.2021 15:22:50 (muokattu 23.05.2021 15:27:54) | |
---|
Henri Henri Olavi: Mä olin tosi korkealla tuossa joskus 2019, mutta sen jälkeen olen pelannut ehkä viisi kertaa, joten olen pudonnut varmaan niin alas kuin voi. Omat trophyt pyörii välillä 2200-2600 ja taso heittelee välillä expert III - Master II. Holareita nyt 127 ja alboja 37. Trophytasohan sulla ei tipu, vaikka olisit pelaamatta. Kerralla sitten kun pelaa hyvän viikon henkilökohtaisen hyvän liigan niin samallahan sitä nousee vaikka Masterille. Optimus Prime perusti Western Unionia vastaan kilpailevan yrityksen. Nimeksi tuli Form Transfers. |
Henri Henri Olavi 23.05.2021 15:26:27 (muokattu 23.05.2021 15:27:59) | |
---|
Ok. Edellisestä kerrasta on niin kauan aikaa, etten enää oikein edes muista tuota ranking-systeemiä. Holareita mulla ei taida olla kuin muutama. Toisalata, jos uhraa tuohon sen pari kymppiä viikossa, niin tulostakin tulee iha eri tavalla. Mä olen siis siitä saakka kun tuo peli tuli, laittanut siihen ehkä just sen 20€. Je suis 190221 |
ltg 23.05.2021 15:28:12 (muokattu 23.05.2021 15:28:30) | |
---|
Uusimmassa päivityksessä sinne tuli päivittäisiä, viikottaisia ja kuukausittaisia tehtäviä pitämään mielenkiintoa yllä. Samalla saa tii- ja hole explosion -tehosteita, joiden myötä joko trophyihin, harjoituspoletteihin tai klaanipisteisiin ekstraa. Optimus Prime perusti Western Unionia vastaan kilpailevan yrityksen. Nimeksi tuli Form Transfers. |
Henri Henri Olavi 23.05.2021 15:40:36 | |
---|
Eli ei kannusta satunnaiseen pelailuun. Je suis 190221 |
ltg 23.05.2021 16:33:04 | |
---|
Henri Henri Olavi: Eli ei kannusta satunnaiseen pelailuun. Ei noista taskeista erityisesti hyötyä ole, kunhan nyt vain on jotain, mitä saavuttaa. Olihan noita jo pelin ilmestyessä, muutamia timantteja sai holarimäärästä yms. Nyt on tyyliin "voita kolme peliä putkeen", "ota uusintamatsi", "lyö 1500 jaardia avauksia" yms. Noista saa helposti muutamalla matsilla kasaan kivasti kolikoita ja extrapalloja. Toi liiga kestää aina kuukauden kerrallaan. Optimus Prime perusti Western Unionia vastaan kilpailevan yrityksen. Nimeksi tuli Form Transfers. |
Milkop 23.05.2021 17:06:12 | |
---|
Ainoa kännypeli mitä tarvitsee on Pro Pilkki 2. Kenties myös Deluxe Ski Jump. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Arkka 23.05.2021 17:23:20 | |
---|
Pelasinpa viimein Half-Life: Alyxin loppuun. Aivan loistava. Keksimälläkään en keksi oikein mitään huomautettavaa. Kerrankin ei tullut sellasta fiilistä, että miksi tämä ja tämä on tehty näin, vaan kaikki on selkeesti hiottu vimpan päälle. Steam Awardsien vuoden VR-pelin leima on ihan oikeutettu, jos pelejä(kään) nyt voi paremmuusjärjestykseen laittaa varsinkaan näin laajan kategorian sisällä. Sit eilen aloitin Remedyn Quantum Breakin ja parin tunnin perusteella on sekin vallan päräyttävä. Stoori on ollut tähän asti tosi mielenkiintoinen ja hyvin kirjoitettu (kuha ei ole liian anaalinen mitä tulee aikamatkustusgenrelle ominaisiin paradokseihin jne. kuten osa arvosteluista tuntuu olevan - se on viihdettä, ei tiedettä). Siitä hieno peli, että tässä vaiheessa mulla ei ole mitään hajua kuka on hyvis ja kuka pahis - ei spoilereita kiitos ;) Yleensä en myöskään jaksa pitkiä cut-scenejä, mutta tässä ainakin ensimmäinen live-action -episodi piti otteessaan hyvin. |
Informaatiokameli 23.05.2021 22:47:27 (muokattu 23.05.2021 22:50:13) | |
---|
Arkka: Pelasinpa viimein Half-Life: Alyxin loppuun. Aivan loistava. Keksimälläkään en keksi oikein mitään huomautettavaa. Kerrankin ei tullut sellasta fiilistä, että miksi tämä ja tämä on tehty näin, vaan kaikki on selkeesti hiottu vimpan päälle. Steam Awardsien vuoden VR-pelin leima on ihan oikeutettu, jos pelejä(kään) nyt voi paremmuusjärjestykseen laittaa varsinkaan näin laajan kategorian sisällä. Sit eilen aloitin Remedyn Quantum Breakin ja parin tunnin perusteella on sekin vallan päräyttävä. Stoori on ollut tähän asti tosi mielenkiintoinen ja hyvin kirjoitettu (kuha ei ole liian anaalinen mitä tulee aikamatkustusgenrelle ominaisiin paradokseihin jne. kuten osa arvosteluista tuntuu olevan - se on viihdettä, ei tiedettä). Siitä hieno peli, että tässä vaiheessa mulla ei ole mitään hajua kuka on hyvis ja kuka pahis - ei spoilereita kiitos ;) Yleensä en myöskään jaksa pitkiä cut-scenejä, mutta tässä ainakin ensimmäinen live-action -episodi piti otteessaan hyvin. Quantum Break kiinnostaa kovasti. Remedy tekee tosi hyviä pelejä tosi omanlaisella tunnelmalla. Vakavia mutta silti nauretaan paljon itselleen. Control-peli kannattaa tsekata. Tosi hyvää outoilua. Itellä kohta Nier Replicantista kaikki loput nähtynä ja hemmetti, että on hyvä peli. Ei yhtä hyvä kuin Automata ja ikä näkyy ja tuntuu ikävästi välillä mutta silti upea peli. Musiikit, tarina ja tunnelma 5/5. Nier-pelisarja taitaa nousta itelle omaksi suosikkipelisarjaksi täysin yllättäen. Jopa se kohta tuleva mobiilipeli kiinnostaa. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Bongowing 24.05.2021 14:34:22 | |
---|
But where the heck is magenta? |
LordWinter 27.05.2021 17:00:22 (muokattu 27.05.2021 17:01:03) | |
---|
Tekisi mieli pelata Age of Empires kakkosta mutta aina kun tuota on yrittänyt pelata siitä ei ole tullut mitään. Jostain syystä kartoista tulee aina liian helppoja tai liian vaikeita ja peli-into loppuu lyhyeen. Lieköhän syy tuossa HD-versiossa, kyllä joskus muinoin sai massiivisia kaupunkeja tehtyä ilman älyttömiä vaikeuksia. Luulen että tuossa versiossa vihut ovat vaikeimmilla tasoilla aggressiivisempia kuin mihin on tottunut. |
Ed_Guy 28.05.2021 16:16:10 | |
---|
Dark souls kolmonen läpi. Paikkoja jäi tutkimatta, covenantti löytämättä ja tavaroita saamatta. Loppukin oli aika perus lopetus. Olipa ehkä vaikein peli mielestäni jos vertailee ykköstä kakkosta ja tätä kolmosta. Enää ei toiminut endurance 40 ja kilpi ylhäällä joka paikkaan. Itseasiassa vain yhdessä bossissa turvauduin kilpeen. Bossit, viholliset ja ihan kaikki paljon agressiivisempia loputtomine iskukomboineen. Mieleen jäi parhaiten abyss watcher sekä nameless king. Varsinkin nameless king oli sellainen koetinkivi itselle että sen kun voitti niin mikään ei tuntunut pahalta loppupuolella. Olinhan tuossa nameless kingissä jumissa kolme iltaa :). Käteen jäi kyllä innostunut ja mahtava ehkä vähän jopa eeppinen fiilis. Illalla kun pääsen töistä niin uutta ukkelia tai akkelia tulille! En jaksa. |
tomaattiorava 30.05.2021 19:33:49 | |
---|
Nameless King menee kyllä sarjan huikeimpien bossien listalla aika korkeelle. Ihan v*tun cool. |
Onko Castlevania: Lord of Shadow 2 hyvä peli? Yksi tyyppi myy sitä 5€ hintaan tuossa melkein naapurissa. PS3:lle siis. Je suis 190221 |
Tympee Huttunen 31.05.2021 21:47:05 | |
---|
|
Ed_Guy 02.06.2021 21:14:52 | |
---|
tomaattiorava: Nameless King menee kyllä sarjan huikeimpien bossien listalla aika korkeelle. Ihan v*tun cool. Oli kyllä ja lore myös Kingin ja ornsteinin ystävyydestä aika huikea. Miten nuo fanit nuokin on kaivanut? No uusi peli lähti sorcilla rullaa ja miekaksi moonlight greatsword. Kyllähän tätä jaksaa jauhaa. Tällä pelikerralla katson netistä juttuja että saan sen öö ehkä oikeimman lopun. Eka pelikerta sokkona oli kyllä mukava pelata. Ja hetki menee että tuon miekan saa kun en jaksa oikaista lothric castleen :D Liian kovia vastuksia edessä näille taidoille, kamoille ja levelille. En jaksa. |
tomaattiorava 03.06.2021 19:51:51 | |
---|
Vähän veikkailen että Miyazaki suht tarkoituksella jättänyt loren sen verran "väljäksi", luottaen että fandom täyttää aukot. Toisaalta siinä tapauksessa aika nerokkaasti jättänyt just ja just tarpeeksi leivänmuruja että viivat saa kutakuinkin yhdistettyä. Itellä ainakaan ekoilla pelikerroilla ollut mitään hajua mistään mitä ympärillä tapahtuu, kunhan pääsee etiäppäin. Oikeestaan vasta tuubivideoiden myötä saanut käryä hahmoista ja tapahtumista ja oppinut "lukemaan" pelejä. |