Aihe: Motörhead - Tappaa talossa ja puutarhassa!
1 2 3 4 5
Mr. Mustard
22.06.2004 00:37:11 (muokattu 22.06.2004 00:42:44)
Eikös levy tuu vasta huomenna myyntiin? Taitaa olla kuitenki taattua Motörhead-laatua... täytyy huomenna hakea oma pois!

Voipi olla, että virallisesti juu. Anttilassa oltiin ilmeisesti etuajassa.

PS: kansilevytietojen mukaan levy on omistettu edesmenneelle The Whon basistille John Entwhistlelle. "In memory of John Entwhistle, my friend, my hero, may his generous soul live forever. -Lemmy Kilmister"
"Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon.
Tinmo
22.06.2004 19:12:33
Ja on muuten pirun kova kiekko! Saatana, että niiden tuotanto on tasokasta, siihen nähden, ettei paljon aikaa kulu levyjen välillä. Porttola-Blues on muuten omaa luokkaansa.

Jaah no, olihan siinä huonotkin hetkensä... ...kröhömstevevaikröhöm...
Jos minä saisin päättää, Aki Sirkesalo saisi lapiosta.
Mr. Mustard
23.06.2004 21:07:42 (muokattu 23.06.2004 21:09:00)
Mainio levy ja bonus-dvd! Omat suosikit: Killers, In the Name Of Tragedy, Smiling like a killer ja Whorehouse blues.

DVD:n haastattelussa Lemmyltä legendaarisia heittoja useita. "Joka bändissä on enemmän tai vähemmän Spinal Tapia. Erityisesti meissä. Itse asiassa me ollaan enemmän Spinal Tap kuin Spinal Tap itse."
"Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon.
MV
30.06.2004 17:44:01
Voikohan jossain kuunnella sampleja tai ladata biisejä ilman millään kazaan tapasella ohjelmalla? Pitäis varmaan vähän tutustuu ku niin paljon hehkutetaan
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
jackcrow
02.07.2004 16:18:29
Mistä tää otsikko on lähtösin "tappaa talossa & puutarhassa" ?

sattumalta selasin ~86 vuoden suosikkia & siinä oli motörhead historiikki & isolla juuri kyseinen otsikko. vai...

Niin & uus motörhead oli kyllä positiivinen pakkaus, kyllä tykkäsin paljon myös tuosta aikaisemmasta "we are motorhead" kiekosta.
Valokaari
02.07.2004 16:38:55

Jeps, Suosikissahan se oli aikoinaan. Taisi olla Zeus Mattilan kirjoittama juttu - joo, tiedän, käytän muistiani täysin turhanpäiväisen trivian tallentamiseen.

Siitä se taas luultavasti tulee Lemmyn tokaisusta "kun perustin Motörheadin, tarkoituksena oli tehdä niin ilkeä bändi että jos se muuttaisi naapuriisi, nurmikkosi kuolisi".
Muistakaamme että Englantilaiset ovat puutarhahulluja, joten sanavalinta taitaa olla heille suunnattu.

Nyt on Ruisrockin sivuilla aikataulut esiintyjistä.
Näyttää että Hawkwind sekä Motörhead soittavat peräkkäin ja vierekkäisillä lavoilla. No, eipä tarvitse ravata turhaan ympäri aluetta.

http://www.ruisrock.fi/kuvat/ohj_la_rr.jpg
Rok rok.
Perro Stupido
06.07.2004 23:22:03
Jaah no, olihan siinä huonotkin hetkensä... ...kröhömstevevaikröhöm...

Arvaa tipuinko penkiltä tuon viimeisen rivin jälkeen? No en, mutta nauroin perkeleesti!
Motörheadista sen verran että: Paras nyt, paras aina!
Long live Lemmy!
Mr. Mustard
07.07.2004 20:50:33

Tää tuli varmaan mulle;)

Itse en muista tuota suosikista lukeneeni, vaan mainoksesta:
Raid- Tappaa talossa ja puutarhassa!
Raid- Pitää ötökät loitolla! jne...

Eli ötökkämainoksesta. Voi olla että olen lukenut tuon suosikkijutunkin joskus, ja se pulpahti alitajunnasta esiin.
Tinmo
07.07.2004 23:06:13 (muokattu 07.07.2004 23:06:25)
Arvaa tipuinko penkiltä tuon viimeisen rivin jälkeen? No en, mutta nauroin perkeleesti!
Motörheadista sen verran että: Paras nyt, paras aina!
Long live Lemmy!

No perkele ku kaksi loistavaa biisiä kokee kamalan kolauksen, kun mr. Vai tulee sweeppeineen ja mauttomine kammituksineen ja pilaa koko jutun!!!!
Jos minä saisin päättää, Aki Sirkesalo saisi lapiosta.
hit
08.07.2004 00:17:54
Ite jouduin lukemaan ton suomennetun version ja on aika vaikea kuvitella mitään jumprahuittia Lemmyn sanovan =)

Hyvä kirja kummiskin. Laitto kuuntelemaan Mötorheadia enemmänkin.

Kirjastossa tuo jäi käteen ja siitä lähin oon bändiä kuunnellut. Suosittelen kirjaa lämpimästi :)
"For here, apart, dwells one whose hands have wroght Srange eidola that chill the world with fear: Whose graven runes in tomes of drean have taught What things beyond the star-gulfs lurk and leer. Dark Lord of aweroigne-whose windows star on pits of drea
MV
11.07.2004 19:53:13
Kyllä tappoi moottoripäät myös runsalan kansanpuistossa eilen illalla. Jumalauta se oli paras!
Mr. Mustard
12.07.2004 20:25:01
Ruisrockin kävijät: Kertokaa tarkemmin Motörheadin keikasta. Mitä biisejä tuli? Tapahtuiko mitään hauskaa, erikoista...?
MV
12.07.2004 21:08:39 (muokattu 12.07.2004 21:09:37)
Ruisrockin kävijät: Kertokaa tarkemmin Motörheadin keikasta. Mitä biisejä tuli? Tapahtuiko mitään hauskaa, erikoista...?

Noh. En tunne muita biisejä kuin overkillin ja ace of spadesin. Nämä biisithän ne vetivät mikä ei liene yllätys. Motörheadin piti alottaa kymmeneltä mutta aloittikin vasta joskus varttia yli kun lemmy veti hawkwindin kanssa toisella lavalla. Yleisö jo kovin lemmyä huuteli ja roudarit näyttelivät lavalta sormella paviljonkilavaa jossa lemmy veti...No kyllä se sinne omalle keikalle sitten pääsi ja tuli rööki suussa lavalle. Härskit aurinkolasit lens lavalle jossain vaiheessa ja lemmy heitti ne päähän ja tyytyväisenä kiitteli. Mikkey dee veti semmosen rumpusoolon ettei paremmasta väliä. En oo ikinä nähny niin hyvää rumpusooloa. Kyllähän siinä oli sitten näitä vakio yleisön huudatuskohtia notta "kun lasken kolmeen kaikki huutavat niin lujaa kuin pystyvät" Keikan lopussa sittten äijät kehuivat yleisöä jotenkin että:"Olette olleet vallan mainio ja hyvä yleisö tänään, kiitos."
Aksu89
13.07.2004 20:01:01
Törkeen hyvä levy tää Inferno! Lemmy is the man
No comments. Riisi
Necromuru
14.07.2004 15:27:13

Kyllä on tiukkaa tavaraa toi uuskin levy. Ei kyllä noita miehiä ikä paina. Ei vaan mun korvaan oikein kolahda noin Vain soolot.
G3. 18.6. Tuli, meni ja tilutti mennessään.
Valokaari
14.07.2004 15:43:36

Harmi kun en itse tullut kirjanneeksi biisejä ylös, mutta kävin nappaamassa tämmöisen Imperiumilta (antakaa anteeksi):

1. We Are Motörhead
2. No Class
3. Shoot You In The Back
4. Civil War
5. God Save The Queen
6. Metropolis
7. ?
8. R.A.M.O.N.E.S.
9. Life´s A Bitch
10. Over The Top
11. Sacrifice + rumpusoolo
12. ?
13. Killed By Death
14. Iron Fist
15. Ace Of Spades
16. Overkill

Itse en vahvista kuin tuon listan loppupään, nehän soittavat aina nuo samat aceofspadesit ja muut, vieläpä järjestyskin taitaa pysyä identtisenä. Nuo kohdat missä loistaa kysymysmerkki taitaa olla jotakin tuoreempaa kamaa, ehkä Infernolta?
Rok rok.
Deranged
15.07.2004 15:44:29 (muokattu 15.07.2004 15:45:13)
Inferno rokkaa, by the way
Gaines
15.07.2004 17:03:42
Voihan Weijo että on hyvää jyystöä Inferno pullollaan. Lemmy ei petä.
- Call me the Breeze -
Mr. Mustard
17.07.2004 01:04:49
jossain musaohjelmassa tuli perjantaina Motörheadin haastattelu ruisrockin yhteydessä. Joonas Hytönen oli varastanut meikäläisen Spinal Tap -jutun omaan kysymykseensä;) ;)

On se Lemmy karismaattinen äijä, kun vaimokin joka inhoaa bändiä, tapitti hymyssä suin Lemmyä.

Lemmy on miehisen identiteetin esikuva;)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)