Alfons Åberg 01.03.2021 15:02:56 | |
---|
Gary Enfield: Marzi on perheineen kuulemma istunut samassa lentokoneessa matkalla Roomaan mun kanssa, vaan en huomannut mitään. Olen istunut Tommi Läntisen kanssa samassa Lissabonin -koneessa, enkä minäkään huomannut mitään ennen laukkuhihnaa. Voitinko jotain? Jälkiruuaksi pari Rennietä ja iso tuoppi Samarinia |
Pauli Lappalainen 01.03.2021 16:24:26 | |
---|
Presidentti: Olen istunut Tommi Läntisen kanssa samassa Lissabonin -koneessa, enkä minäkään huomannut mitään ennen laukkuhihnaa. Voitinko jotain? Sympatiaa repullisen. Olen uittanut Läntisen laulumikin grillin jaloviinassa juuri ennen keikan alkua. Joskus kauan sitten |
Seba 01.03.2021 22:12:59 (muokattu 01.03.2021 22:57:57) | |
---|
Mä menin joskus nuorena faijalle ja kun kävelin sisään niin Kirka istui siellä kahvilla. Ei hajuakaan mistä faija sen tunsi, eikä tullut koskaan edes kysyttyä. |
jyrivaan 01.03.2021 22:50:44 | |
---|
Seba: Mä menin joskus nuorena faijalle ja kun kävelin isään niin Kirka istui siellä kahvilla. Ei hajuakaan mistä faija sen tunsi, eikä tullut koskaan edes kysyttyä. Kaveri hämmentyi joskus sillä kun kerrostalonsa piapiirissä oli nähnyt Ressu Redfordin eikä tietänyt heti miksi. No selvisi myöhemmin, että hänellä asui kaveri samassa kerrostalossa ja oli häntä moikkaamassa. |
Alfons Åberg 02.03.2021 06:51:05 | |
---|
jyrivaan: Kaveri hämmentyi joskus sillä kun kerrostalonsa piapiirissä oli nähnyt Ressu Redfordin eikä tietänyt heti miksi. No selvisi myöhemmin, että hänellä asui kaveri samassa kerrostalossa ja oli häntä moikkaamassa. Mitä Ressu Redford lauloi yleisessä saunassa? "Niin moni tulee vastaan" Takki. Jälkiruuaksi pari Rennietä ja iso tuoppi Samarinia |
Epämuusikko 02.03.2021 10:02:28 | |
---|
Tähän se mitä Tommi Läntinen lauloi yhdessä etelä-Suomen saunassa, mutta ei siitä sen enempää. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Vessajono 02.03.2021 10:04:28 | |
---|
Epämuusikko: Tähän se mitä Tommi Läntinen lauloi yhdessä etelä-Suomen saunassa, mutta ei siitä sen enempää. Ei sunkaan se sauna ollut Käyräsaaressa? I survived 19.2.2021 |
Epämuusikko 03.03.2021 12:04:08 | |
---|
Vessajono: Ei sunkaan se sauna ollut Käyräsaaressa? No ei vittu tod. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Jucciz 05.03.2021 01:34:26 (muokattu 05.03.2021 01:34:54) | |
---|
Ai niin, Matti Heinivaho on käynyt tässä meillä kotosalla. Treenattiin takavuosina Tampere-talon loppuunmyytyä joulukonserttia varten, jossa sitten kompattiin muun muassa häntä. Hän siis lauloi sillä kertaa, ei soittanut viprapuhelinta. |
Tuuleenhuutaja 05.03.2021 05:43:57 | |
---|
Jucciz: Ai niin, Matti Heinivaho on käynyt tässä meillä kotosalla. Treenattiin takavuosina Tampere-talon loppuunmyytyä joulukonserttia varten, jossa sitten kompattiin muun muassa häntä. Hän siis lauloi sillä kertaa, ei soittanut viprapuhelinta. Hänet olen myös tavannut Tampereella, kun teimme TV-ohjelmaa siellä 90-luvulla. :) |
Pauli Lappalainen 05.03.2021 07:00:22 | |
---|
Jucciz: Ai niin, Matti Heinivaho on käynyt tässä meillä kotosalla. Treenattiin takavuosina Tampere-talon loppuunmyytyä joulukonserttia varten, jossa sitten kompattiin muun muassa häntä. Hän siis lauloi sillä kertaa, ei soittanut viprapuhelinta. Hän oli vanhemmalla työiällään melkoinen melupoillisi. Tuli kovaa, liiankovaa, ei voi tehdä töitä vaikka PA-oli vielä kiinni. |
musamies 05.03.2021 08:14:11 | |
---|
Pauli Lappalainen: Hän oli vanhemmalla työiällään melkoinen melupoillisi. Tuli kovaa, liiankovaa, ei voi tehdä töitä vaikka PA-oli vielä kiinni. Möykkä on vakava haaste monelle, joka joutuu paljon möykässä olemaan. Ihmiset on muokannut ympäristöä siihen suuntaan, että aistiärsykkeitä tunkee joskus liiankin kanssa. Taiteellinen elämys on mielenkiintoisempi jos ei ole liiallinen toteutus. En tiedä mistä johtuu, että osa ihmisistä haluaa möykätä - onko se sitä, että ei ole tutustuttu kunnolliseen taiteeseen. Vähän sama juttu kuin elokuvissa - onko raju toimintaelokuva erikoistehostein aina paras. Möykkääminen vähenisi jos ymmärretään, että parempi taiteellinen elämys saadaan muulla tapaa ja samalla terveellisemmin. |
Pauli Lappalainen 05.03.2021 08:33:35 (muokattu 05.03.2021 08:33:48) | |
---|
Möykkkää, mitä hemmetin möykkää. Tuossakin tapauksessa oli kyseessä iso teollisuushalli ja esiintyjänä amerikkalainen jazz-pianisti orkestereineen. Tai, no onhan sekin möykkää jos siitä tuntuu.... Anteeksi OT. Palataan nimien tiputteluun |
musamies 05.03.2021 08:49:58 | |
---|
Pauli Lappalainen: Möykkkää, mitä hemmetin möykkää. Tuossakin tapauksessa oli kyseessä iso teollisuushalli ja esiintyjänä amerikkalainen jazz-pianisti orkestereineen. Tai, no onhan sekin möykkää jos siitä tuntuu.... Anteeksi OT. Palataan nimien tiputteluun Voi olla niin, että kiintiö möykälle tullut täyteen muualla - vähän samalla tapaa kuin fyysisissä töissä ei kestä enää sitä mitä nuorempana ja alan epäterveellinen käytäntö pakottaa kärvistelemään kunnes on sairas. Epäterveellisiä aloja ollut paljon. Ärsykkeiden tulvasta vielä ennen nimiaiheeseen paluuta, esim. lasten kanssa työskentelevistä osa kärsii jatkuvasta huudosta. Rokkareiden tilalle on noussut uusia melun ja ärsyketulvan aiheuttajia. |
JMKM 08.03.2021 20:28:47 | |
---|
Klaus Järvinen tuli tavattua jokusen kerran, huolsin ja pidin heidän autonsa kunnossa vähän toistakymmentä vuotta. |
nisumaka 12.03.2021 16:49:08 | |
---|
Mäkin oon tavannut Klasun ja monta monta kertaa, sekä hänen vaimonsa Seijan. Rouva näet opetti mulle musiikin teoriaa about vuonna 1972-1973. Härrekyde, mihin aika on kadonnut ;( |
Epämuusikko 13.03.2021 11:33:11 | |
---|
Oon soittanu ruokailun taustamusiikkia lukioiässä Juustoseuran tapahtumassa. Klaus Järvinen söi, me soitimme. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Klaus Järvinen oli -80-luvulla ruokailemassa eräässä turkulaisessa ravintolassa, jossa soitimme. Ravintolapäälikön mukaan pändimme sai häneltä kahdeksan pistettä kymmenestä. ;) |
Kipponi 13.03.2021 13:34:42 | |
---|
Tuuleenhuutaja: Klaus Järvinen oli -80-luvulla ruokailemassa eräässä turkulaisessa ravintolassa, jossa soitimme. Ravintolapäälikön mukaan pändimme sai häneltä kahdeksan pistettä kymmenestä. ;) Nirso-klasulta aika paljon. Antoi jos en väärin muista(korjatkaa)levyraadissa Zappalle 8/10. En muista mikä biisi oli? Talousasioiden (diletantti positiivisessa mielessä) homekoira. |
musamies 13.03.2021 13:49:32 | |
---|
Kipponi: Nirso-klasulta aika paljon. Antoi jos en väärin muista(korjatkaa)levyraadissa Zappalle 8/10. En muista mikä biisi oli? Jos ei ollut sattunut vaan sopivia biisejä, olis tarvittu jotain Reetun esittämää Tsingiskaania tai Harva meistä on rautaa. |