Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rme Fireface
1
Shokar-ool
06.02.2021 16:49:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rme fireface 800/802 vai multiface? Multiface vähän vähemmän kanavia mut saattaa riittää mun käyttöön sen puolesta. Mutta miten muu toiminta vaihtelee? Miks suosit jotain noista enemmän?
 
htm
07.02.2021 10:48:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shokar-ool: Rme fireface 800/802 vai multiface? Multiface vähän vähemmän kanavia mut saattaa riittää mun käyttöön sen puolesta. Mutta miten muu toiminta vaihtelee? Miks suosit jotain noista enemmän?
 
Mulla on 802 ollu nyt vuosia käytössä. Soundaa hyvältä ja on vakaa firewiren kautta. Liitäntöjä on tarpeeksi. Mulla oli ongelmia USB-yhteydessä, mutta saattoi olla myös huono halpispiuha syynä.
 
Laitteen omat etuset on vähän kovan kuuloiset, ikään ku liian värittömät. Käytän niitä lähinnä demotteluun, ulkoiset etuset toimii paremmin.
 
Käyttöliittymän puolesta se Totalmix on monipuolinen, mutta jotenkin sen käyttölogiikka ja mun ajattelutapa ei kohtaa, ja aina pitää miettiä, mistä nupista vääntää.
 
www.facebook.com/maenhaluakuunnellarekords
jPekka
07.02.2021 14:20:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on Fireface 800 käyössä jo kahdettatoista vuotta. Kerran se on käynyt korjattavana (virtalähteessä vika), mutta jo se että tietokoneen oheislaite _on_ korjattavissa on aika mainio juttu. Ja se, että toistakymmentä vuotta vanhaan laitteeseen on edelleen tehty ohjelmistopäivityksiä.
 
Emolevyn vaihdon takia jouduin pari vuotta sitten hommaamaan erillisen FireWire-kortin tietokoneeseen, mutta samalla pääsin käyttämään vehjettä ensi kertaa FW 800 -kaapeloituna.
 
Itsekin käytän enimmäkseen muita etusia, mutta ei noissa RME:n omissa mitään varsinaista vikaa ole. Asiallista työtä kaiken kaikkiaan.
 
"Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «