texan 24.12.2020 11:14:57 | |
---|
No sleep ' till Hammersmith, Lemmyn syntymäpäivän kunniaksi. |
Kipponi 24.12.2020 16:23:27 | |
---|
texan: No sleep ' till Hammersmith, Lemmyn syntymäpäivän kunniaksi. Jaahas koko Ace of Spades levy sitten kuunteluun... Talousasioiden homekoira. |
|
HaloOfFlies 28.12.2020 16:39:10 | |
---|
Tänään kuuntelin Absoluuttisen Nollapisteen Seitsemäs Sinetti-albumin ja sen jälkeen Tulenkantajien debyyttilevyn. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Milkop 28.12.2020 16:47:59 | |
---|
HaloOfFlies: Tulenkantajien debyyttilevyn. Tämä on kyllä kova. "Se oli elämäni omituisin joulu" :---D "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
HaloOfFlies 28.12.2020 22:43:18 (muokattu 28.12.2020 22:44:27) | |
---|
Milkop: Tämä on kyllä kova. "Se oli elämäni omituisin joulu" :---D Ja yhteistähän näille kahdelle levylle on se, että Absojen jäseniä soittaa myös tuolla Tulenkantajien albumilla. Ja Tommi Liimatta vierailee juurikin tuolla päätösbiisillä Do The Henkirikos, josta lainaus on peräisin. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Vessajono 28.12.2020 22:50:02 | |
---|
HaloOfFlies: Ja yhteistähän näille kahdelle levylle on se, että Absojen jäseniä soittaa myös tuolla Tulenkantajien albumilla. Ja Tommi Liimatta vierailee juurikin tuolla päätösbiisillä Do The Henkirikos, josta lainaus on peräisin. Absojen jäsen, jos nyt pilkkua nussitaan. Hasthan ei vielä Sinetillä ollut varsinainen jäsen. "Kumpi saa sut laukeamaan nopeammin, verovähennykset vai poskihoito?" |
Prophet 07.01.2021 19:30:03 (muokattu 07.01.2021 19:30:50) | |
---|
|
Kipponi 07.01.2021 20:22:24 | |
---|
Eelsiä viime aikoina vaikka nyt Novocaine for the soul biisiä. Talousasioiden homekoira. |
Henri Henri Olavi 07.01.2021 20:23:05 | |
---|
Omia biisejäni. Raakileita ja valmiita. Samalla miettien, kannattaako mun edes saattaa noita raakileita valmiiksi, kun on läjä niin hyvää valmista matskuakin. Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |
Vessajono 07.01.2021 20:36:05 (muokattu 07.01.2021 20:36:19) | |
---|
Henri Henri Olavi: Omia biisejäni. Raakileita ja valmiita. Samalla miettien, kannattaako mun edes saattaa noita raakileita valmiiksi, kun on läjä niin hyvää valmista matskuakin. Meil samat. Taas on se ohikiitävä hetki kun ajattelee, että "minähän olen jumalauta ainutkertainen nero" mutta eiköhän se viimeistään huomiseen mennessä vaihdu siihen perinteisempään "jeesus vitun kristus mitä ripulia". Krice: Minä olen oikeassa tässä asiassa, sille nyt ei vain voi mitään. |
Henri Henri Olavi 07.01.2021 20:39:57 | |
---|
Vessajono: Meil samat. Taas on se ohikiitävä hetki kun ajattelee, että "minähän olen jumalauta ainutkertainen nero" mutta eiköhän se viimeistään huomiseen mennessä vaihdu siihen perinteisempään "jeesus vitun kristus mitä ripulia". Mä sain jouluaattona valmiiksi biisin, josta kelasin silloin että maailman paras biisi. Olen nyt kuunnellut sitä eri setupeista parikymmentä kertaa ja edelleen se kuulostaa maailman parhaalta biisiltä. Hyvin harvinaista. Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |
Tigerstedt 08.01.2021 08:05:18 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mä sain jouluaattona valmiiksi biisin, josta kelasin silloin että maailman paras biisi. Olen nyt kuunnellut sitä eri setupeista parikymmentä kertaa ja edelleen se kuulostaa maailman parhaalta biisiltä. Hyvin harvinaista. Tää pitäisi kyllä nyt päästä kuulemaan. |
Funkånaut 08.01.2021 08:17:45 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mä sain jouluaattona valmiiksi biisin, josta kelasin silloin että maailman paras biisi. Olen nyt kuunnellut sitä eri setupeista parikymmentä kertaa ja edelleen se kuulostaa maailman parhaalta biisiltä. Hyvin harvinaista. Ei sekään nyt mikään Ukkometso voi olla. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Epämuusikko 08.01.2021 11:18:18 | |
---|
Eilen kuuntelin espanjalaista twist-musiikkia, nyt aloitin aamuni englantilaisvalmisteisella lauluyhtyemusiikilla. Molemmat cd-muodossa. Musiikki best. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Henri Henri Olavi 08.01.2021 13:18:54 | |
---|
Funkånaut: Ei sekään nyt mikään Ukkometso voi olla. Epäreilua edes mainita moinen suurteos vaatimattoman puuhasteluni yhteydessä. Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |
Muovinen 08.01.2021 13:24:23 | |
---|
Pakko itsekin myöntää, että ehdottomasti eniten tulee kuunneltua omaa musaa, koska sitä on nyt harvinaisen paljon työn alla. Sykli menee jotenkin niin, että teet demomiksauksen myöhään yöllä ja sitten seuraavana päivänä työmatkoilla tsekkausta luureilla yms ja sitten taas illaksi tekemään korjauksia ja lisäyksiä. Välillä uudesta ideasta tekee vaan jonkun tosi hätäisen kyhäelmän, jotta voi autossa kokeilla laulaa siihen melodioita ja miettiä sanoituksia. Välillä heitetään pallo bändikavereille että lähtiskö tähän jotain. Biisi voi jäädä pitkäksi aikaa odottamaan seuraavaa ideaa ja sillä välin tehdään muita biisejä. Ja ympyrä jatkaa kiertoaan... No, tänään löysin kaverin vinkkaamana The Acid (+liitännäisprojektit) yhtyeen ja se vaikutti tosi lupaavalta ja sitä siis kuuntelen tänään kotimatkan. |
vanha_pieru 08.01.2021 23:04:00 (muokattu 08.01.2021 23:04:15) | |
---|
Epämuusikko: Musiikki best. This true. Sex, films, books good myös. |
zekeode 08.01.2021 23:21:32 | |
---|
|
Booombox 09.01.2021 20:16:49 | |
---|
|