Informaatiokameli 22.09.2020 14:00:08 | |
---|
Gary Enfield: Riippuu kolmosen mallista, mulla esm ei onnistu. Ai. Olen aina luullut, että kaikilla versioilla voi pelata ykkösen pelejä. Kakkosen pelit pyörii vain sillä ensimmäisellä kalliilla mallilla. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
lukethesis 22.09.2020 14:10:50 (muokattu 22.09.2020 14:11:27) | |
---|
Informaatiokameli: Ai. Olen aina luullut, että kaikilla versioilla voi pelata ykkösen pelejä. Kakkosen pelit pyörii vain sillä ensimmäisellä kalliilla mallilla. Mielestäni Euroopan (ja Suomen) PS3:ssa ei ollut "oikeaa" PS2-tukea ollenkaan. Se mikä ehkä oli, oli jonkinlainen emulaatio. USA:ssa myytävässä PS3:ssa oli alkupään laitteissa niitä PS2-piirejä, eli pystyit "oikeasti" pelaamaan myös kakkosen pelejä. Siinäpä joskus laite minkä voisi metskata :D Ei PS4:lläkään käsittääkseni pysty pelaamaan kuin nelosen pelejä, ne vanhempien konsolien pelit ovat niitä Storen versiointeja tai remastereita. PS2-tuki olisi erittäin kova juttu! Sieltä löytyy paljon sellaista kamaa mitä ei ole missään muodossa, vaikkapa MGS3: Snake Eater tai Street-sarjan urheilupelit. Myöskin parhaat Maddenit olivat PS2:lle. seppo69: Itse myös tykkään lainata pelejä kavereilta ja kirjastosta ja antaa omia pelejä kavereille lainaan. Joo kyllä fyysisessä mediassa (pelien kohdalla, kerään tosin myös leffoja ja tietysti levyjä) on nimenomaan tuo jälleenmyynti- tai mikseipä myös lainaus-etu. |
JohnJ 22.09.2020 15:32:57 (muokattu 22.09.2020 15:35:06) | |
---|
Informaatiokameli: Ai. Olen aina luullut, että kaikilla versioilla voi pelata ykkösen pelejä. Kakkosen pelit pyörii vain sillä ensimmäisellä kalliilla mallilla. Oikeassa olet, kyllä kaikki PS3:n mallit lukee PS1:n pelejä. Tai useimpia, saattaa toki olla jokunen peli joka ei toimi ollenkaan, kun kyse on softaemulaatiosta. https://support.playstation.com/s/a … s-on-a-PlayStation-3?language=en_US Metal meets the bone! |
Gary Enfield 22.09.2020 15:44:34 | |
---|
Informaatiokameli: Ai. Olen aina luullut, että kaikilla versioilla voi pelata ykkösen pelejä. Kakkosen pelit pyörii vain sillä ensimmäisellä kalliilla mallilla. Olin huolimaton, kakkosia tarkotin, ykkösiä en ole siihen kokeillutkaan. |
Informaatiokameli 22.09.2020 17:01:42 | |
---|
lukethesis: Mielestäni Euroopan (ja Suomen) PS3:ssa ei ollut "oikeaa" PS2-tukea ollenkaan. Se mikä ehkä oli, oli jonkinlainen emulaatio. USA:ssa myytävässä PS3:ssa oli alkupään laitteissa niitä PS2-piirejä, eli pystyit "oikeasti" pelaamaan myös kakkosen pelejä. Siinäpä joskus laite minkä voisi metskata :D Kyllä täälläkin myydyssä ekassa ps3 mallissa toimi kakkosen pelit. Ainakin kaverin härvelillä pyöri. Siksi se olikin muunmuassa niin helvetin kallis ilmestyessään kun kakkosen rautaa piti laittaa sisään. 699 euroa tais olla se ilmestyessään ellen väärin muista. Seuraavissa malleissa kakkosen tuki olikin sitten poissa. PS2-tuki olisi erittäin kova juttu! Sieltä löytyy paljon sellaista kamaa mitä ei ole missään muodossa, vaikkapa MGS3: Snake Eater tai Street-sarjan urheilupelit. Myöskin parhaat Maddenit olivat PS2:lle Snake eaterista löytyy kyllä hd-versio pleikkari kolmoselle ja xbox 360:lle Metal Gear Solid HD Collectionissa. Snake eater varsinkin paljon parempi tuossa koska orkkiksen hirvittävä kamera on korjattu. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Milkop 29.09.2020 14:25:32 | |
---|
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Bongowing 29.09.2020 19:06:06 | |
---|
But where the heck is magenta? |
abassimo 29.09.2020 19:22:49 | |
---|
Informaatiokameli: Snake eaterista löytyy kyllä hd-versio pleikkari kolmoselle ja xbox 360:lle Metal Gear Solid HD Collectionissa. Snake eater varsinkin paljon parempi tuossa koska orkkiksen hirvittävä kamera on korjattu. GOG:issa julkastu just Metal Gear, Metal Gear Solid ja Metal Gear Solid 2 Substance versiot PC:lle. Kanssa jotain huhuja ollu, että noista kaikista peleistä neloseen asti tulis remake versiot ehkä PS5. Jos tulis PC:lle MGS3 remake ostaisin karjuen, omii suosikkipelejä se. Haiskahtaa kyllä vähän noi remakejen tekemiset rahastukselta Kojiman tuotteella varsinkin, kun Konami pisti sen pellolle. |
Informaatiokameli 29.09.2020 20:08:14 | |
---|
abassimo: GOG:issa julkastu just Metal Gear, Metal Gear Solid ja Metal Gear Solid 2 Substance versiot PC:lle. Kanssa jotain huhuja ollu, että noista kaikista peleistä neloseen asti tulis remake versiot ehkä PS5. Jos tulis PC:lle MGS3 remake ostaisin karjuen, omii suosikkipelejä se. Haiskahtaa kyllä vähän noi remakejen tekemiset rahastukselta Kojiman tuotteella varsinkin, kun Konami pisti sen pellolle. Remake-hommia en MGS peleille toivoisi enää. Näkihän sen jo Twin Snakesin kanssa mitä paskaa siitä tulee. Sen sijaan hyvät remasterit toivotan tervetulleeksi uusille konsoleille. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
abassimo 29.09.2020 20:19:38 | |
---|
Informaatiokameli: Remake-hommia en MGS peleille toivoisi enää. Näkihän sen jo Twin Snakesin kanssa mitä paskaa siitä tulee. Sen sijaan hyvät remasterit toivotan tervetulleeksi uusille konsoleille. Remasteria tarkoitinkin siis, mutta taas iski joku ajatushäiriö ja meni termit sekaisin. |
LordWinter 07.10.2020 14:32:03 | |
---|
Olisiko kellään suositella jotain hyvää jrpg:tä 90-luvulta? Mieluiten loppupuoliskolta. Perus-tunnetuimpia olen ihan mukavasti jo pelannut (FF, Tales, Chrono, Xeno yms). |
LordWinter: Olisiko kellään suositella jotain hyvää jrpg:tä 90-luvulta? Mieluiten loppupuoliskolta. Perus-tunnetuimpia olen ihan mukavasti jo pelannut (FF, Tales, Chrono, Xeno yms). Mites Vagrant Story? Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Bongowing 07.10.2020 17:57:32 | |
---|
LordWinter 07.10.2020 21:29:57 | |
---|
|
DM 07.10.2020 22:27:55 | |
---|
Informaatiokameli: Mites Vagrant Story? Tää vähän harmittaa kun jäi aikoinaan kesken. En vaan sitä tolkuttoman puuduttavaa mättöä jaksanut. Hieno kyllä visuaalisesti ja juoni hyvä. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Informaatiokameli 07.10.2020 23:52:55 | |
---|
DM: Tää vähän harmittaa kun jäi aikoinaan kesken. En vaan sitä tolkuttoman puuduttavaa mättöä jaksanut. Hieno kyllä visuaalisesti ja juoni hyvä. Se on kyllä välillä todella turhauttava. Myös palkitseva samanveroisesti. Oli muinoin melkoinen märkä rätti naamalle ilmestyessään kun odotin FF-tason helppoutta. Mutta kun siihen taistelusysteemiin ja aseiden kanssa tasapainoiluun pääsi sisälle, niin sieltä löytyi yksi kaikkien aikojen lempparipelejäni. Ja kestää usean läpipeluun ja se on jopa pakollista jos haluaa nähdä kaiken. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Bongowing 08.10.2020 00:13:29 | |
---|
Luthanasia 08.10.2020 00:45:09 | |
---|
LordWinter: Olisiko kellään suositella jotain hyvää jrpg:tä 90-luvulta? Mieluiten loppupuoliskolta. Perus-tunnetuimpia olen ihan mukavasti jo pelannut (FF, Tales, Chrono, Xeno yms). Suikoden II. Mitättömyydestä kohti keskinkertaisuutta |
seppo69 08.10.2020 10:44:27 (muokattu 08.10.2020 20:48:04) | |
---|
Prönts |
Welho-77 08.10.2020 14:23:13 | |
---|
Nyt saisi Sony ottaa mallia Microsoftista tuon backwardscompatibilityn kanssa. Olisi kiva kun ei tarvisi niin paljon pleikkoja. Long live the King of Mercy. |