Henri Henri Olavi 02.08.2020 12:15:54 | |
---|
Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |
varpio 02.08.2020 12:20:37 | |
---|
|
Henri Henri Olavi 02.08.2020 12:24:51 | |
---|
Kiimassa kontrapunktiseen satsiin. |
AP 03.08.2020 13:38:23 | |
---|
BMF: Huonosti käyttäytyvät miehet kyllä pesee nämä kiltit jenkkihömpät mielestäni mennentullen, vaikka valmiiksi naurettua sekin on. Muutenkin Britit on tämän homman haltsannu kyl paremmin mitä ameriikan virkaveljensä. Juuri tätä jne. Vasta lomalla katselin useana aamuna kahvitellessani Pokka pitääniä. Se on vanha ja kiltti, mutta hahmo on niin taiten karmeanhoukuttelevaksi luotu ja mainiosti esitetty, että kehaistava on. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Vessajono 03.08.2020 14:50:42 | |
---|
AP: Juuri tätä jne. Vasta lomalla katselin useana aamuna kahvitellessani Pokka pitääniä. Se on vanha ja kiltti, mutta hahmo on niin taiten karmeanhoukuttelevaksi luotu ja mainiosti esitetty, että kehaistava on. Vähemmätkin uusinnat riittäisi, varsinkin kun kaikkien aikojen ylivoimaisinta brittikomediaa eli One foot in the gravea ei ole kai näytetty kuin yhden ainoan kerran. " If You cant stand the get out of the kitchen" !! Br Tami, Lion # 79 |
AP 03.08.2020 15:14:23 | |
---|
Vessajono: Vähemmätkin uusinnat riittäisi, varsinkin kun kaikkien aikojen ylivoimaisinta brittikomediaa eli Pitkän Jussin majataloa ei ole kai näytetty kuin yhden ainoan kerran. Vaiko kaksi. Lie nykyään netissäkin kyllä. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Funkånaut 03.08.2020 20:48:36 | |
---|
Epämuusikko: Nykyään on niin vaikeaa. Jep, helppo huomata jengin elämän olevan turhan helppoa ja yltäkylläistä, kun on energiaa sekä aikaa vinkua kaikesta mahdollisesta. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
LordWinter 04.08.2020 17:28:14 | |
---|
Luulen että jos oikein asiaa lähtee tutkimaan niin kaikki ennen vuotta 2000 tehdyt tv-sarjat ovat nykystandardien mukaan rasistisia, misogynistisia tai transfobisia. Tai jälkeen. HIMYM, Rillit Huurussa, Miehen Puolikkaat, Sukuvika, Moderni perhe, Kaikki rakastavat Raymondia, eikö nämä kaikki ole pitkälti valkoisten tähdittämiä. Rillit Huurussassa oli kyllä pääosassa intialainen, jonka poistamista sarjasta tosin vaadittiin rasismin takia. |
Vaihtovirta 04.08.2020 18:18:06 (muokattu 04.08.2020 18:18:25) | |
---|
Huonosti käyttäytyvät miehet ei ollut rasistinen ja silti oli paras sarja ikinä. Eli vetäköön nykystandartit käteen. |
Vaihtovirta: Huonosti käyttäytyvät miehet ei ollut rasistinen ja silti oli paras sarja ikinä. Eli vetäköön nykystandartit käteen. En ole sarjaa jaksoakaan nähnyt, mutta päätellen nimestä ja siitä että kyseessä on sitcom: huonosti käyttäytyville miehille nauretaan -> miesten huono käytös hauskaa -> miesten huonon käytöksen romantisointi -> vahvistaa miesten huonoa käytöstä tosielämässä -> toksinen maskuliinisuus. Koska pidät sarjasta kannatat patriarkaattia ja olet todennäköisimmin myös misogynisti ja näin ollen väkivaltainen naisia ja vähemmistöjä kohtaan. Olen raportoinut sinut ylläpidolle. |
Vaihtovirta 04.08.2020 19:25:12 | |
---|
LordWinter: En ole sarjaa jaksoakaan nähnyt, mutta päätellen nimestä ja siitä että kyseessä on sitcom: huonosti käyttäytyville miehille nauretaan -> miesten huono käytös hauskaa -> miesten huonon käytöksen romantisointi -> vahvistaa miesten huonoa käytöstä tosielämässä -> toksinen maskuliinisuus. Koska pidät sarjasta kannatat patriarkaattia ja olet todennäköisimmin myös misogynisti ja näin ollen väkivaltainen naisia ja vähemmistöjä kohtaan. Olen raportoinut sinut ylläpidolle. Muuten totta, mutta oon niin lapanen et muijat lyö mua eikä toinskpäin. 5/5 kommentti muuten :D |
Funkånaut 04.08.2020 19:28:48 | |
---|
Vaihtovirta: Muuten totta, mutta oon niin lapanen et muijat lyö mua eikä toinskpäin. 5/5 kommentti muuten :D -> Kannustat lapasuudellasi naisia väkivaltaisuuteen -> teet naisista väkivaltaisia -> senkin ihmisukuli "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Prophet 04.08.2020 19:37:34 | |
---|
Vaihtovirta: Huonosti käyttäytyvät miehet ei ollut rasistinen ja silti oli paras sarja ikinä. Eli vetäköön nykystandartit käteen. Erinomaisia oopperalaulajiakin olivat kaikki tyynni. https://www.youtube.com/watch?v=6D8ynd8zKfg |
Vessajono 04.08.2020 19:39:54 | |
---|
Vaihtovirta: Muuten totta, mutta oon niin lapanen et muijat lyö mua eikä toinskpäin. 5/5 kommentti muuten :D Oletitko juuri lyöjien sukupuolen? " If You cant stand the get out of the kitchen" !! Br Tami, Lion # 79 |
Vaihtovirta 04.08.2020 20:23:23 | |
---|
Vessajono: Oletitko juuri lyöjien sukupuolen? Itseasiassa en ole varma. Lyöntien voimasta päätellen voivat olla myös trans. Niin ja tähän pitää varmaan lisätä, että mulla ei ole mitään miehiä, naisia, transpuolisia, a-seksuaaleja, keskustalaisia tai Laura Huhtasaaria vastaan mitään, mutta pliis lyökää vähän hiljenpää..:/ |
Jeszse 05.08.2020 06:11:08 | |
---|
LordWinter: Luulen että jos oikein asiaa lähtee tutkimaan niin kaikki ennen vuotta 2000 tehdyt tv-sarjat ovat nykystandardien mukaan rasistisia, misogynistisia tai transfobisia. Tai jälkeen. HIMYM, Rillit Huurussa, Miehen Puolikkaat, Sukuvika, Moderni perhe, Kaikki rakastavat Raymondia, eikö nämä kaikki ole pitkälti valkoisten tähdittämiä. Rillit Huurussassa oli kyllä pääosassa intialainen, jonka poistamista sarjasta tosin vaadittiin rasismin takia. Modernissa perheessä on homojen adoptoima aasialainen. |