Aihe: Adventure Time
1
Epämuusikko
06.11.2019 10:38:53
Keskustelua Netflixissä parin kauden edestä mutta HBO:lta kokonaisuudessaan löytyvästä erinomaisesta kaikenikäisille sopivasta sarjasta. En katso kovin paljon tv:tä/suoratoistopalveluja, mutta ne mitä katson haluan ensiluokkaisina. Enkä uskonut löytäväni itselleni sopivampaa animaatiosarjaa kuin Bob's Burgers.

Kommentteja?
So smooth you can hear the beard.
Informaatiokameli
06.11.2019 13:43:48

Parhaimmillaan aivan loistava sarja. Jossain välissä väsähti paljon mutta silti hyviä jaksoja välillä. Jäi kesken jossain välissä ja mukava kuulla, että löytyy hbo:sta. Pitää ottaa loput katsontaan.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Epämuusikko
12.11.2019 17:27:35
Islands -minisarja sarjan sisässä oli erittäin liikkis.

Loppusuoralla mennään, mitä nyt pitänee pitää HBO vielä tämän sarjan kattelun jälkeen hetken taloudessa kun koukututtiin Castle Rock -sarjaan.
Epämuusikko
21.11.2019 12:10:43
Katsottiin viimeinen jakso eilen. Nyt olen toista päivää henkisesti romuna.
Wild String Of Voodoo Strat
25.11.2019 11:10:53

Tämä on yksi lempianimaatiosarjoistani. Monesti nauratti, mutta monin paikoin kyseessä oli myös todella liikuttava sarja. Ennen kaikkea kyseessä oli mielikuvituksellinen tuotos siihen pisteeseen asti, että itselläkin alkoi syntyä monia luovia ideoita omien projektien suhteen, mikä on minkä tahansa taiteellisen tuotoksen kohdalla äärimmäisen positiivinen merkki. Tarkoituksena kyllä ehdottomasti joskus kahlata sarja läpi uudestaan.

Jos jollain on jäänyt animaation nälkä tämän sarjan jälkeen, niin suosittelen täydellä sydämmellä Over the Garden Wall -sarjaa, joka myös löytyy HBO:lta.
"Music must serve a purpose; it must be part of something larger than itself, a part of humanity." - Pablo Casals
Informaatiokameli
18.01.2020 14:18:19

Epämuusikko: Katsottiin viimeinen jakso eilen. Nyt olen toista päivää henkisesti romuna.

Katsoin juuri myös viimeisen jakson ja allekirjoitan fiilikset täysiä.
LordWinter
18.01.2020 15:03:11
Pari kaveria olivat aivan pähkinöinä tähän. Itse katsoin pari ekaa kautta muttei oikein napannut.
Epämuusikko
19.01.2020 00:25:02
Informaatiokameli: Katsoin juuri myös viimeisen jakson ja allekirjoitan fiilikset täysiä.

Oon päässy tämän yli, mutta aina kun ajattelen sarjaa tulee jotenkin tosi solmuinen fiilis.

Miksi Simpsonit on tekohengityksellä ties monettakokymmenennettä vuotta ja AT:a oli "vain" nuo kaudet?
Informaatiokameli
19.01.2020 11:17:53

Epämuusikko: Oon päässy tämän yli, mutta aina kun ajattelen sarjaa tulee jotenkin tosi solmuinen fiilis.

Miksi Simpsonit on tekohengityksellä ties monettakokymmenennettä vuotta ja AT:a oli "vain" nuo kaudet?

Se on sitä kun osataan lopettaa ajoissa. Mieluummin näin ja mielessä on vaan eheä kokonaisuus. Simpsoneista muistellaan lämmöllä tulevaisuudessa vain ekaa kymmentä kautta ja seuraavat 30 kautta, eli suurin osa sarjasta, olikin kakkaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)