Kivijalka 19.12.2019 12:10:28 | |
---|
munkero: Kannatti mainostaa, ollaan jo lähempänä seitsemääsataa. Silti ei pikis vilku, täytyy varmaan hyväksyä faktat ja jättää lojumaan. Kiusallani hakkaan avauksia sen sijaan että tekisin töitä. "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
munkero 20.12.2019 00:00:59 | |
---|
Kivijalka: Kiusallani hakkaan avauksia sen sijaan että tekisin töitä. Ei tuo taida laskea ku eri IP osotteesta tehdyt avaukset, ehkä. Tai ainakaan määrä ei nouse jos itte availee. Itekki joskus soitellu. |
Cancun 22.12.2019 17:35:03 (muokattu 22.12.2019 17:50:55) | |
---|
Huonosti tuntuisi menevän, ainakin amerikkalaisen butiikkipedaalin osalta. Mutta se, mitä jaksan aina vain kovasti ihmetellä, on joidenkin ihmisten tapa tehdä tarjouksia. Laatikkoon pukkaa viestejä, joissa ei edes tervehditä ja tarjoukseksi heitetään 1/4 uuden laitteen hinnasta, mutta taikasanoilla "tulen heti hakemaan", jolloin myyjän pitäisi ilmeisesti olla otettu tästä ainutkertaisesta mahdollisuudesta päästä kamoistaan eroon rehtiin alihintaan. |
Tappajabanaani 22.12.2019 21:38:44 | |
---|
Cancun: Huonosti tuntuisi menevän, ainakin amerikkalaisen butiikkipedaalin osalta. Mutta se, mitä jaksan aina vain kovasti ihmetellä, on joidenkin ihmisten tapa tehdä tarjouksia. Laatikkoon pukkaa viestejä, joissa ei edes tervehditä ja tarjoukseksi heitetään 1/4 uuden laitteen hinnasta, mutta taikasanoilla "tulen heti hakemaan", jolloin myyjän pitäisi ilmeisesti olla otettu tästä ainutkertaisesta mahdollisuudesta päästä kamoistaan eroon rehtiin alihintaan. Oon pohtinyt aivan samaa. Mutta ehkä liikkeellä on vaan ollut sen luokan bisnesmiehiä, että turhat tervehtimiset tai itsensä esittelyt ovat vaan kaupanteon hidasteena. Yhtä kitaraa lukuunottamatta olen kuitenkin kaiken aina itselleni sopivaan hintaan myynyt, vaikka välillä mielessä onkin käynyt, että ei kiinnosta asiointi sellaisen henkilön kanssa, jonka käytöstavat ovat tällä tasolla. |
munkero 22.12.2019 22:51:16 | |
---|
Tappajabanaani: Oon pohtinyt aivan samaa. Mutta ehkä liikkeellä on vaan ollut sen luokan bisnesmiehiä, että turhat tervehtimiset tai itsensä esittelyt ovat vaan kaupanteon hidasteena. Yhtä kitaraa lukuunottamatta olen kuitenkin kaiken aina itselleni sopivaan hintaan myynyt, vaikka välillä mielessä onkin käynyt, että ei kiinnosta asiointi sellaisen henkilön kanssa, jonka käytöstavat ovat tällä tasolla. Juu, eihän kukaan pakota niille puolta pyyntihinnasta tarjoaville myymään. :D Itekki joskus soitellu. |
hallu 22.12.2019 23:03:12 | |
---|
No mä olisin kiitollinen ihan mistä tahansa viesteistä kun kukaan ei edes tarjoa mitään niin ei voi tinkiäkään. Sanoisin, että mun myyntiartikkeleissa on krooninen kysyntälama jengiä ei vaan kiinnosta ne millään hinnalla. Eihän se basso leipää taho tuolla torilla, ehkä jossakin vaiheessa joku siitä kiinnostuu on kaksi jo sen muistiin merkannut joten toivoa on :-D Jos joskus huomaat tivaavasi typeryksen kanssa, niin pidä huoli ettei se toinen tee samoin :-) |
Tappajabanaani 23.12.2019 09:14:22 | |
---|
munkero: Juu, eihän kukaan pakota niille puolta pyyntihinnasta tarjoaville myymään. :D Eikä se tinkiminenkään varsinaisesti häiritse. Enemmän se, että myydessäni vaikka satasen tavaraa viestit on tasoa "50€ nouto tänään". Kerran jäi kitara myymättä, koska ostaja oli niin vittumaisen oloinen puhelimessa, vaikka taisi ihan pyytämääni hintaa tarjota. |
parek 23.12.2019 10:23:19 (muokattu 23.12.2019 10:23:33) | |
---|
Yhtä vahvaria katselin ja ostohousut jalassa yritin lypsää tietoa laitteen kunnosta jne. mutta oli niin olematonta kommunikointia, että ihan piruuttani jätin ostamatta. Ihmetyttää se kun myynti-ilmoon ei viitsitä kirjoittaa _mitään_ perustietoja ja kun niitä selkeästi kysyy niin ei siltikään saa vastauksia. Sitten lopulta tulee kuitenkin viestiä missä udellaan, että enkö ole enää kiinnostunut. Yleensä pyrin asiallisesti aina vastaamaan viesteihin, mutta näissä tapauksessa painan viestit ja mailit suoraan roskakoriin kun huomaan kommunikoinnin olevan tätä tasoa. |
Icy-Sun 23.12.2019 11:23:14 | |
---|
Myykääpä joku mulle Proco Rat kakkonen. |
mikki73 23.12.2019 14:12:01 | |
---|
Jees, mulla on harvinainen claimin kepukka myynnissä, sain pikaviestin käyttäjältä nipak jossa oli linkki, linkki johti kuvakavalkaadiin jossa mainostettiin kuinka paska maa on saksa. En nyt tiedä itkeäkkö vai nauraa, mutta on meitä näköjään moneen junaan helvetti sentään. |
hallu 23.12.2019 14:35:26 | |
---|
mikki73: ......... En nyt tiedä itkeäkkö vai nauraa, .......... Nauraa, ehdottomasti nauraa. Joku on yrittänyt olla vitsikäs ja jos noista pahoittaa mielensä joutuu olemaan pahoilla mielin, mutta se linkin lähettäjä ei ole joten ei sinunkaan kannata. Nimimerkin voi laittaa mieleen että osaa ohittaa sen toimet jatkossa. Jos joskus huomaat tivaavasi typeryksen kanssa, niin pidä huoli ettei se toinen tee samoin :-) |
JuSu 25.12.2019 10:10:34 | |
---|
hallu: Nauraa, ehdottomasti nauraa. Joku on yrittänyt olla vitsikäs ja jos noista pahoittaa mielensä joutuu olemaan pahoilla mielin, mutta se linkin lähettäjä ei ole joten ei sinunkaan kannata. Nimimerkin voi laittaa mieleen että osaa ohittaa sen toimet jatkossa. ...tosin mainittu henkilöoletettu kyllä on hieman erikoishenkilö. "Ennen
oli kunnollista.
Nytten
ei oo kunnollista."
-Repomies |
Kontiak 26.12.2019 12:53:14 | |
---|
Tappajabanaani: Oon pohtinyt aivan samaa. Mutta ehkä liikkeellä on vaan ollut sen luokan bisnesmiehiä, että turhat tervehtimiset tai itsensä esittelyt ovat vaan kaupanteon hidasteena. Yhtä kitaraa lukuunottamatta olen kuitenkin kaiken aina itselleni sopivaan hintaan myynyt, vaikka välillä mielessä onkin käynyt, että ei kiinnosta asiointi sellaisen henkilön kanssa, jonka käytöstavat ovat tällä tasolla. Huikeeta, että voi vielä mainita käytöstavoista, jos kaupankäynnissä myyjän osassa sanotaan kauppaan valmiille osapuolelle EI. "Improvisation is a genesis of composition" - YJM |
Gary the pine 26.12.2019 13:45:03 | |
---|
Kontiak: Huikeeta, että voi vielä mainita käytöstavoista, jos kaupankäynnissä myyjän osassa sanotaan kauppaan valmiille osapuolelle EI. En mä nyt tiedä mikä siinä on huikeeta, jos odotetaan normaaleja käytöstapoja kauppatilanteessa. Kyllä mä olen kohdannut sellasia pera persereikiä, että en myis niille edes käytettyä kissanpaskaa suoraan laatikosta, ihan vaan sen takia, että ei tartte olla tekemisissä sen kaltaisten eliöiden kanssa. Useimmiten nää hahmot on just niitä jotka kuvittelevat että kun on hintalapun verran, tai vähän alle, taskussa, niin tuote vaihtaa omistajaa kumarrusten ja pyllistysten kera. Kaupallisessa vähittäiskaupassa juu, mutta yksityishenkilö kun saa valita omat asiakkaansa niin ei. Siinä tulee se pieni ero niiden käytöstapojen olemassaolosta taikka puutteesta. Tulin, näin, paskoin housuun. |
Kontiak 26.12.2019 13:54:45 (muokattu 26.12.2019 13:55:22) | |
---|
"Improvisation is a genesis of composition" - YJM |
Gary the pine 26.12.2019 16:03:42 | |
---|
Tulin, näin, paskoin housuun. |
Tappajabanaani 26.12.2019 16:30:25 | |
---|
Kontiak: Huikeeta, että voi vielä mainita käytöstavoista, jos kaupankäynnissä myyjän osassa sanotaan kauppaan valmiille osapuolelle EI. Ei näitäkään monesti oo tullut vastaan. Soittohommat on kuitenkin meikäläiselle harrastus, joten suhtaudun näihin myyntihommiinkin ehkä sitten hieman eri tavalla. Kaupanteko omalta osaltani käsittää sen, että tavara vaihtaa omistajaa sopivaan hintaan. Siihen ei kuulu vittuilu, perseily tai uhkailu. |
Laulava Kylätohtori 26.12.2019 17:18:58 | |
---|
Kontiak: Huikeeta, että voi vielä mainita käytöstavoista, jos kaupankäynnissä myyjän osassa sanotaan kauppaan valmiille osapuolelle EI. Jokainen saa myydä tai olla myymättä, jos siltä tuntuu, eikä se kuulu ulkopuolisille millään tavalla. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
elon arska 26.12.2019 20:47:34 | |
---|
Ennen joulua tehdyt ilmoitukset ovat saaneet muistiin merkintöjä ja avauksia kivasti, vaan liekö vielä joulu joka pitää porukkaa laittamasta ostohousuja jalkaan? no vähä rypäis ja paka shousii. -haitaripartio |
Parissa viikossa meni kitara ja pedaali, tosin kitara lähti halvemmalla kuin olisin toivonut. Mutta pääsin eroon kamoista joita en juurikaan käyttänyt ja fyffeä Iridiumia varten kunhan niitä joskus alkaa saamaan. "Monet ihmiset antavat huolilleen uimaopetusta sen sijaan, että hukuttaisivat ne." |