hallu 05.10.2019 22:30:28 | |
---|
Jukka Häikiö: Tähän mennessä kaikki on mennyt mitä Torille on laittanut, osa aika hitaanpuoleisesti tosin. Kaikenlaisten vaihtovääntöjen kautta on saanut välillä vääntää, mutta maaliin on päästy ja tappiot minimoitu, vaivannäköähän se tosin vaatii. Onneksi tässä ei mitään sellaista ole, josta välttämättä tarttis päästä eroon, vaffarikin mikä myynnissä on, eipä sen väliä, menee tai on menemättä, eipähän tarvii uutta etsiä. Edelleenkään ei ole tarvetta jolleen toiselle myyntifoorumille, jos jotain myydä/ostaa tarvii. MNetin Tori on edelleen mun mielestä paras ja selkein kauppapaikka, jonkun toisen mielestä joku toinen. Se lienee faktaa, että kitarakamamarkkinat on viimeisen 20 vuoden aikana saavuttanut tappinsa ja jonkin verran laskenutkin muutaman edellisen vuoden ja stabilisoinut nyt tähän tilanteeseen? Iso osa kamavänkkäreistä jotka täällä on pyörineet, on todennäköisesti tullut tulokseen:Ei mitään uutta auringon alla, paitsi Kemperit sun muut ja nekin vaan mallintaen jo keksittyä... Plussalla pamautin :-) olen jokseenkin samaa mieltä. Mun mielestä torissa on sekin hyvä puoli, että samat jannut ostaa ja myy ristiin rastiin niin kaikki jo tuntee toisensa ja siksi petoksen mahdollisuus on jo aika pieni :-) Jos joskus huomaat tivaavasi typeryksen kanssa, niin pidä huoli ettei se toinen tee samoin :-) |
Gaines 06.10.2019 10:01:44 | |
---|
Itse olen keskittynyt enimmäkseen toimimaan ostohousut jalassa ja hyviä kauppoja olen onnistunut tekemään, kiitos asiallisten kauppakumppanien! Sydän lyö ja parta kasvaa. |
mikki73 06.10.2019 10:45:55 (muokattu 06.10.2019 10:49:12) | |
---|
Mun oma uus ennätys katseluissa päivän aikana 340. Tuo vanha tuntematon MB näköjään herättää kiinnostusta mut rohkeus puuttuu... kaikki varmaan tsekkaa onkohan se usa BR mut sen verta itekkin ymmärrän et se ei olis tuolla tohon hintaan silloin.. Mahtaisko joku osata sanoa noista mikeistä jotain? Ylipitkät magneetit, menee melkein kiinnitysruuviin asti, muoto pohjassa ihan ihmeellinen. |
Rämppy 06.10.2019 10:50:47 | |
---|
Mulla on kaikki myyntiin laitettu rompe mennyt kaupaksi ennemmin tai myöhemmin. 2-3 kuukautta on yleensä mennyt vähän hintavamman tavaran kohdalla, kun en ole lähtenyt mihinkään polkumyyntiin. In Finland we have this thing called "diu diu". |
Jukka Häikiö 06.10.2019 16:59:37 | |
---|
Rämppy: Mulla on kaikki myyntiin laitettu rompe mennyt kaupaksi ennemmin tai myöhemmin. 2-3 kuukautta on yleensä mennyt vähän hintavamman tavaran kohdalla, kun en ole lähtenyt mihinkään polkumyyntiin. Kyllä mä oon kanssa pitänyt sen linjan, että polkumyynteihin ei ryhdytä, kuitenkin itse useimmiten maksanut käypäsen hinnan myös. Huvittaa katsoa kauanko toi mun Pedaltrain Novo 24/Voodoo Lab Pedal Power 2+ roikkuu Torilla. Eihän toi ole kuin 80€ edukkaampi kuin uusi, mut toisaalta jäi käyttöä vaille ja sitä myöten uuden veroinen, tai no joo, virtalähteen oon käytettynä ostanut joltain jolla oli oli ollut se keposessa kotikäytössä, ettei toikaan lookiltaan uutta häpeä. Hinta sillä on 290€, jos hinta ois 250€, se ois varmasti mennyt jo useampaan otteeseen. Siitä ei ole epäilystäkään, etteikö toi jossain kohtaa mene, ei vaan passaa Sulo Vilen-osaston ukoille. Jollekin se 80€ halvemmalla kuitenkin riittää. No höh |
Metalkallo 10.10.2019 17:31:04 | |
---|
Mikä tuossa MXR Dyna Comp kompressori pedaalissa on, kun se menee kuin kuumille kiville? Aina kun nähnyt sellaisen torilla, se on myyty. Albert Järvinen käytti tuollaista, mutta onko se ainoa syy? Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |
Shredator 10.10.2019 17:34:45 | |
---|
Metalkallo: Mikä tuossa MXR Dyna Comp kompressori pedaalissa on, kun se menee kuin kuumille kiville? Aina kun nähnyt sellaisen torilla, se on myyty. Albert Järvinen käytti tuollaista, mutta onko se ainoa syy? Höh, no ei kai kukaan sellaisen diu diu -ukkelin takia...Onhan se aikamoinen klassikko ja häiriöherkkyydestä huolimatta varsin hyvä kompura jossa on erinomainen napsusoundi. Ei ole ihme että Nashvillen tienoilla erittäin käytetty vehje. Uudemmissa versioissa on true bypass, joten ostasin mielummin uutena. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
elon arska 10.10.2019 18:39:24 | |
---|
Ei tunnu halpapedaalit kinostelevan, liekkö porukka minipedaalinsa ostanut..? Vielä vuosi sitten noi ois menny parissa päivässä. no vähä rypäis ja paka shousii. -haitaripartio |
Metalkallo 10.10.2019 19:56:10 | |
---|
Shredator: Höh, no ei kai kukaan sellaisen diu diu -ukkelin takia...Onhan se aikamoinen klassikko ja häiriöherkkyydestä huolimatta varsin hyvä kompura jossa on erinomainen napsusoundi. Ei ole ihme että Nashvillen tienoilla erittäin käytetty vehje. Uudemmissa versioissa on true bypass, joten ostasin mielummin uutena. True bypass on mulle tärkeä, joten kiitos tiedosta, itsekin sitten ostaisin uuden mieluummin. Tokihan voihan sen myös modauttaa tuohon varmastikin. Saa nähdä vaikuttaako kommenttisi torilla oleviin/tuleviin, mutta tuskin? :) Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |
Haeroe 19.10.2019 21:32:25 | |
---|
Harley Bentonin komero ja ISP:n päätevahvistin menivät alle päivässä. Hinta oli molemmissa edullinen, mutta ei varsinaisesti ollut ilmainen. Pitkästä aikaa tein siis kaupat, jossa molempia osapuolia harmitti eikä pelkästään minua. Basso sen sijaan roikkuu torilla. Vaihtotarjouksia on tullut, mutta raha tuntuu olevan tiukassa. Luulin, että moisella bassolla olisi uutuudenviehätystä sen verran, että menisi nopeastikin. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
Kefiiri 20.10.2019 12:14:15 (muokattu 20.10.2019 12:14:44) | |
---|
Myynti-ilmoituksessa ei kannata myöntää, että soittimesta puuttuu mojo. Taikauskoiset pelimannit ottavat väitteen totena :D En ole musiikin asiantuntija. |
Jukka Häikiö 20.10.2019 13:45:31 | |
---|
Butiikkivaffareiden osalta myytävyyden ajat lienee ohi, ellei nyt kyse ole jostain juuri hypensä kliimaksin huipussaan olevasta värmeestä, kuten Friedman, mut samaan laariin tuokin tulee ajallaan kolahtamaan, taitaa olla silläkin tosin jo mäenlaskun ensivaiheet meneillään. Se hyvä puoli asiassa on, jotta jos hyvää styrkkaria halajaa kohtuuhintaan, niin valinnassa alkaa olla. Itse taidan ihan ensimmäistä kertaa alkaa antaa periksi kauppaamisen suhteen, Bigtone nuppi ja Suhr kaappi eivät tunnu kelpaavan, vaikka hinta on ihan jiirissään, sama mitä noista itse maksoin. Tiesin toki ostaessani, että noiden myyminen ei tule olemaan se helpoin rasti. Noh, olkoon nyt vielä Torilla, pidetään sitten itse jos ei ole mennäkseen ajankaan kanssa, alehommiin ei ryhdytä. Tämähän tietää sitten vain sitä ettei kamavänkkäystä harrasteta senkään vertaa. Nyt on pysyttävä niillä linjoilla, ettei uutta osteta, ennen kuin vanhat on myyty. Onhan tietty sekin mahdollisuus, että kivijalkapuotiin myyntiin ja unohtaa koko asia, mut se 20% komissio veis tässä tapauksessa 400€. Sinänsä tuo on kyllä ihan kohtuu, ei nuita kukaan ilmasin myy. Toki jos tuon verran halvemmalla Torilla kauppais, saattais lähteä liukkaastikin, sotii vaan periaatteita vastaan... No höh |
Laulava Kylätohtori 20.10.2019 13:58:21 | |
---|
Kefiiri: Myynti-ilmoituksessa ei kannata myöntää, että soittimesta puuttuu mojo. Taikauskoiset pelimannit ottavat väitteen totena :D Sama kuin myisi Kossua, jossa ei ole alkoholia. Ketä helvettiä sellainen kiinnostaa... Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Odekhamon 20.10.2019 14:34:40 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Sama kuin myisi Kossua, jossa ei ole alkoholia. Ketä helvettiä sellainen kiinnostaa... Kukas sitä kossua alkoholin takia...? Ihan maun vuoksi. |
Haeroe 20.10.2019 18:01:10 | |
---|
Kefiiri: Myynti-ilmoituksessa ei kannata myöntää, että soittimesta puuttuu mojo. Taikauskoiset pelimannit ottavat väitteen totena :D Oon vaan umpirehellinen. Rehellisyys ei taida sittenkään periä maata. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
Haeroe: Oon vaan umpirehellinen. Rehellisyys ei taida sittenkään periä maata. Kerro rehellisesti missä kunnossa soitin on, mutta oma näkemys mojottomuudesta ja sieluttomuudesta ei kerro soittimesta yhtään mitään. Se kertoo vain siitä, että sinä et tule soittimen kanssa toimeen. |
LaMotta 20.10.2019 19:16:02 | |
---|
Kaikki on mennyt. Myyntiajat 2h - 9kk. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
TTV 25.10.2019 06:17:54 | |
---|
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Jukka Häikiö 25.10.2019 20:42:24 | |
---|
TTV: Mikähän tämän sankarin idea on; lisää myynti-ilmon, joka näyttää tuotteen olevan myyty? https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1455155 Edellinen ilmoitus vanheni eilen ja siinä oli jo toi sama "MYYTY" otsikossa. Ihmiset on joskus vaan niiiin kummallisia... No höh |
toivase 25.10.2019 21:20:06 | |
---|
Jukka Häikiö: Ihmiset on joskus vaan niiiin kummallisia... Mutta kaikesta huolimatta tai juuri sen takia "jokainen ihminen on laulun arvoinen..." |