Aihe: The Walking Dead
1 2 3 4 567 68 69 70 7173 74 75 76 77
vt1100
11.10.2019 08:01:43
Että oikein venäläinen satelliitti...
BMF
14.10.2019 20:41:07
Alfan lässytys alkaa jo vituttamaan. Toivottavasti mennään hänen suhteen lähdematskulle uskollisesti.
Beat your dick like it owes you money.
Muovinen
15.10.2019 10:01:58

Alku jäi näkemättä mutta siltä osin mitä näin oli jakso aivan jäätävää kakkendaalia.
lifer
16.10.2019 14:59:14

Olen samaa mieltä kakkendaalista mutta en voi silti samaan aikaan pitää onnistuneena ja uutena ulottuvuutena tunnetason käsittelyä vanhemmuudesta tuossa jaksossa. Erilainen käsittelytapa on tullut osaksi sarjaa mutta en siltikään kyllä voi sanoa että pelastaisi tämän konkurssin. "Nähtäväksi jää", sanoi mnettiläinen TWD:n 10. kaudesta.
LordWinter
21.10.2019 23:03:28 (muokattu 21.10.2019 23:05:24)
Rosita, Eugene, intialainen, muusikko ja lesbot ULOS sarjasta. Vittu että nykyään rasauttaa kun nämä ovat ruudussa länkyttämässä paskaa.
Kummiseta
21.10.2019 23:11:12
LordWinter: Rosita, Eugene, intialainen, muusikko ja lesbot ULOS sarjasta. Vittu että nykyään rasauttaa kun nämä ovat ruudussa länkyttämässä paskaa.

Eilisen episode oli kylla mitaansanomaton, mutta lepakoita ei kylla voi potkia sarjasta ulos eika pidakkaan, ihan sarjan alusta lahtien tuo on ollut sellainen vahemmistojen kollaasi, kaikenvarisia ja nakoisia, lesboja, homoja, interracial pariskuntia, ja nyt viimeisimpana kuurot ja mykatkin, mun mielesta se on just hyva. Paskan lankytyksesta olen samaa mielta.
Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju.
Tympee Huttunen
22.10.2019 06:45:04
Kummiseta: Eilisen episode oli kylla mitaansanomaton, mutta lepakoita ei kylla voi potkia sarjasta ulos eika pidakkaan, ihan sarjan alusta lahtien tuo on ollut sellainen vahemmistojen kollaasi, kaikenvarisia ja nakoisia, lesboja, homoja, interracial pariskuntia, ja nyt viimeisimpana kuurot ja mykatkin, mun mielesta se on just hyva. Paskan lankytyksesta olen samaa mielta.

Olen pöyristynyt ettei sarjassa ole yhtään vegaania.
LordWinter
22.10.2019 16:16:59
Kummiseta: Eilisen episode oli kylla mitaansanomaton, mutta lepakoita ei kylla voi potkia sarjasta ulos eika pidakkaan, ihan sarjan alusta lahtien tuo on ollut sellainen vahemmistojen kollaasi, kaikenvarisia ja nakoisia, lesboja, homoja, interracial pariskuntia, ja nyt viimeisimpana kuurot ja mykatkin, mun mielesta se on just hyva. Paskan lankytyksesta olen samaa mielta.

Kuuro muija on ainoa tuosta porukasta joka on ihan kiva ja orastava romanssi Darylin kanssa on ihuna.

Tympee Huttunen: Olen pöyristynyt ettei sarjassa ole yhtään vegaania.

Etenkin kun sarjassa on paljon hahmoja joilla ei oikein muuta ole agendalla kuin lihansyönti.
BMF
22.10.2019 16:34:01
LordWinter: Kuuro muija on ainoa tuosta porukasta joka on ihan kiva ja orastava romanssi Darylin kanssa on ihuna.

Höpö höpö, Darylin pitäs riiata sitä Lydiaa.
Beat your dick like it owes you money.
Kummiseta
28.10.2019 22:26:40
Eilisen jakso oli aivan perseesta, ei MITAAN muuta kuin liiba laabaa. Huvittavaa etta enemman paukkuja oli kaytetty illan talking dead keskusteluohjelmaan. Ei nain.
varpio
28.10.2019 22:32:08
Eipä tämä kyllä jaksa enää oikein kiinnostaa. Tekisivät parempia ohjelmia välillä.
Tympee Huttunen
05.11.2019 22:44:33
Goddamn, Negan.

Itse olen parista viime jaksosta tykännyt.
Kummiseta
06.11.2019 15:56:38
varpio: Eipä tämä kyllä jaksa enää oikein kiinnostaa. Tekisivät parempia ohjelmia välillä.

Mina olen nyt kahtena viimeisena viikkona unohtanut etta on Sunnuntai ja uusi jakso tulee. Ei siina viimeisin oli ihan jees, mutta vielakin vingun siita etta tulisivat nyt vittuun sielta skutsista. Kiviakin kiinnostaa ku kaislikossa suhisee.
Vaihtovirta
06.11.2019 16:21:53
Negan kannattelee kyllä ihan yksinään tätä paskaa tällä hetkellä kun Daryllistakin tullu joku ihme nössöhomo. Mitä viime jaksossakaan tapahtu muuta kuin Herra Pesäpallomailan seikkailut? Kai siellä välissä taas jotain itkettiin ja kaikkia kiinnosti..
LordWinter
06.11.2019 18:56:00
Aaronista on tullut yksi sarjan Miehistä. Piikkinuijankin ruuvannut käteen.
Tympee Huttunen
06.11.2019 20:06:22
LordWinter: Aaronista on tullut yksi sarjan Miehistä. Piikkinuijankin ruuvannut käteen.

Joo, tosin ihmeellistä hempeilyä sen nahkanaamatytön suhteen. Muija vetää corpsen suolet juomaveteen auki ja siellä on kohta puoli kylää vaivaisena. Taisi vihjatakin muuten jo siihen, että Rosita oli saanut jo tuosta osansa. Mutta ei kai kukaan nyt keittämättä veteä tuolla voisi juoda?
Kummiseta
06.11.2019 20:12:54
LordWinter: Aaronista on tullut yksi sarjan Miehistä. Piikkinuijankin ruuvannut käteen.

Aaron on varmasti mun suosikkihahmo koko sarjasta, jos Michonnen persetta ja reisia ei lasketa. Erittain miellyttavan nakoinen ja komea mies.
ÄrGee
12.11.2019 01:32:16
Tympee Huttunen: Joo, tosin ihmeellistä hempeilyä sen nahkanaamatytön suhteen. Muija vetää corpsen suolet juomaveteen auki ja siellä on kohta puoli kylää vaivaisena. Taisi vihjatakin muuten jo siihen, että Rosita oli saanut jo tuosta osansa. Mutta ei kai kukaan nyt keittämättä veteä tuolla voisi juoda?

Ei taida yrtit auttaa tuohon kuumeeseen...

Nämä kolme Negan-jaksoa ovat olleet pitkästä aikaa hyviä, onhan Negan tällä hetkellä sarjan paras hahmo.
TO THE STARS!!! "Mieshän veteli puikoissa kuin taikuri Disneyn fantasiassa piiskaten koko orkesterin ihan pirun kovaan vireeseen." -Mescalero
lifer
13.11.2019 08:05:21

Totta, se on mielenkiintoisin hahmo ylivoimaisesti.
Neganin näyttelijä tuntuu myös olevan about ainoa hyvä hommassaan. Pääosan esittäjät olleet aina marginaalisia näyttelijöitä mutta sivuosissa on ollut hieman tunnetuimpia tekijöitä. Vanha kunnon Kuvernööri oli myös hyvä hahmo.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)