yellow 30.05.2019 19:06:53 | |
---|
JamieR: Uusien biisien perusteella vaikuttaa vähän siltä, että Brucenkin vauhti on hidastumassa iän myötä. Jokin energia vaan puuttuu. Vanhus ei jaksa tehdä enää mitään Born in the usa-kakkosta. |
McLeach 30.05.2019 21:23:44 | |
---|
dixi19: En väitä, että tässä ketjussa sellaista tapahtuisi, mutta random-sivuhuomiona: olen huomannut toisinaan, että varsinkin Brucen tapauksessa suurimmat kriitikot miehen kevyempien tuotosten suhteen ovat monesti Springsteenin lähes-ikätoverit. Lieneekö tämä sitten jotain tiedostamatonta reflektointia ja oikeasti ollaan Brucen jaksamisen sijaan huolissaan oman nuorekkuutensa hiipumisesta :) Ikätovereita tai ei, niin tuppaa olla pitkäaikaisilla faneilla nykyään muodissa vierastaa kevyempään kamaan siirtymistä. Oli artisti kuka tahansa. Nää on niitä diggareita, jotka kuuntelee "kaikenlaista musaa" mutta silti kaikki vanhat bändit oli hyviä joskus silloin, ja paskaa nyt. 90% näistä tapauksista musa on lähtenyt vuosien saatossa luontaisesti rauhoittumaan. |
ukko idänmies 30.05.2019 21:31:29 | |
---|
McLeach: Ikätovereita tai ei, niin tuppaa olla pitkäaikaisilla faneilla nykyään muodissa vierastaa kevyempään kamaan siirtymistä. Oli artisti kuka tahansa. Nää on niitä diggareita, jotka kuuntelee "kaikenlaista musaa" mutta silti kaikki vanhat bändit oli hyviä joskus silloin, ja paskaa nyt. 90% näistä tapauksista musa on lähtenyt vuosien saatossa luontaisesti rauhoittumaan. Eipä kevyempään kamaan siirtymisessä mitään vikaa ole, jos sävellyskynä pysyy terävänä. Huone 105, saavu sinne siis. |
yellow 30.05.2019 21:43:49 | |
---|
ukko idänmies: Eipä kevyempään kamaan siirtymisessä mitään vikaa ole, jos sävellyskynä pysyy terävänä. Pomollakin on liikaa niitä kolmen-neljän soinnun biisejä. Ehkä lyriikat ovat hänelle tärkeämpiä;minulle ei riitä. Vaikka fani olenkin, en ole tämän vuosituhannen puolella saanut sen kummempia kiksejä uudesta musiikistaan. |
LordWinter 30.05.2019 21:47:55 (muokattu 30.05.2019 21:57:04) | |
---|
Wrecking ball oli hyvä levy. WOAD ja varsinkin High Hopes olivat aika vähäisellä kuuntelulla omalla kohdallani. Muista 2000-luvulla tulleista Rising yksi suosikeista ja D&D myös kelpo kamaa. Magic ei myöskään ollut huono levy, mutta se oli miksauspöydällä pilattu. Vaikkei alkuperäistä musaa ollutkaan niin pitää Seeger Sessionsikin mainita. Noihin aikoihin odotti jo uutta rock-levyä, mutta tuli tuotakin aika tiheään kuunneltua. |
Pop Corn 30.05.2019 21:57:05 | |
---|
yellow: Pomollakin on liikaa niitä kolmen-neljän soinnun biisejä. Mulle tää on ollut Springsteenissä se yks iso juttu aina; miten periaatteessa yksinkertaisilla palikoilla rakennetaan niin hienoja ja sielukkaita biisejä. Ehkä lyriikat ovat hänelle tärkeämpiä;minulle ei riitä. Tää on sitten se toinen iso juttu mistä ole aina pitänyt. Tarinankertoja. Tunnelmien maalailija. Sanoja jotka merkitsee ja koskettaa. Mä oon monesti tätä itsekseni nauranutkin, miten Brucella on taito ja kyky (joka on säilynyt näihin päiviin asti) laulaa hyvin uskottavasti vaikkapa työttömän duunarin maailmasta, vaikka itse on hyvin kauan ollut jo multimiljonääri. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
yellow 30.05.2019 22:28:04 | |
---|
Pop Corn: Mä oon monesti tätä itsekseni nauranutkin, miten Brucella on taito ja kyky (joka on säilynyt näihin päiviin asti) laulaa hyvin uskottavasti vaikkapa työttömän duunarin maailmasta, vaikka itse on hyvin kauan ollut jo multimiljonääri. Ehdottomasti, Bruce on kyllä vähäosaisen puolella oikeasti. Ei ole raha mennyt päähän. On myös kärsinyt masennuksesta, tietää kyllä miltä vitutus tuntuu. |
Hannubal 03.06.2019 21:58:58 | |
---|
yellow: Ehdottomasti, Bruce on kyllä vähäosaisen puolella oikeasti. Ei ole raha mennyt päähän. On myös kärsinyt masennuksesta, tietää kyllä miltä vitutus tuntuu. Kyllä, monesta biisistä kuulee sen konkreettisen välittämisen mitä hän tuntee vähäosaisia, kodittomia ja sorrettuja kohtaan. Wrecking Ball on itsellenikin kolahtanut juuri tuon takia, Easy money, Death to my hometown, This depression ja monet muut biisit. Puhumattakaan Streets of Philadelphia -biisin musiikkivideosta. http://youtu.be/4z2DtNW79sQ Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme. |
JamieR 15.06.2019 10:45:35 | |
---|
Uusin levy kuunneltu. Täytyy myöntää, että olin aiemmin hiukan väärässä ja lopputuloksena antaisin neljä tähteä. Aika paljon muistuttaa Devils and Dustia, mutta on parempi. |
aivokuolio 16.06.2019 09:34:03 | |
---|
Hemmetin mukava levy, nyt kun pääsi kunnolla keskittymään. Aamukahvi, ei kiire mihinkään ja Western Stars = jes. |
vanha_pieru 16.06.2019 09:39:01 | |
---|
Hyvä levy, joo. Kerran kuunneltu ja heti pidin. Ei sortunut teennäisyyteen sen enempää liiallisen paisuttelun kuin väkinäisen táidéilmaisunkaan suuntaan. |
Marlowe 20.06.2019 18:45:47 | |
---|
Muutaman kerran on uusi levy pyöritelty läpi. En oikein vielä ole syttynyt tälle; "ihan kiva" on yleistunnelma. Joukossa on kyllä hyviä biisejä, mutta pikkuisen tasapaksulta ja tylsältä kokonaisuus kuulostaa. "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby) |
2randpo 20.06.2019 19:46:26 | |
---|
Marlowe: Muutaman kerran on uusi levy pyöritelty läpi. En oikein vielä ole syttynyt tälle; "ihan kiva" on yleistunnelma. Joukossa on kyllä hyviä biisejä, mutta pikkuisen tasapaksulta ja tylsältä kokonaisuus kuulostaa. En ole tsekannut uusinta, mutta Bruce on tähän mennessä julkaissut kaksi kiekkoa, jotka eivät kuulosta pakotetulta eli väkisinväänneltyltä: Nebraska ja varauksin The River. Levysoitin on laite, jolla toistetaan 33, 45 tai 78 kierrosta minuutissa pyöriviä äänilevyjä. |
aivokuolio 21.06.2019 00:15:52 | |
---|
2randpo: Bruce on tähän mennessä julkaissut kaksi kiekkoa, jotka eivät kuulosta pakotetulta eli väkisinväänneltyltä: Nebraska ja varauksin The River. Mitä helevettiä nyt taas :D |
yellow 21.06.2019 17:15:52 | |
---|
2randpo: En ole tsekannut uusinta, mutta Bruce on tähän mennessä julkaissut kaksi kiekkoa, jotka eivät kuulosta pakotetulta eli väkisinväänneltyltä: Nebraska ja varauksin The River. Juu, Born in the USA, Ghost of Tom Joad, Born to run, The rising, Darkness...on ne niin väkipakolla väännettyjä :D |
vanha_pieru 21.06.2019 22:21:39 | |
---|
yellow: Juu, Born in the USA, Ghost of Tom Joad, Born to run, The rising, Darkness...on ne niin väkipakolla väännettyjä :D Luulen lisäksi, että ne miljoonat ihmiset, jotka on noitakin albumeja ostaneet, ovat tehneet ostonsa suurta vastenmielisyyttä tuntien, inhosta väristen, kaiketi pakotettuina. |
Saako nykyään levyjä ostettua muualta kuin levykaupoista? (jos ei nettikauppoja lasketa) |
Pinewood 25.06.2019 10:43:03 | |
---|
LordWinter: Saako nykyään levyjä ostettua muualta kuin levykaupoista? (jos ei nettikauppoja lasketa) Prismoista löytyy jotain, Citymarketeista huonommin. Joillakin huoltoasemilla on levyjä myös. Eiköhän tämä uusin löydy ainakin Prismoista, muita näkyy satunnaisesti. |
texan 23.09.2019 22:55:07 | |
---|
Pomo täytti tänään 70 vuotta ja still going strong. |
Pinewood 23.09.2019 23:02:13 | |
---|
texan: Pomo täytti tänään 70 vuotta ja still going strong. YLE oli hereillä. Teemailta on jälkikäteen kuunneltavissa kuukauden ajan täältä: https://areena.yle.fi/1-50258366 |