Aihe: 'Boaz One' Plastic Modular Guitar
1 2
Mikko1978
24.06.2019 12:18:58
hallu: No en oikeastaan, koska mikkien puolitukset on näppärämpi ratkaisu muuttaa soundimaailmaa kesken biisin. En äkkiä keksi miten mikkimoduulin vaihtaminen olisi näppärämpää kuin koko kitaran vaihtaminen.... jos ei halua mikkipuolituksia käyttää.

Mietin, että muovi valmistusmateriaalina saattaa olla vakaampaa kuin puu??? en tiedä, mutta jos on, niin siitä voi olla hyötyä keikkailevalle muusikolle. Mutta en minä tiedä, onko se oikeasti mikään etu, että kitara on palapeli. Omalla kohdallani kuitenkaan en sitä muuttelisi vaan se olisi jossakin mieluisassa muodossa ja pysyisi sitten siinä joten mahdollisuus muutella ei ainakaan itselleni ole tärkeä.

Puolituksilla nyt ei kuuhun mennä. Kätevyys tulee siitä, ettei tarvitse säilyttää nurkissaan ja kannella mukanaan kahta kitaraa.
hallu
24.06.2019 12:54:42
Mikko1978: Puolituksilla nyt ei kuuhun mennä. Kätevyys tulee siitä, ettei tarvitse säilyttää nurkissaan ja kannella mukanaan kahta kitaraa.

No ei kuuhun, mutta kyllä niillä ihan kelvollista jälkeä saa. No jos joku keksii hyötyjä tuosta otsikon kitarasta, niin enhän minä ole kukaan sitä kiistämään. Itse en luultavasti sellaista ostaisi enkä osaa varsinaisesti innostua..... vaikka minusta on hienoa, että kaikenlaista kokeillaan ja keksitään..... uudelleenkin.
Se voittaa, kenellä on lopussa eniten
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)