Jumalauta täällä on baarissa nyt aika meininki. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Bullitt 23.05.2019 23:35:48 | |
---|
MIEESSSNINEEN! Nyt oli revanssi! |
Hetfield 23.05.2019 23:37:30 | |
---|
Alright, alright, alright! |
Pop Corn 23.05.2019 23:39:13 | |
---|
Pop Corn: Sillälailla.......... Voi vittu. Maailmassa ei ole minkäänlaista oikeudenmukaisuutta. Kaikki on hyvin. Maailman oikeudenmukaisuus on palautettu. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
-Spade- 23.05.2019 23:39:33 | |
---|
Hetfield: Harvinaisen hieno peli Tämä! Näitä lisää. Ohan se varma. |
Alfons Åberg 23.05.2019 23:42:37 | |
---|
Torille yms. Vähän puistelin päätä kun swedut yrittivät pelata aikaa kiekon piilottelulla kolmannessa erässä. Varmaan erehtyivät, pelin jälkeenhän vasta pääsevät piilottamaan pippeliä pyllyyn. "Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu."
-elon arska |
Hetfield 23.05.2019 23:44:39 | |
---|
-Spade-: Tämä! Näitä lisää. Lauantaina sitte ryssiä vastaan 16:15. Taisi muuten Ruottin liiallinen pakittelu kostautua, outoa että tyytyivät yhden maalin johtoon noin vahvasti. Alright, alright, alright! |
Pop Corn 23.05.2019 23:45:18 | |
---|
Venäjä - Suomi. Tämä on jatkosodan jatkosota. SuurSuomi on jälleen mahdollinen. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Quru 23.05.2019 23:49:38 | |
---|
Anonymous-jazz: Sanoisin, että jos ei Kakko showta nyt illalla nähdä, niin Leijonien kisat oli tässä. Hyvät oli betsiaistit taas vaihteeksi. "Hyvä." -Parasite |
Juicy 23.05.2019 23:50:35 | |
---|
Kerrankin hurrien ylimielisyys osui omaan nilkkaan, jätkät nousi kovalla ja nöyrällä työnteolla rinnalle ja ohi. Ei auttanut tuomaripeli eikä moukan tuuri tällä kertaa. "Alkoholismihan on trendinä käsittääkseni vanhanaikaista, sen vuoksi ihmiset on keksineet uusia vaikeuksia, kuten masentuminen ja veganismi." -Krice |
Muovinen 23.05.2019 23:51:27 | |
---|
Ilman maalivahtia tasoitus, jatkoaikavoitto ja vastassa Ruotsi. Nyt oli asiat kohdallaan. ÖR ÖR |
Hetfield 23.05.2019 23:51:51 | |
---|
Juicy: Kerrankin hurrien ylimielisyys osui omaan nilkkaan, jätkät nousi kovalla ja nöyrällä työnteolla rinnalle ja ohi. Ei auttanut tuomaripeli eikä moukan tuuri tällä kertaa. En jaksa tarkistaa, mutta olikohan turneen eka Suomen peli, missä vastustaja ei istunut jeehyllä kertaakaan? Alright, alright, alright! |
sellisti 23.05.2019 23:53:00 | |
---|
Hetfield: Toi ilman maalivahtia tasotus oli kyllä aivan parhautta, kerrankin näin päin! Sanopa muuta, kävi jo mielessä siinä että laskenpa sekunteja kauanko menee ennen kun kiekko on tyhjässä Suomen maalissa. Mörkö olikin eri mieltä. Aika harvoin on näin päin onnistunut. Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin /
Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen |
Sjömanni 23.05.2019 23:57:30 | |
---|
Lankinen oli kyllä aika huono. Pitäisköhän se laittaa luukkuvahdin hommaan ens peliin? "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
masterhat 24.05.2019 00:00:52 | |
---|
Tämä on ilmiömäistä :) Ei juu veskoilta ihan nappipeli! Naattianaattia! |
Bongowing 24.05.2019 00:01:19 | |
---|
Herkullisia sitaatteja sais kyllä muutaman sivun sivun takaa, mutta jätettäköön tekemättä ja maanpetturit nimeltä mainitsematta. But where the heck is magenta? |
Henri Henri Olavi 24.05.2019 00:02:23 | |
---|
Kaunista, niin kaunista on katsoa pettyneitä ruotsalaiskasvoja. One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva. |
Pop Corn 24.05.2019 00:11:35 (muokattu 24.05.2019 00:43:45) | |
---|
Henri Henri Olavi: Kaunista, niin kaunista on katsoa pettyneitä ruotsalaiskasvoja. Vielä kauniimpaa on katsoa ilahtuneita suomalaiskasvoja. Kiitokset taas Ruotsille, ihanasta vastuksesta! Vuoroin vieraissa.. vai kuis se menikään. Grannen käraste. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
HaloOfFlies 24.05.2019 00:19:48 (muokattu 24.05.2019 00:21:05) | |
---|
Nautin, ai että mä nautin. Myönnetään, etten uskonut Suomen mahdollisuuksiin ennen kisoja tuolla rosterilla. Väärässä olin. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Sjömanni 24.05.2019 00:32:02 | |
---|
Oli kyllä mahtava työvoitto kaiken epäonnen jälkeen, mitä Saksa ja Ruotsi tarjoilivat. Etenkin se maali, mikä meni ruotsalaisen kädestä irtoavasta mailasta, pakin jalan ja tolpan kautta maaliin oli jo vittuilua. Tyhjeni sieraimet räästä. "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |