Aihe: Jääkiekon MM-kisat, Bratislava & Kosice 10.-26.5.2019
1 2 3 4 517 18 19 20 2143 44 45 46 47
Anonymous-jazz
21.05.2019 14:28:51 (muokattu 21.05.2019 14:36:28)

Kevin "imuri" Lankinen

Hänellä ei maailmanmestaruutta oteta

Sit se on kohta UUPS HÖRPS 2-3 Saksalle ja Leijonapoikien paniikkivaihde päälle.

Huono maalivahti on vähän kuin bändin rumpali, joka sleebaa ja saa yllättäen kuullostamaan koko bändin paskalta.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Tuomoo
21.05.2019 14:36:49
Anonymous-jazz: Kevin "imuri" Lankinen

Hänellä ei maailmanmestaruutta oteta

Sit se on kohta UUPS HÖRPS 2-3 Saksalle

Huono maalivahti on vähän kuin bändin rumpali, joka sleebaa ja saa yllättäen kuullostamaan koko bändin paskalta.

Ainahan voi sanoa että menepä itse maalille.

Eipä tule tätä peliä seurattua työaikana, eihän tämä sentään jalkapalloa ole, niin ei tätä tarvitse kesken työpäivän katsoa.
Lennu
21.05.2019 14:38:48

Henri Henri Olavi: Höpöhöpö. Seniilille lasit päähän.

Silti Sacksa voittaa. Hyvä Sacksa. Huono Suomi.
"olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä"
Anonymous-jazz
21.05.2019 14:41:41 (muokattu 21.05.2019 14:41:45)

Tuomoo: Ainahan voi sanoa että menepä itse maalille.

Niimpä :)
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Anonymous-jazz
21.05.2019 14:42:42 (muokattu 21.05.2019 14:44:51)

Lennu: Silti Sacksa voittaa. Hyvä Sacksa. Huono Suomi.

No jos ihan rehellisiä ollaan, niin ei ne tuolla mitään huonoa kiekkoa pelaa.

Suomen peli sen sijaan on aika jäässä.

Vähän sen puolesta hirvittää, että jos siinä tämän pelin jälkeisessä puolivälierässä on toi Leijonien peli yhtä aneemista, niin sieltä tulee pojille taas lähtö kotiin.

Vuos sitten se eka puolivälieräpeli meni hyvin, mutta sen jälkeen jätkät jääty vielä jotain Sveitsiä vastaan.

Minun mielestä toi on enemmänkin psykologinen juttu, että miksi Leijonien peli näyttää vieläkin tuolla kentällä todella aneemiselta. Äijät yksinkertaisesti pelkää liikaa ja eivät ole saaneet siihen peliin sitä kaivattua rentoutta, millä ne maalihanat yleensä aukeavat sekä mahdollinen maailmanmestaruus. Mutta nähtävästi tuosta puolivälierästäkin tulee ns. NITRO-OTTELU.
Lennu
21.05.2019 15:01:49

Ne hävii Saksalle niin paljon, että eivät pääse edes välieriin.
Anonymous-jazz
21.05.2019 15:08:35 (muokattu 21.05.2019 15:11:48)

No mitäs mä sanoin... Se on se 2-3 taululla

ja FLOW vaihde edelleen hakusessa. EI NÄY, EIKÄ KUULU

Leijonien peli menee nyt IN PANIC MODE
juuso a
21.05.2019 15:17:54

Taas näitä Suomi vastaan jonkun joukkueen maalivahti-pelejä.
Lennu
21.05.2019 15:20:27

Asiantuntijana arvioisin, että Saksa antaa tällä hetkellä liian vähän paikkoja. Eli pelaa tavallaan tosi itsekkäästi ja ajattelemattomasti toista kohtaan.
Anonymous-jazz
21.05.2019 15:21:22

juuso a: Taas näitä Suomi vastaan jonkun joukkueen maalivahti-pelejä.

Ei se nyt ihan maalivahti ole... Kyllä noi germaanit ottaa aika kiitettävästi tilan pois Leijonapelaajilta tuolla.

Joku USA jos ois tai Kanada vastassa, niin ois enemmän tilaa ja syntyisi enemmän maaleja.
Anonymous-jazz
21.05.2019 15:22:39 (muokattu 21.05.2019 15:23:12)

Tossa ois kuulu äsken Saksan pelaaja pistää kakkoselle filmaamisesta.

Olikohan toi pelaaja vielä käynyt Oulun Kärppien akatemian :)
Pop Corn
21.05.2019 15:24:27
Lennu: Asiantuntijana arvioisin, että Saksa antaa tällä hetkellä liian vähän paikkoja. Eli pelaa tavallaan tosi itsekkäästi ja ajattelemattomasti toista kohtaan.

Tämä ja se että Suomi ei toimita limppua reppuun. Kyllä tähän tarvittaisiin sellainen strateginen pelitapamuutos, jossa kiekko lauottaisiin ensisijaisesti maaliin ja vasta toissijaisesti pelattaisiin sitä peliä.
"Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro
Anonymous-jazz
21.05.2019 15:27:18 (muokattu 21.05.2019 15:27:45)

Onkohan tää sopupeli ? :)

Vittu mä vaadin kohta Veikkaukselta ne omani takaisin, kun kohde oli suljettu ja olisin painanut Saksan voittoa singlenä.
Pop Corn
21.05.2019 15:33:56
Me hävittii tää peli.
"Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro
Bongowing
21.05.2019 15:42:57
Mieluiten Venäjä tai Ruotsi heti puolivälierässä kiitos.
But where the heck is magenta?
sellisti
21.05.2019 16:10:25
No, toisaalta alkulohkon kakkossijaa olisi pidetty etukäteen varmaankin yläkanttisuorituksena tällä joukkueella, mitä nyt ennakkoarvioita sattui silmään. Jospa joku flow löytyisi pudotuspeleihin.

On se nuorelle Kakollekin hyvää oppia miten käsitellä paineita kun parin pelin jälkeen joka puolella media hehkuttaa ja odottaa ihmetekoja illasta toiseen.
Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin / Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen
Bongowing
21.05.2019 16:13:28
Nyt kun tsekki voitti sveitsin niin se on vissiin ruotsi javisst, elleivät murskavoita ryssiä.
But where the heck is magenta?
AP
21.05.2019 16:15:32
Vesistöjen pinnannousuhan ei siis johdu ilmastonmuutoksesta vaan siitä, että järvet ovat tätä menoa täynnä telkkareita.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
AP
21.05.2019 16:16:52
Tuomoo: Ainahan voi sanoa että menepä itse maalille.

Mulle ei koskaan edes selvinnyt, mikä se oli se lähtösyy, miksi a-jazz päätti alkaa dissata Lankista jo ennen kisojen alkamistakaan. Väistämättä tulee mieleen, että sitä on taas käyty kuuntelemassa taksikuskien tai muiden "isojen poikien" varmoja analyysejä ja sitten toistellaan sivusta kuultua kuin papukaija.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)