mikki73 07.05.2019 12:48:09 | |
---|
H&K Switchblade 100w uberhalvalla. Kiva leluhan se on, ei olleskaan niin huono kuin luulin. |
Sarko 07.05.2019 13:57:37 (muokattu 07.05.2019 14:30:51) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Putkien vaihto putkityypistä toiseen voi olla joskus ihan perusteltu juttu. Kyllä jokaisella putkityypillä on oma eq, soundin rakenne ja säröytyminen. Ja samoin tehonkesto vaikuttaa osaltaan säröytymiseen, soundiin ja headroomiin. Varmasti monella, joka tahii spedujen ja kitaramikkien kanssa, se ongelma voikin olla putkityypissä. Itsellä, kun voi samaan vahvariin vaihtaa eri putkityyppejä, huomaa hyvin, kuinka paljon ne pääteputket lopulta vaikuttavat, vaikka täälläkin jotkut väittävät niitä merkityksettömiksi. Palasin sähkökitarointini alkumetrien fiiliksiin sekä vahvarimalleihin, ja sain käyttöön EL84-pääteputkilla varustetun Voxin. Ja kotona oltiin taas, jokin tolla päätteellä varustetuissa styrkkareissa vetoaa. Ja tuntuu että reagoi siihen kuuluisaan "tatsiin" tosi hienosti ja ajatuksen nopeudella. Psykofyysistä hommaa tietty, vehkeet vaikuttavat soittajaan ja soittaja vuorovaikuttaa puolestaan vehkeiden kanssa. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Icy-Sun 07.05.2019 18:02:44 | |
---|
BOSS DM2 waza craft ja T. Rex space master purnukat tuli lautaan hommattua. Ensimmäinen todistetusta pätevä kaiku ja jälkimmäinen tuubiklippien perusteella heräteostos. Saas nähdä. |
Muovinen 08.05.2019 13:14:26 | |
---|
Custom Soundsin kevätale puraisi ja koriin tarttui Death by Audion Deep Animation -filsu ja käytetty EHX Black Finger-kompura, joka oli mun mielestä varsin mukavalla hinnalla (99e) tarjolla. ÖR ÖR |
Minä laitoin Gibson Midtowniin TV Joneksen Classicit. Mahtavalta kuulostaa! Tallamikki varmaankin vaihtuu Classic plussaan kun normiversio kuulostaa tuossa kitarassa turhankin raikkaalta, mutta muuten olen kyllä tyytyväinen. Tehtaan jäljiltä kitarassa oli Burstbuckerit, joista ei kyllä ole huonoa sanottavaa niistäkään, mutta vaihtelu virkistää. Filtertron taitaa olla ihan omanlaisensa kapistus. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
Gaines 08.05.2019 15:08:24 | |
---|
Fenderin Pinwheel on ollut viikon päivät käytössä ja varsin onnistunut rotaryspeaker-pedaali on. Erittäin mieluinen ominaisuus on rotaation sensitivity -toiminto, mikä vastaa soittodynamiikkaan. Sydän lyö ja parta kasvaa. |
Laulava Kylätohtori 08.05.2019 22:35:41 (muokattu 08.05.2019 22:36:05) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Demon Pedals Kondo Shifuku.... Saas nähdä, onko tästä mihinkään... Outoa. Eilen tämä soundasi ihan hirveältä ja kaikki asetukset pelkkää ritisevää kohinaa. Tänään ihan huikeita soundeja. Eli ehkä en vielä sano mitään. :) Dumble-särössä on kyllä jotain hienoa. Varsinkin attack ja sustain. Tämä on eka Dumble-spedu, mutta saa nähdä, jaksaako näitä alkaa enempää kahlaamaan läpi, vai mennäänkö tällä... Ja asiasta sen verran, että eilen ostin RMC4:n ja tänään Greuterin Väriboostin ja uni-viben kloonin keikkalautaan. Päätin tehdä treeni/keikkakäyttöön oman laudan... Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
benny 09.05.2019 15:19:59 (muokattu 09.05.2019 16:46:03) | |
---|
Ibanez RC1320, piti päivittää toi RC320:n pari astetta parempaan. Ja kaveriksi vielä DiMarzio Polyphia Floral Muse White Cliplock-lukkohihna shitfuck inc. |
Sarko 09.05.2019 16:39:40 | |
---|
Dunlop EP101 Echoplex preamp. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
PIM 10.05.2019 13:32:47 (muokattu 10.05.2019 13:33:00) | |
---|
P-Rails kuume ei ota laantuakseen joten kotiutin torilta ko. mikeillä koristellun Hagströn Super Sweden. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
Laulava Kylätohtori 10.05.2019 13:38:17 | |
---|
EHX:n Double Muff, isoboksisena Ameriikan versiona. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
18is9 10.05.2019 14:51:31 | |
---|
PIM: P-Rails kuume ei ota laantuakseen joten kotiutin torilta ko. mikeillä koristellun Hagströn Super Sweden. Kerrohan kokemuksia. Itse olen tykännyt kyllä p-railsseista kovasti. Tekevät mitä lupaavat. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
PIM 11.05.2019 09:16:26 | |
---|
18is9: Kerrohan kokemuksia. Itse olen tykännyt kyllä p-railsseista kovasti. Tekevät mitä lupaavat. Mitäs niitä sen enempää hehkuttamaan, kun tekee sen minkä lupaa. Tää on nyt viides kitara, missä mulla on P-Railsit ja tuskin viimeinen. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
hallu 11.05.2019 14:03:17 (muokattu 11.05.2019 14:05:05) | |
---|
Aiheen mukaisesti ostin Fasulta uuden mustan pleksin stratoon. Tämä merkitsee mun vanhan sotaratsun kasvojenkohotusprojektin valmistumista :-D. Valkoiset mikit ja potikat ja musta pleksi on aika pähee yhdistelmä. Samalla päätin jättää takapleksin kokonaan pois kun pääsee helpommin jousien säätöihin kiinni ja en tiedä onko sillä oikeastaan merkitystä. Tähän pleksin vaihtoon yhdistyi johtojen pidennys niin, että patterin vaihto käy helpommin (en halunnut routata patteria varten omaa poteroa runkoon, vaan se on siellä muun tekniikan seassa potikoiden alla). Kitara on nyt palautettu hyvään soittotikkiin ja säätöihin. Muutama vuosi siinä meni, mutta nyt siinä on kokonaan uudet sähköt, satula (hirven luuta), tremolo (fenderin oma, mutta uusi), ja uudet nauhat jotkut jascarit nekin (pitäis kuulemma olla hyvät ja hyvin ne toimii). Ja koska huonokin kuva kertoo enemmän kuin tuhat ylisanaa, niin tässä: Ennen https://muusikoiden.net/dyn/users/161444.jpg ja jälkeen https://muusikoiden.net/dyn/users/161445.jpg Ainakin itse olen tosi tyytyväinen :-D E: piti sanomani, että tuo valkoinen alkuperäinen pleksi mikkeineen ja potikoineen on edelleen jäljellä ja tallessa enkä sitä myy vaikka näillä näkymin tuskin tulen sitä enää kitaraan asentamaan. Se voittaa, kenellä on lopussa eniten |
Decadetroll 11.05.2019 17:56:32 | |
---|
PIM: Mitäs niitä sen enempää hehkuttamaan, kun tekee sen minkä lupaa. Tää on nyt viides kitara, missä mulla on P-Railsit ja tuskin viimeinen. Hitto, ku itelläki tekis mieli p-railsseja. Tehny kyllä jo monta vuotta. Pitäis päästä testaamaan... Ja eikös näistäki ollu kaks eri versiota saatavilla? Tokkopa! Tai no tokkopa n0kkoset tokkivat nokkopa niimpäkö ökköset pökköset pölöpölplöttö hirnau iihahaa! -NHR |
TTV 11.05.2019 18:04:15 | |
---|
Tänä sähköautohypetyksen ja pienhiukkaspelottelun aikana päätin upgreidata kalustoa yhdellä Diezelillä ja tilaukseen lähti VH4 nuppi :-) Tulee mukavasti kolmanneksi pyöräksi Revvin ja Bluetonen kaveriksi... "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
velipekka 11.05.2019 19:01:19 | |
---|
Hallu: Aiheen mukaisesti ostin Fasulta uuden mustan pleksin stratoon. Tämä merkitsee mun vanhan sotaratsun kasvojenkohotusprojektin valmistumista :-D. Valkoiset mikit ja potikat ja musta pleksi on aika pähee yhdistelmä. Samalla päätin jättää takapleksin kokonaan pois kun pääsee helpommin jousien säätöihin kiinni ja en tiedä onko sillä oikeastaan merkitystä. On kyllä hyvännäköinen mustalla pleksillä. Muuttaa tuon ehkä vähän tylsän värityksen huomattavasti coolimmaksi. Vielä kun olisi noissa mikeissä magneettien navat näkyvissä niin olisi ehkä vielä parempi, mutta noilla mikeillä ei taida onnistua. |
18is9 11.05.2019 19:27:21 | |
---|
Decadetroll: Hitto, ku itelläki tekis mieli p-railsseja. Tehny kyllä jo monta vuotta. Pitäis päästä testaamaan... Ja eikös näistäki ollu kaks eri versiota saatavilla? Joo on, ei varmaan sitä hot-versiota kannata alkuun asentaa, tää perusmallikaan ei nyt mikään varsinaisesti pieniulostuloinen ole. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
Decadetroll 11.05.2019 19:56:15 | |
---|
18is9: Joo on, ei varmaan sitä hot-versiota kannata alkuun asentaa, tää perusmallikaan ei nyt mikään varsinaisesti pieniulostuloinen ole. Juu, luinkin aiheesta juuri duncanin foorumilla... Tokkopa! Tai no tokkopa n0kkoset tokkivat nokkopa niimpäkö ökköset pökköset pölöpölplöttö hirnau iihahaa! -NHR |
hallu 11.05.2019 20:48:16 | |
---|
velipekka: On kyllä hyvännäköinen mustalla pleksillä. Muuttaa tuon ehkä vähän tylsän värityksen huomattavasti coolimmaksi. Vielä kun olisi noissa mikeissä magneettien navat näkyvissä niin olisi ehkä vielä parempi, mutta noilla mikeillä ei taida onnistua. Thänks :-) joo magneetit olisi minustakin kivat näkyvillä, mutta näissä mikeissä ei tuo kuori ole ainakaan helposti vaihdettavissa enkä tiedä olisiko siellä alla edes perinteisen näköiset napapalat vai kukaties sellainen palkki. EMG:lä kyllä on mikkejä joissa napapalat näkyy, mutta no näillä mennään toistaiseksi :-) . Se voittaa, kenellä on lopussa eniten |