Pop Corn 26.04.2019 03:23:18 | |
---|
Anonymous-jazz: Monethan noita NHL-äijistä vitsailee koko MM-kisoja Skoda Cupiksi. Nii. Montas tunnet? Vai olisko nii, et sun hitsarikaveris änäriexpertit vitsailee? Vai kuis on? Palkka on varmaan niin pieni, ettei kiinnosta. Vedäthä säkin alle kahen kympin tuntiliksalle otsa limassa viikosta toiseen. Ja kummasti kiinnostaa. Ja ihan ilman gloriaa. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Funkånaut 26.04.2019 06:15:40 | |
---|
Hetfield: Niin vai olisko ollu että ei lähde enää loukkaantuneena pelaamaan. No, tuskin sentään, kunhan höpisen omiani. Puhumattakaan siitä, että kesällä pitäisi uusi soppari kirjoitella. Ehkä tuossa tilanteessa ei kannata lähteä paikat paskana mömmömmiin höyläämään. Mutta kyllä oikeat syyt tiedetään paremmin. "Music is enough for a lifetime, but a lifetime is not enough for music." - Sergei Rachmaninov |
santakasa 26.04.2019 08:17:35 | |
---|
Ihan ymmärrettävää jo ihan vaan sopimuskatkonkin takia jättää kisat välistä. Patun kohdalla sitten vielä terveysmurheita. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Anonymous-jazz 26.04.2019 15:29:56 (muokattu 26.04.2019 15:30:57) | |
---|
Pop Corn: Nii. Montas tunnet? Vai olisko nii, et sun hitsarikaveris änäriexpertit vitsailee? Vai kuis on?
Vedäthä säkin alle kahen kympin tuntiliksalle otsa limassa viikosta toiseen. Ja kummasti kiinnostaa. Ja ihan ilman gloriaa. Lähinnä tarkoitan sitä, että jo pelkästään naapurimaamme Ruotsin maajoukkueessa monien tunnettujen NHL-pelaajien asenne MM-kisoja kohtaan on aivan eri kuin mitä täällä Suomessa. Ei tarvii sitten hammasta purren katsoa kun jälleen Sveitsi ja Saksa kyykyttää Suomen Leijonia ja toinen tulee vielä taas tietenkin tapahtumaan puolivälierissä. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
aivokuolio 26.04.2019 16:47:42 (muokattu 26.04.2019 16:48:15) | |
---|
Anonymous-jazz: Patrick Laine haluaa taas viettää kesälomaa, niin sanoi Leijonille EI KIITOS. Yksikään pelaaja jolla on jatkosopimusneuvottelut edessä kesällä ei lähde MM-kisoihin. Samasta syystä esimerkiksi Ahoa ja Rantasta olisi ollut ihan turha odotella jos Canes ja Avalanche olisivat pudonneet ekalla kierroksella. |
Pop Corn 26.04.2019 17:45:33 | |
---|
Anonymous-jazz: Lähinnä tarkoitan sitä, että jo pelkästään naapurimaamme Ruotsin maajoukkueessa monien tunnettujen NHL-pelaajien asenne MM-kisoja kohtaan on aivan eri kuin mitä täällä Suomessa. No joo saatat olla oikeassa. Mutta kyllähän näillä vanhemman kaartin suomalaisilla NHL pelaajilla (Selänne + muut) oli toisenlainen asenne MM-kisoissa pelaamiseen, aina tultiin kun se vaan oli mahdollista. Vai tuntuuko se nyt vain siltä? Enpä tiedä. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Vaihtovirta 27.04.2019 09:33:37 | |
---|
No mitäs hittoa. Näyttäis tulevan ihan ilmaiskanavalta (JIM) tänään Dallasin ja ST.Lousin peli. Kyllä kelpaa. |
LordWinter 27.04.2019 09:59:07 | |
---|
Vaihtovirta: No mitäs hittoa. Näyttäis tulevan ihan ilmaiskanavalta (JIM) tänään Dallasin ja ST.Lousin peli. Kyllä kelpaa. Liittyy tähän ketjuun miten? Varoitusta painettu. |
Vaihtovirta 27.04.2019 10:19:42 | |
---|
LordWinter: Liittyy tähän ketjuun miten? Varoitusta painettu. Perkl täällä on ihan liikaa jääkiakko-aiheisia ketjuja. Piti laittaa siihen toiseen. Sori. |
HaloOfFlies 27.04.2019 14:41:47 | |
---|
Venäjän NHL-avut tällä hetkellä. Maalivahdit: Andrei Vasilevski, Tampa Bay Lightning Alexander Georgiev, New York Rangers Puolustajat: Ilya Lyubushkin, Arizona Coyotes Dmitri Orlov, Washington Capitals Mikhail Sergachev, Tampa Bay Lightning Yekor Yakovlev, New Jersey Devils Nikita Zaitsev, Toronto Maple Leafs Ivan Provorov, Philadelphia Flyers Bogdan Kiselevich, Florida Panthers Hyökkääjät: Artem Anisimov, Chicago Blackhawks Jevgeni Dadonov, Florida Panthers Ilya Kovalchuk, Los Angels Kings Jevgeni Malkin, Pittsburgh Penguins Nikita Kucherov, Tampa Bay Lightning Nikita Gusev, Vegas Golden Knights Alexander Ovechkin, Washington Capitals Jevgeni Kuznetsov, Washington Capitals Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Venäjän jengissä on kyllä murhaamisprosentti korkealla, vaan miten motivaatio siihen? Tuolla kattauksella kyllä ennakkosuosikki (kuten usein). One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva. |
DM 27.04.2019 18:15:33 (muokattu 27.04.2019 18:17:05) | |
---|
Oon varmaan vähemmistössä, mut enpä osaa kritisoida pelaajia, jotka ei tule MM-kisoihin. Syyksi riittää mun mielestä ihan vaan ei jaksa/ei kiinnosta/MLB-kausi alko tai oikeastaa ei tarvitse edes mistään syytä antaa, vaikka kuinka Iltalehti sitä tivaisi. Joka vuosi sama juttu ja valitus kun ei se ja se tule, vaikka terve mies. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Parasite 27.04.2019 18:51:26 | |
---|
DM: Oon varmaan vähemmistössä, mut enpä osaa kritisoida pelaajia, jotka ei tule MM-kisoihin. Syyksi riittää mun mielestä ihan vaan ei jaksa/ei kiinnosta/MLB-kausi alko tai oikeastaa ei tarvitse edes mistään syytä antaa, vaikka kuinka Iltalehti sitä tivaisi. Joka vuosi sama juttu ja valitus kun ei se ja se tule, vaikka terve mies. Samoilla linjoilla. Ihan hyvin myös ymmärrän jos pelaajia ei kiinnosta yli 80 pelin kauden jälkeen lähteä vielä maajoukkueen leirille ja siitä turnaukseen. "Aitoa mukavuudenhalua on se että rakentaa sänkyynsä vessanpöntön" -Informaatiokameli |
DirtyFingers 27.04.2019 18:56:30 | |
---|
DM: Oon varmaan vähemmistössä, mut enpä osaa kritisoida pelaajia, jotka ei tule MM-kisoihin. Syyksi riittää mun mielestä ihan vaan ei jaksa/ei kiinnosta/MLB-kausi alko tai oikeastaa ei tarvitse edes mistään syytä antaa, vaikka kuinka Iltalehti sitä tivaisi. Joka vuosi sama juttu ja valitus kun ei se ja se tule, vaikka terve mies. Täysin samaa mieltä. Come with me for fun in my buggy |
Funkånaut 27.04.2019 18:59:57 | |
---|
DM: Oon varmaan vähemmistössä, mut enpä osaa kritisoida pelaajia, jotka ei tule MM-kisoihin. Syyksi riittää mun mielestä ihan vaan ei jaksa/ei kiinnosta/MLB-kausi alko tai oikeastaa ei tarvitse edes mistään syytä antaa, vaikka kuinka Iltalehti sitä tivaisi. Joka vuosi sama juttu ja valitus kun ei se ja se tule, vaikka terve mies. Ehtottomasti samoilla linjoilla. Paikat klesana ja puol vuotta tien päällä niin ei ihme, että haluaa vähän ottaa lunkisti ennen kesäreenauksen (ja kuntokauden) alkua. "Music is enough for a lifetime, but a lifetime is not enough for music." - Sergei Rachmaninov |
Alfons Åberg 27.04.2019 19:52:44 | |
---|
DM: Oon varmaan vähemmistössä, mut enpä osaa kritisoida pelaajia, jotka ei tule MM-kisoihin. Syyksi riittää mun mielestä ihan vaan ei jaksa/ei kiinnosta/MLB-kausi alko tai oikeastaa ei tarvitse edes mistään syytä antaa, vaikka kuinka Iltalehti sitä tivaisi. Joka vuosi sama juttu ja valitus kun ei se ja se tule, vaikka terve mies. Erittäin hyvin... juu, et ole yksin mielipiteesi kanssa. Kun on runkosarjan elänyt niin, että laukku on pakattu kuutena aamuna viikossa, siinä varmasti jää perhe ym. yksityisasioita hoitamatta, eikä niistä ole millään tavalla tilivelvollinen Iltalehden Hermanneille. "Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu."
-elon arska |
Dirtyh 29.04.2019 08:15:39 | |
---|
Anonymous-jazz: Ei tarvii sitten hammasta purren katsoa kun jälleen Sveitsi ja Saksa kyykyttää Suomen Leijonia ja toinen tulee vielä taas tietenkin tapahtumaan puolivälierissä. Siinä on siis Sveitsi tai Saksa vetänyt muutenkin hyvät kisat jos ovat olleet alkulohkonsa 1. tai 2. Jokos Helsinki ensi vuonna on taas kisaisäntä? Vai joko on Tukholman vuoro? Vai onko pari kertaa Valko-Venäjällä ensin? |
Stradlin 29.04.2019 10:19:06 | |
---|
Kisoista kieltäytyjät ovat maanpettureita, jotka pitäisi poistuttaa järveen. Perinteiset arvot kuten Juti, Karjala ja leijonapaita eivät merkitse nuorelle polvelle enää mitään. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Anonymous-jazz 30.04.2019 20:03:15 | |
---|
Toihan on ihan divaritason poppoo Suomella tuolla mukana. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Alfons Åberg 30.04.2019 22:30:19 | |
---|
Dirtyh: Jokos Helsinki ensi vuonna on taas kisaisäntä? Vai joko on Tukholman vuoro? Vai onko pari kertaa Valko-Venäjällä ensin? Oikea rivi on Itäblokki-Globen-Itäblokki-Jaffala. Välissä bonuskisat Nizzassa - ihan vaan siksi että IIHF näyttäisi kansainväliseltä. Siinä sitten taas MTV:n kuutiopää ihmettelee, että eipä Nizzan kaduilla mitään MM-huumaa näe. "Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu."
-elon arska |