niilopi 29.03.2019 23:57:48 (muokattu 29.03.2019 23:59:15) | |
---|
Ois tarvetta laudalle jossa ois perus reverb,delay,boost ainakin ja ehkä compressori + muuta ei ois haittaa. Kitarassa K&K Trinity tuplamikki setti eli konkka ja pure mini piezot. Mulla käytössä stereokaapelilla K&K oman etuasteen kautta. Haluaisin laitteen joka pitäis kitaran oman saundin mahdollisimman puhtaana. Tuleeko ongelmia jos käytän K&K etuasteen kautta toiseen lautaan missä on myös preamp kun noissa useimmissa näkyy olevan? Onko oikeesti hirvee ero akustiselle kitaralle tehdyllä efektilaudalla vs sähkärille? Konkan kierto ongelmaan ratkasut ovat myös tervetulleita. |
skebaipe 30.03.2019 21:04:13 | |
---|
Ihan mielenkiinnosta kysäsen että mikä kitara sulla on? Itellä oli ennen trinity system ja siinä etusessa oli vaihtoehdot että linjat voi halutessan jakaa kahdella piuhalla. Toisesta saat pelkän tallaläpyskät ja toisesta konkkamikin. Ite laitoin efektejä siihen tallapiezo linjaan, koska siinä ne mielestäni kuulosti paremmilta eivätkä kiertäneet. Ja konkkamikkiä sen verran että saa sen soimaan ja kuulostamaan akustiselta. Itellä oli delay, reverb, kompuraa kokeilin mutten tykännyt. Bossin OC3 oktaavi pedali oli myös ja se oli mielettömän hyvä. Siinä voi rajata soinnusta mihin korkeuteen asti pedaali on mukana. Esim. G soinnusta saa halutessaan pelkästään matalimman g nuotin jonka pedaali toistaa oktaavia matalampaa ja muut normaalisti. Ja sitten se kuminen feedbackbuster läpyskä kannattaa hommata, se helpottaa elämää kummasti :) |
discominister 02.04.2019 21:07:14 | |
---|
Suosittelen TC Acoustic Play lautaa. Siitä taitaa löytyä kaikki mitä mainitset (paitsi ehkä boost). |
Matias. 04.04.2019 10:00:42 | |
---|
Minulla on myös K & K:n mini akustisessa ja suunnittelen siihen etuvahvistinta / efektipedaalia. K & K:n mikrofonit vaatii/suositus 1 megaohmin sisäänmenoimpedanssin jotta soundi ei vääristyisi ja ainakin Bossin pedaalissa input impedanssi on kymmenkertainen. Monet muut ei ilmoita mitään mikä se on joten tämä minun suunnitelmani on jäissä asian takia. |
Matias.: Minulla on myös K & K:n mini akustisessa ja suunnittelen siihen etuvahvistinta / efektipedaalia. K & K:n mikrofonit vaatii/suositus 1 megaohmin sisäänmenoimpedanssin jotta soundi ei vääristyisi ja ainakin Bossin pedaalissa input impedanssi on kymmenkertainen. Monet muut ei ilmoita mitään mikä se on joten tämä minun suunnitelmani on jäissä asian takia. https://www.fire-eye.com/red-eye-1 Siitä. Toimii. |