Jucciz 14.02.2019 12:52:18 | |
---|
Kaksi mikrofonikehtoa torilta. Nää passasivat mainiosti Sennheiser 421:ille, ja joustoripustin on muutenkin noiden kanssa aina kivempi ja huolettomampi kuin niiden omat kipsit. |
Muovinen 27.02.2019 15:18:39 | |
---|
En ostanut mutta vaihdoin kitaran Neumann KM140 -puikkoon ja MXR01 reverbiin. Harmi ettei mikistä ollut stereoparia vaan kyllähän tuolla yhdelläkin puikottaa vaikka ja mitä. ÖR ÖR |
anapena 27.02.2019 17:25:29 | |
---|
Jucciz: Kaksi mikrofonikehtoa torilta. Nää passasivat mainiosti Sennheiser 421:ille, ja joustoripustin on muutenkin noiden kanssa aina kivempi ja huolettomampi kuin niiden omat kipsit. tästä tulikin mieleen, että kekkasin pujottaa pari ihan pientä nippusidettä 421sen pidikkeen läpi ja kiristää ne ristiin. Irrotusnappula tuli näin kevyesti disabloitua ja mikki kiittää. TommiW.- Autot, kämpät ja piparit. |
askomiko 28.02.2019 15:58:12 | |
---|
Muovinen: En ostanut mutta vaihdoin kitaran Neumann KM140 -puikkoon ja MXR01 reverbiin. Harmi ettei mikistä ollut stereoparia vaan kyllähän tuolla yhdelläkin puikottaa vaikka ja mitä. Kunhan kokemusta kertyy niin kerros miten KM140 suhtautuu muihin jos sulla on verrokkina vaikka KM184 tai mitään muita sukulaisia? Pitäs olla lähellä mut himpun parempi sitten kuitenkin, ainakin henkisesti. On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
Torniojaws 28.02.2019 16:14:54 | |
---|
Nyt on FAWM ohi, niin pääsee päivittämään Cubase 5:n 7 vuotta eteenpäin eli versioon 10 :) |
askomiko 01.03.2019 14:21:20 | |
---|
Lisäystä mikrofoniosastolle, Beyerdynamic mc930 ja AKG d12vr. Jotkut Neumannit vielä kun sattus vastaan niin shoppaillaan raivokkaasti lisää. On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
oksatboys 01.03.2019 23:03:45 | |
---|
Electro Voicen n/d468 tuli ebaysta ostettua kun kerran halvalla sai. |
jPekka 03.03.2019 12:24:17 | |
---|
askomiko: Lisäystä mikrofoniosastolle, tuli hommattua Warm Audio WA-47jr. Ensimmäisten äänitysten perusteella juuri sitä mitä minun lauluääneni kaipaa. "Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä." |
Muovinen 06.03.2019 15:37:50 | |
---|
askomiko: Kunhan kokemusta kertyy niin kerros miten KM140 suhtautuu muihin jos sulla on verrokkina vaikka KM184 tai mitään muita sukulaisia? Pitäs olla lähellä mut himpun parempi sitten kuitenkin, ainakin henkisesti. No joo, mun verrokit tässä pikkupuikkosarjassa on ihan halpis osastoa verrattuna tähän Neumanniin. Tää on siis mun ensimmäinen oikeasti isojen poikien mikki ja voi hyvin olla, ettei mun tinnittävillä korvilla tulla edes koskaan ymmärtämään sen hienoutta täysin. Helvetin pienihän tuo on ja hyvältä kuulosti mitä pikkaisen ehdin kokeilemaan laululla, vaikka en kyllä siihen hommaan tuota ensisijaisesti ajatellutkaan. ÖR ÖR |
Mikael 07.03.2019 19:00:31 (muokattu 07.03.2019 19:01:12) | |
---|
jPekka: tuli hommattua Warm Audio WA-47jr. Ensimmäisten äänitysten perusteella juuri sitä mitä minun lauluääneni kaipaa. Toi näyttää kyllä hienolta ja kiinnostavalta. Pakko vähän hehkuttaa itsekin, vaikkei varsinaisesti ihan uudesta asiasta olekaan kyse, mutta vanha Studer rupeaa kohta olemaan jäsen oksatboysin toimesta konkkarempattu ja modattu inserttien tilalle post-eq/fader direct outit. Tänään vähän ensimmäisiä testisavukkeita ja mittarointia... https://muusikoiden.net/dyn/users/160782.jpg Fuzz is Clean! |
askomiko 07.03.2019 19:20:09 | |
---|
IGS audio 576 Blue Stripe. Aikamoinen turboahdin rumpujen huonemikkiin! On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
askomiko 07.03.2019 22:31:56 | |
---|
Hupsista Distressorikin tarttui hihaan ebaysta huudellessa. Läiskin huutoja sinne tänne ja yleensä ne jokuu käy napsimassa sekuntia ennen pois mutta nyt ei kukaan muistanutkaan käydä snaippailemassa. On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
anapena 08.03.2019 11:31:12 | |
---|
askomiko: Hupsista Distressorikin tarttui hihaan ebaysta huudellessa. Läiskin huutoja sinne tänne ja yleensä ne jokuu käy napsimassa sekuntia ennen pois mutta nyt ei kukaan muistanutkaan käydä snaippailemassa. hupsistasaatana, onnea! TommiW.- Autot, kämpät ja piparit. |
askomiko 08.03.2019 16:55:32 | |
---|
Kunhan joskus vielä u87 tarttuu hihaan samalla rahalla niin olen tyytyväinen. Kerran vilahti täällä torillakin yksi 750 eurolla, rikkinäinen mutta oisihan sen saanut ehjättyä... On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
anapena 09.03.2019 00:18:10 | |
---|
Oho, ostin näköjään Logic Pro Xn! Oli lopulta vaikeaa olla ostamatta...no ajoin itseni tietty vähän nurkkaan viemällä bändin äänityssoftaksi Garagebandin jne... TommiW.- Autot, kämpät ja piparit. |
Mikael 09.03.2019 11:04:35 | |
---|
askomiko: Kunhan joskus vielä u87 tarttuu hihaan samalla rahalla niin olen tyytyväinen. Kerran vilahti täällä torillakin yksi 750 eurolla, rikkinäinen mutta oisihan sen saanut ehjättyä... Mä maksoin 900 omastani tosin jo jokunen vuosi sitten. Kyllä niitäkin välillä... Fuzz is Clean! |
jones88 16.03.2019 01:28:18 | |
---|
Aston Stealth. Akkariin vasta testannut, mut kyllähän tuo äkkiseltään kaikkine moodeineen vaikuttaa melkosen monipuoliselta mötköltä. |
Soundcraftin Signature MTK 12-mikseristä meni JÄLLEEN virtalähde ja kun noiden korjailut ei mitään halpaa ole (ensimmäisellä kerralla meni sentään takuuseen), uusi äänikortti oli parempi vaihtoehto. Joten, verkkokaupasta RME:n Babyface Pro ja hyvin pelittääkin, AD/DA-muuntimet kyllä ihan eri tasolla kuin edullisemmissa vehkeissä. Sitten puri synakärpänen kun jossain välissä Korgin X5:llä ehti soittamaan, joten verkkokaupasta tuli myös Korgin Krome 61. Ja kun Babyfacessa ei hirveästi kanavia ole, alunperin oli suunnitelmissa ostaa Behkun ADA8200, mutta torilta löytyi Focusriten Octopre Dynamic MkII sen verta edukkaasti että tuli moinen pois haettua. Ja sille tietty toslink-letkut. Noita verkkokauppa-ostoksia joutuu hetken maksamaan mutta nyt ainakin luulis työvälineiden olevan kunnossa. Olipa kerran kissa, kaappi ja kitara. Ilmainen IR-paketti kitaralle: https://blackcatstechno.blogspot.com/ |
Jucciz 28.03.2019 00:31:49 | |
---|
MustaKissa: Noita verkkokauppa-ostoksia joutuu hetken maksamaan mutta nyt ainakin luulis työvälineiden olevan kunnossa. Onks tää nykyajan perusmeininki, että ensin ostetaan ja sit mietitään, millä saadaan ostokset maksettua? Meikäläinen on niin vanhan liiton jäärä, että on tavannut ostaa tavaraa ainoastaan, kun rahat hyödykkeeseen on kasassa. Taloa varten piti ottaa laina kyllä, mutta se lienee poikkeustapaus. Eipä sillä, onnea uusista vempeleistä ja toivottavasti syntyy maailmaan uutta hyvää musiikkia! :) |
Jucciz 28.03.2019 00:32:15 | |
---|
Mikael: Mä maksoin 900 omastani tosin jo jokunen vuosi sitten. Kyllä niitäkin välillä... Voin ostaa samaan hintaan sen sulta pois sit kun kyllästyt - tai jos tiedät toisen samanhintaisen jossain, saa vinkata. ;) |